Suzuki Vitara και SX4 S-CROSS. Το μικρό είναι ακριβότερο!
Less car for MORE money
7.689 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2015)
Suzuki Vitara και SX4 S-CROSS. Το μικρό είναι ακριβότερο!
Τα μικρά SUV είναι κατά μέσο όρο 3-4 χιλιάδες ευρώ φθηνότερα από τα μικρομεσαία.
Όμως το μικρό Vitara είναι 1.000 ευρώ ακριβότερο από το μικρομεσαίο SX4 S-CROSS.
Το περίεργο είναι ότι το Vitara έχει το ίδιο πάτωμα, τα ίδια μηχανικά μέρη και τους ίδιους κινητήρες με το SX4 S-CROSS.
Επιπλέον, το SX4 S-CROSS είναι 10 πόντους μεγαλύτερο, έχει πολύ πιο ποιοτικό εσωτερικό, έχει cruise control και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω (το Vitara δεν έχει τίποτα από αυτά).
Θα έπρεπε λοιπόν το Vitara να είναι 3-4 χιλιάδες ευρώ φθηνότερο από το SX4 S-CROSS, είναι όμως 1.000 ευρώ ακριβότερο.
Φτάσαμε λοιπόν στο «ταμπελάκι» και πόσο είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάποιος για το προνόμιο να γράφει το SUV του, Vitara αντί SX4 S-CROSS.
Εσείς πόσο θα πληρώνατε για το «ταμπελάκι»;
Vitara με 18.260 ευρώ ή SX4 S-CROSS με 17.190 ευρώ ή κάτι άλλο και γιατί;
να ειχε διπλο διαφορικο οπως το αρχικο βιταρα,ναι,να ηταν ακριβοτερο...αλλα μου φαινεται οτι οι σουζουκι παταει στο ονομα και μαλλον δεν θα της βγει σε καλο.
ΚΑΝΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΔΥΟ !! ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ QASHQAI ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ SUZUKI ( ΤΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ Ε ? ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ). ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ VITARA ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟ 1991 ΜΟΝΤΕΛΟ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΝ 4Χ4 . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΝΕΟ, ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΚΛΗΣΕΩΝ !!!! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 7 ΞΕΡΩ ΓΩ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ . .
Λευτέρης Δημητριάδης Πολύ σωστό άρθρο για μία ακόμη φορά
όπως με το θέμα των Polo 1.4 Tdi, συνεχίστε έτσι
για να βλέπει και ο κόσμος τα αυτοκίνητα με πιο αντικειμενικά κριτήρια !
VasilisAliaiΦερτε πισω τη Daihatsu να αγορασει ο
κοσμος το τεριος να σωθει!!!!¶ντε τα φλωρεψαν ολα!!!
Teo
Patiniwtis pesta re file....egw exw to
feroza kai exw swthei....
GerasimosPanas το πρωτο vitara ηταν χαλια
...κακη ποιοτητα, κακο κρατημα στο δρομο, ασταθες μετα τα 120 στον
αυτοκινητοδρομο. Πολυ καλο εκτος δρομου ναι, αλλα το Niva καλυτερο και με
τα μισα λεφτα.
JimmyTeles Ειναι θεμα
προτεραιοτητων.Ακομα χειροτερα χαλια στο δρομο ειχε και το Niva,μονο που χαλουσε
και καθε 100μ (ειδικα στις πρωτες παρτιδες..)
Κώστας Φούζας Το πρώτο vitara, αλλά το πρώτο grandvitara είχαν έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Απλά
δεν σε ένοιαζε να τρέξεις. Ήταν φτιαγμένα για ένα σκοπό και τον υπηρετούσαν
πολύ καλά. Στο καινούργιο Vitara, που
οδηγήσαμε πρόσφατα, τα πράγματα είναι διαφορετικά...Έχει μείνει μόνο το όνομα!
JohnPaf Μετα τα 120
ασταθες ειναι το Jimny. Το Vitara ηταν ασταθες
μετα τα 150.... (φιλικα παντα)
GerasimosPanas μιλαω για το
πρωτο το 1600...
Κώστας Καπογιάννης Από GrandVitara εγινε σκετο Vitara και το Grand το κρατησε για την τιμή...
NikosTsakinnenΤι έγινε έκοψε
και ο Σφακιανάκης διαφημηση?
JimmyTeles Δεν περιμενα οτι
θα το λεγα ποτε, ομως διπλα σ' αυτο το Vitara,το SX4 δειχνει ομορφο.
Φώντας Κούβελος Περιμένω αντίστοιχο άρθρο για μοντέλο της
Toyota !!
Pantelis PatelosΔυσκολευομαι να πιστεψω πως θα υπαρχουν αγοραστες που θα
τρεξουν σαν προβατα στovitara μονο για το
ονομα. Ευτυχως που υπαρχει ο ειδικος τυπος
JimmyTeles Θα υπαρξουν
τετοιοι Παντελη.Αρκει να δεις ποσοι πληρωνουν την "ταμπελα" Audi για το Α1, αντι
για ενα fabia.
