Ο turbo βενζινοκινητήρας των 180 ίππων είναι οικονομικός σε καθημερινή χρήση, αλλά και πολύ γρήγορος όταν το ζητά η όρεξή σου…

Ο turbo βενζινοκινητήρας των 180 ίππων είναι οικονομικός σε καθημερινή χρήση, αλλά και πολύ γρήγορος όταν το ζητά η όρεξή σου…

Κινητήρας: 7,5 δλ. για το 0-100

52.688 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2016)

Ο κινητήρας που φορά το Leon της δοκιμής είναι ο 1,8 TSI του γερμανικού γκρουπ. Αυτός αποδίδει 180 ίππους από τις 5.100 έως τις 6.200 σ.α.λ., ωστόσο το εντυπωσιακό είναι το εύρος της ροπής του. Συγκεκριμένα, έχει 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.250 έως τις 5.000 σ.α.λ., δηλαδή τραβάει πιο χαμηλά από έναν diesel και έχει σχεδόν διπλάσιο ωφέλιμο εύρος στροφών! Επιπλέον, είναι πολιτισμένος στη λειτουργία του και γραμμικός, ενώ στο κομμάτι των επιδόσεων ικανοποιεί απόλυτα, αφού στο πάτημα του δεξιού πεντάλ, νιώθεις την επιτάχυνση στο σώμα σου. Για την ακρίβεια, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,5 δλ., σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ η τελική ταχύτητα σταματάει στα 226 χλμ./ώρα. Τέλος, όσον αφορά την κατανάλωση, σε νορμάλ ή eco ρυθμό οδήγησης είναι οικονομικός στην πράξη (υπολογίστε περίπου 7,5 λτ./100 χλμ.), ενώ στην επιλογή sport γίνεται φυσικά αρκετά πιο απαιτητικός (το trip δείχνει διψήφιο νούμερο). Σε κάθε περίπτωση, η ουσία είναι πως μπορείς να κινηθείς οικονομικά στη καθημερινή χρήση και γρήγορα όταν το ζητά η όρεξή σου…


Ο turbo βενζινοκινητήρας των 180 ίππων είναι οικονομικός σε καθημερινή χρήση, αλλά και πολύ γρήγορος όταν το ζητά η όρεξή σου…

Ο turbo βενζινοκινητήρας των 180 ίππων είναι οικονομικός σε καθημερινή χρήση, αλλά και πολύ γρήγορος όταν το ζητά η όρεξή σου…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw