• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Leon-τόκαρδο FR με 180 PS

Διαβάστηκε από 19384 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/12/2016

Με 180 άλογα κάτω από το καπό και καλή τιμή αγοράς, η εν λόγω έκδοση του SEAT Leon απευθύνεται σε ένα κοινό που βλέπει την οικονομία όχι από την μεριά του diesel, αλλά των επιδόσεων.

 
What is new
- 1,8 λτ. turbo με 180 PS
- Με διακριτική σχεδίαση
- 0-100 σε 7,5 δλ.
- Κοστίζει 19.950 ευρώ

+ Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρος αποσκευών, value for money
- Συγκρατημένη σχεδίαση και μουντός διάκοσμος στο εσωτερικό
 
Με budget τα 20 χιλιάρικα οι επιλογές στη μικρομεσαία κατηγορία είναι πολλές, τόσο σε βενζίνη, όσο και σε diesel. Ωστόσο, αν σε αυτά τα λεφτά κάποιος επιθυμεί να αποκτήσει και γρήγορες επιδόσεις, τότε οι επιλογές περιορίζονται πολύ. Το SEAT Leon της δοκιμής, λοιπόν, αποτελεί μία τέτοια, καλή, περίπτωση. Δηλαδή ενός οικονομικού μικρομεσαίου μοντέλου στην αγορά, με αρκετό γκάζι. Όσοι λοιπόν, βλέπετε την οικονομία από διαφορετική σκοπιά, και όχι από τη μεριά του diesel, συνεχίστε την ανάγνωση. 
 
Διακριτικές FR λεπτομέρειες
Για τα 180 άλογα που έχει κάτω από το καπό, το Leon της δοκιμής θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο σπορτίφ εμφανισιακά. Ok, υπάρχει το λογότυπο FR στη μάσκα και στην πίσω πόρτα, επιπλέον όταν ανοίγεις τις πλαϊνές πόρτες το βλέπεις και στα μαρσπιέ, αλλά από εκεί και πέρα, το Leon FR της δοκιμής δεν έχει τίποτα το διαφορετικό από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Είναι μεν δυναμικό και σφηνοειδές με αιχμηρές γραμμές, θα θέλαμε όμως το κάτι επιπλέον.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Japan Flag

    To νεο Honda Civic που θα ερθει αρχες του 2017 θα εχει κινητηρα 1.5 κυβικων με 175 αλογα. Θα ειναι πιο ακριβο αλλα πιο ποιοτικο μεσα-εξω και σχεδιαστικα πιο ομορφο απο το φτηνιαρικο γερμανικο αντιγραφο.

      30
  • Japan Flag

    @germanotrolia Ναι θα παραδεχθω κατι: Οτι δεν ξερεις ελληνικα! Εγραψα οτι το Civic ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ!!! Και εννοειται οτι προτιμω να αγορασω Auris απο το ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΣΟΥ FιRικι! Και στην τελικη εσυ τι καιγεσαι? Εσυ εισαι 100% γερμανος! Τι ασχολεισαι με τα γερμανικα made in SPAIN??????????? XAXAXAXAXAXAXA Σε τσαγιασα παλι!!!

      17
  • anti-vw

    Ερώτηση πρός autotriti,τι να επιλέξει κάποιος σε αυτήν την κατηγορία αμαξώματος και κινητήρα,το LEON ή το GOLf,σε ποιότητα δεν υπάρχει καμιά διαφορά μόνο το εσωτερικί του golf του βάζουν λίγο πιο πολύ αφρολέξ από μέσα και το πουλάνε χρυσάφι με διθυράμβους,λαδιέρες και τα δύο και κανένα 5000χίλιαρο ακριβό το vw,εδώ σας θέλω τώρα;την αποψη σας για το ίδιο ακριβώς αμάξι χωρίς καμιά διαφορά σε μηχανολογικά,ηλεκτρικά,κτλ,κτλ.

