Tα δύο πιο «καυτά» μικρά της κατηγορίας αναμετρούν τις δυνάμεις τους.

Tα δύο πιο «καυτά» μικρά της κατηγορίας αναμετρούν τις δυνάμεις τους.

Μάχη στα μικρά το 2017

5.538 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2017)

Ανάμεσα στο νέο Nissan Micra και το Citroen C3, πώς θα αντέξει ο ανταγωνισμός στη μικρή κατηγορία;

Ποια είναι τα δύο πιο «καυτά» μοντέλα της μικρής κατηγορίας αυτή τη στιγμή; Το νέο Citroen C3 που ήδη πωλείται στις εκθέσεις, και το νέο Nissan Micra που έρχεται σύντομα. Μπορούν όμως αυτά τα δύο μοντέλα να καπελώσουν τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τι είναι αυτό που πουλάει στη μικρή κατηγορία; Είναι η σχεδίαση; Η εργονομία; Η οικονομία; Το μέγεθος; Η μάρκα; Σαφώς και το λίγο απΆόλα καλύπτει την απάντηση, όμως με τα δύο αυτά μοντέλα να κατεβαίνουν στην κατηγορία, τα πράγματα αλλάζουν.

Από τη μία έχεις το νέο C3, ότι πιο μοντέρνο σχεδιαστικά, το πρώτο ίσως αυτοκίνητο που πιάνει τον παλμό της εποχής στο θέμα της σχεδίασης, και προσφέρει ένα σχήμα που αρέσει. Είναι cool και funky, αλλά συγχρόνως είναι στιβαρό και με έντονη παρουσία. Μπορεί να μην είναι η «γαλλιδούλα» που ξέραμε από τα αυτοκίνητα πόλης των Γάλλων, είναι όμως ένα νέο είδος ωραίου και αναμένεται να κάψει καρδιές.
Στο άλλο άκρο έρχεται το νέο Micra.

Με ολοκαίνουργια σχεδίαση, στο άνω άκρο της «γλώσσας» που εισήγαγε το πρόσφατο Qashqai, αλλά και με πολλά γονίδια από το αδελφό Clio, το νέο Micra αποχαιρετά τις χαριτομενιές και τη χλιαρότητα του παρελθόντος και πέφτει με τα μούτρα πάνω σε ότι ξέραμε να δείχνει σπορ, άγριο, γρήγορο και ατίθασο. Για τελείως διαφορετικούς λόγους από το νέο C3, το Micra θα κάψει επίσης καρδιές.

Τι μένει για τους άλλους; Πρώτα απΆόλα περιμένουμε νέο Fiesta. Όσο κι αν το Fiesta δεν είναι στην κορυφή των πωλήσεων στην Ελλάδα, είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο στην Ευρώπη. Και η νέα γενιά αναμένεται εξίσου επιτυχημένη. Μπορεί να μην έχει τις σχεδιαστικές χάρες των δύο παραπάνω μοντέλων, είναι όμως ένα ολοκληρωμένο και ώριμο αυτοκίνητο.
Αφήνοντας, τώρα, το Yaris στη δική του κλάση, άπιαστο όνειρο κάθε κατασκευαστή στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως πόσο καλά, όμορφα και καινούργια μοντέλα ο ίδιος λανσάρει, οι υπόλοιπες μάρκες θα δυσκολευτούν πολύ.

Με την κάμψη του ντίζελ το Corsa μπορεί και να λυγίσει από τον φρέσκο ανταγωνισμό, ενώ και το Polo θέλει γρήγορα επίσκεψη στο σχεδιαστήριο να χάσει αυτό το στιλ που φωνάζει «εφάπαξ» και δείχνει το κοινό στο οποίο αρέσει. Παρασοβάρεψε η VW και έτσι το 208 θα περάσει το 2017 πάνω από τους γερμανούς στα μικρά.

Από κει και κάτω το Clio ανεβαίνει αλλά μάλλον θα κόψει φόρα από το Micra, ενώ και το νέο Swift πρέπει να πείσει στο δρόμο πριν δούμε τι θα κάνει στην αγορά.  
Εσείς όμως πιο μικρό από τα πρώτα 10 σε πωλήσεις περιμένετε για να το προτιμήσετε; Τι σας έχει μπει στο μάτι; Και τελικά τι νομίζετε ότι θα γίνει το 2017 στη μεγάλη μάχη των μικρών; 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center