GerasimosPanas το Α1 στενοχωρο,
πανακριβο, αλλα ομορφο, το fabia απροσωπο εως κακασχημο αλλα ευρυχωρο, για αυτο το polo πουλαει μια
χαρα. Τωρα που σβηνει ο κινητηρας...μαλλον θα κερδισει το corsa και το yaris και αλλους
πελατες.
δεήσεις στο θεό να ξαναέρθει η DAIHATSU στην Ευρώπη για να πάρουμε το τοτε ΤΕΡΙΟΣ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΚΡΟ 4Χ4.
Από Grand Vitara εγινε σκετο Vitara και το Grand το κρατησε για την τιμή...
να ειχε διπλο διαφορικο οπως το αρχικο βιταρα,ναι,να ηταν ακριβοτερο...αλλα μου φαινεται οτι οι σουζουκι παταει στο ονομα και μαλλον δεν θα της βγει σε καλο.
το αυθεντικο vitara μια φορα βγηκε... αυτα που κανουν τωρα δεν ειναι τζιπ, για σουπερμαρκετ και λαικη ειναι!!!
ΚΑΝΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΔΥΟ !! ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ QASHQAI ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ SUZUKI ( ΤΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ Ε ? ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ). ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ VITARA ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟ 1991 ΜΟΝΤΕΛΟ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΝ 4Χ4 . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΝΕΟ, ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΚΛΗΣΕΩΝ !!!! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 7 ΞΕΡΩ ΓΩ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ . .
Λευτέρης Δημητριάδης Πολύ σωστό άρθρο για μία ακόμη φορά όπως με το θέμα των Polo 1.4 Tdi, συνεχίστε έτσι για να βλέπει και ο κόσμος τα αυτοκίνητα με πιο αντικειμενικά κριτήρια !
Vasilis Aliai Φερτε πισω τη Daihatsu να αγορασει ο κοσμος το τεριος να σωθει!!!!¶ντε τα φλωρεψαν ολα!!!
Teo Patiniwtis pesta re file....egw exw to feroza kai exw swthei....
Gerasimos Panas το πρωτο vitara ηταν χαλια ...κακη ποιοτητα, κακο κρατημα στο δρομο, ασταθες μετα τα 120 στον αυτοκινητοδρομο. Πολυ καλο εκτος δρομου ναι, αλλα το Niva καλυτερο και με τα μισα λεφτα.
Jimmy Teles Ειναι θεμα προτεραιοτητων.Ακομα χειροτερα χαλια στο δρομο ειχε και το Niva,μονο που χαλουσε και καθε 100μ (ειδικα στις πρωτες παρτιδες..)
Κώστας Φούζας Το πρώτο vitara, αλλά το πρώτο grand vitara είχαν έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Απλά δεν σε ένοιαζε να τρέξεις. Ήταν φτιαγμένα για ένα σκοπό και τον υπηρετούσαν πολύ καλά. Στο καινούργιο Vitara, που οδηγήσαμε πρόσφατα, τα πράγματα είναι διαφορετικά...Έχει μείνει μόνο το όνομα!
John Paf Μετα τα 120 ασταθες ειναι το Jimny. Το Vitara ηταν ασταθες μετα τα 150.... (φιλικα παντα)
Gerasimos Panas μιλαω για το πρωτο το 1600...
Κώστας Καπογιάννης Από Grand Vitara εγινε σκετο Vitara και το Grand το κρατησε για την τιμή...
Nikos Tsakinnen Τι έγινε έκοψε και ο Σφακιανάκης διαφημηση?
Jimmy Teles Δεν περιμενα οτι θα το λεγα ποτε, ομως διπλα σ' αυτο το Vitara,το SX4 δειχνει ομορφο.
Φώντας Κούβελος Περιμένω αντίστοιχο άρθρο για μοντέλο της Toyota !!
Pantelis Patelos Δυσκολευομαι να πιστεψω πως θα υπαρχουν αγοραστες που θα τρεξουν σαν προβατα στo vitara μονο για το ονομα. Ευτυχως που υπαρχει ο ειδικος τυπος
Jimmy Teles Θα υπαρξουν τετοιοι Παντελη.Αρκει να δεις ποσοι πληρωνουν την "ταμπελα" Audi για το Α1, αντι για ενα fabia.
Gerasimos Panas το Α1 στενοχωρο, πανακριβο, αλλα ομορφο, το fabia απροσωπο εως κακασχημο αλλα ευρυχωρο, για αυτο το polo πουλαει μια χαρα. Τωρα που σβηνει ο κινητηρας...μαλλον θα κερδισει το corsa και το yaris και αλλους πελατες.
Πάντα έτσι δεν γινόταν; Το σηματάκι πληρώνεις...
Η VW έκανε σχολή και η Suzuki ακολουθεί την τακτικής, το ίδιο προϊόν σε διαφορετικό περιτύλιγμα. Σημεία των καιρών.