      11
  • Νίκος

    Το αυτοκινητο υπήρχε μονο στα χαρτια για τουλάχιστον 18 μηνές που προσπαθούσα να το οδηγήσω μεσω επισήμων καναλιών seat. Χωρις test drive + Παράδοση του αγίου ποτέ + 2 χρόνια εγγύηση = αποτυχία. Οι κύριοι στην Seat δεν θελουν να πουλήσουν...

      9
  • fulcad

    Πουλησα το συγκεκριμενο μοντελο, αφου ημουν κατοχος του επι 2,5 χρονια. Πρεπει να ημουν στους ελαχιστους που το παρηγγειλαν με το που κυκλοφορησε, καθως επι 2,5 χρονια ειδα μετρημενα στο δρομο (το πηρα με full led+ηλιοροφη). Επι 2,5 χρονια λοιπον παλευω να βρω ελληνικες επισημες κριτικες και τπτ. Τωρα ρε παιδια το ανακαλυψατε δηλαδη; Μονο για cuora και diesel μου γραφατε. Κατι πολυ παραπανω απο τιμιο αυτοκινητο. Ανετο, βολικο, εχει τα παντα απο εξοπλισμο κ φυσικα εκπληκτικο κινητηρα! Με προγραμμα της apr αγγιξε τα 250 αλογα με 35 κιλα ροπη. Χωροι αφθονοι και ποιοτητα πολυ πανω του μετριου. Αξιζει οσα λιγα για τα λεφτα του κτλ!

      8
  • 日本 旗

    Geo X Και γιατι απευθυνεσαι σε μενα για μια προσωπικη σου αποψη?! Η ομορφια ειναι υποκειμενικη υποθεση οποτε εξεφρασα προσωπικη αποψη. Ναι μου πεφτουν τα σαλια με το Honda σε σχεση με το Seat που ειναι σχεδιο του 1990 ανανεωμενο! Αν το Honda σου θυμιζε το Honda του 1990 θα σου αρεσε ή θα ελεγες οτι οι Ιαπωνες εχουν παρωχημενοι σχεδιαστικα? Ευτυχως καποιοι προχωρανε στο μελλον γιατι ξαναζεσταμενο φαγητο δεν μπορεις να τρως για χρονια!

      7
  • driver

    Poli kalo kai omorfo aytokinito.Gia to mounto esoteriko kanete lathos.To esoteriko tou einai omorfo kai sovaro.Otan mpenis mesa myrizei kai vlepeis to esoteriko myrizei 100% aytokinito kai oxi paidiki xara kai biklibidia.Bravo Seat.

      7
  • fulcad

    @zampon Φίλε μου κανένα απολύτως πρόβλημα. Ούτε μισό όμως στα 20.000km που το έδωσα. Και μην ακούσω κανέναν να λέει για λάδια και βλακείες. Δεν έκαψε στάλα, το εννοώ. Απλώς πήρα S5, απωθημένο :) Πάντα πίστευα πως στο αυτοκίνητο είναι "μη σου τύχει" η βλάβη. Ξαναλέω το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έκανε κιχ στα χέρια μου και τα πραγματικά του μαμά άλογα δεν είναι 180 αλλά 192, είναι βασικά ο κινητήρας που φοράνε πλέον τα νέα Ibiza Cupra και Polo Gti απ'ότι καταλαβαίνω. Αλλά ξέρεις τώρα με τα marketing κόλπα του ομίλου... Πάντα μιλάμε αναλογικά για τα χρήματα που δίνεις. Αλλά με τα λεφτά αυτά (+το πρόγραμμα που είχα βάλει) δε βρίσκεις τέτοια ποιότητα, εξοπλισμό και γκάζια, έτσι απλά. Και φυσικά μη νομίζεις πως αν έπαιρνες ένα πχ S5 καινούριο δε θα έβγαζε κανένα πρόβλημα παρά τα δεκάδες χιλιάρικα αξίας του :)

      6
  • 日本 旗

    Geo X κανεις λαθος! Το να εχω αποψη για κατι που δεν ειχα ποτε θα ηταν παραλογο! Ποσο μαλλον να ειμαι θυμωμενος χωρις λογο! Υπηρξα ομως στο παρελθον κατοχος γερμανικων και εχω ολο το δικαιωμα αφου τους εχω χρυσο-πληρωσει τα αυτοκινητα τους που ηταν ακριβοτερα απο τον ανταγωνισμο, τα σερβις τους που ηταν επισης ακριβα συν τις πολλες αδικαιολογητες και δαπανηρες βλαβες μαζι με το υπεροπτικο υφος των τεχνικων, να ειμαι θυμωμενος και μαλιστα πολυ! Ειδικα οταν βλεπω οτι αυτοι δεν σεβονταν τα λεφτα μου ενω οι Ιαπωνες δειχνουν με την ποιοτητα των αυτοκινητων τους να τα σεβονται και με το παραπανω ε νομιζω ειναι λογικο να τα παιρνω οπως θα εκανε οποιοσδηποτε που ανακαλυπτε οτι τον εξαπατουν.

      4
  • dod

    Ευτυχως καταλαβαν οτι με τα 1.4 κυβικα δεν υπαρχει αξιοπιστια,ενω τα 1.8 δινουν τη δυνατοτητα βελτιωσης σε διαφορα stage,και φυσικα θα το παιρνει καποιος που μπορει να σηκωσει ενα 1.8,οχι τα 22χρονα με τις πλατες του μπαμπα.

      4
  • 日本 旗

    Geox παντα αγοραζα και αγοραζω τα αυτοκινητα καινουρια. Οταν αγοραζα γερμανικα δεν κοιτουσα καν τον ανταγωνισμο. Μετα που επαθα εμαθα και συγκρινοντας τιμες αναλογικα με στανταρ εξοπλισμο, κινητηρες, κλπ ειδα οτι με τον Ιαπωνα επαιρνα περισσοτερα και σε καλυτερη τιμη! Μεχρι στιγμης δεν το εχω μετανιωσει.

      1
  • Geo.X.

    @日本 旗:Αφησα το σχολιο μου στα πλαισια του διαλογου,ειπες κατι και θελησα να απαντησω,δε νομιζω πως απαγορευεται.Φυσικα και η ομορφια ειναι υποκειμενικη αποψη,απλα καποιος που γραφει με ονομα japanflag και σχολιασε 3 φορες με μενος εναντια στο VAG και τη γερμανια,δεν μπορει να εχει και τοσο αντικειμενικη αποψη,δεν νομιζεις;

      1
  • germanotsolias

    @Σημαια:Παραδεξου και κατι ρε ανθρωπε!Με 20.000 180 ιππους σου δινουν,οταν στα ιδια λεφτα η αγαπημενη σου τουοτα σου πουλαει ΓΙΑΟΥΡΙΣ 1.2 με 116 ιππους!!! Οσο για το σιβικ με τους 180 ιππους μακαρι να εχει καλη τιμη αλλα δεν το βλεπω...

      1
  • Geo.X.

    日本 旗 Δεν ξερω αν εκανες τα σερβις σου σε workshop ομαδας F1 για να εχουν οι τεχνικοι υπεροπτικο υφος και δεν μπορω να ξερω την εμπειρια σου.Υποθετω για να εκανες την αλλαγη σε ιαπωνικο θα ειχες τους λογους σου.Ομως εαν βλεπεις πως υπαρχει διαφορα στη τιμη και οπως λες χρυσοπληρωσες γερμανικα αυτοκινητα,δεν κανεις την επιλογη να τα αγορασεις εξ αρχης κατ εμε.Παντως τους τιμοκαταλογους των Honda και Toyota τους βρισκω "αλμυρους".Αναλογα με τα γουστα,την εμπειρια και την ερευνα αγορας που κανει ο καθενας αποφασιζει που θα καταληξει.

     
  • zampon

    @fulcad κ γιατι το πουλησες λοιπον? εχεις να μας αναφερεις καποια αρνητικα του αυτοκινητου?

     
  • zampon

    @fulcad κ γιατι το πουλησες λοιπον? εχεις να μας αναφερεις καποια αρνητικα του αυτοκινητου?