• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μία κόντρα διαφορετική από τις άλλες με φόντο το κόστος χρήσης.

Πίσω από το τιμόνι του SEAT Leon 1,4 TGI o οδηγός δύσκολα θα αντιληφθεί το έξτρα βάρος των –πολλών– 135 κιλών, που προσθέτουν κυρίως οι δεξαμενές φυσικού αερίου και οι διάφορες δικλείδες ασφαλείας

Το VW Golf Bluemotion είναι ώριμο οδηγικά συνδυάζοντας άνεση, ποιότητα κύλισης και ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά.

Το Toyota Auris HSD δε χάνει την αυτοκυριαρχία του και η υποστροφή στο όριο έρχεται προοδευτικά και ελεγχόμενα.

Με διαφορά... καυσίμου

Διαβάστηκε από 49373 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2016

Το Leon κινείται με φυσικό αέριο, το Auris είναι υβριδικό και το Golf χρησιμοποιεί την αεροδυναμική για να κάνει πιο οικονομική την diesel έκδοσή του.

 
Στα γρήγορα: SEAT Leon 1,4 TGI
• Κοστίζει 18.690 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ με φυσικό αέριο και 110 ίππους
• Καίει 3,5 kg/100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Στα γρήγορα: Toyota Auris HSD
• Κοστίζει 21.300 ευρώ
• Είναι υβριδικό με 136 ίππους
• Καίει 3,6 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Στα γρήγορα: VW Golf Bluemotion
• Κοστίζει 21.970 ευρώ
• Είναι diesel 1,6 λτ. με 110 ίππους
• Καίει 3,2 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Toyota Auris HSD
+ Κατανάλωση, ρύποι, πάγια έξοδα, ποιότητα κατασκευής - κύλισης
- Χώροι πίσω επιβατών, ορατότητα πίσω

SEAT Leon 1,4 TGI
+ Οικονομία κίνησης, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, χώροι επιβατών
- Χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, λιτό εσωτερικό

VW Golf BlueMotion
+ Κατανάλωση, ποιότητα, χώροι επιβατών και αποσκευών, οδική συμπεριφορά, άνεση
- Λιτή σχεδίαση εσωτερικού, μακριές σχέσεις κιβωτίου

Tόσο διαφορετικά τα μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής, αλλά με ένα κοινό στόχο: Tη μέγιστη δυνατή οικονομία κατά την κίνηση. Αυτή άλλωστε είναι η τάση όλων των κατασκευαστών. Τρεις mainstream μικρομεσαίες προτάσεις, που η καθεμία προσπαθεί να καταστεί οικονομική και αποτελεσματική με το δικό της τρόπο.

Ένα συγκριτικό που εσείς αναδείξατε στην 9η θέση της λίστας με τις πιο δημοφιλείς "αντιπαραθέσεις" μοντέλων της χρονιάς που πέρασε.

Το SEAT Leon 1,4 TGI των 110 ίππων διαθέτει κινητήρα, που μπορεί να καίει φυσικό αέριο (CNG) και όταν αυτό τελειώσει συνεχίζει αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης. Το καλό με το φυσικό αέριο είναι ότι και χαμηλή κατανάλωση εμφανίζει και χαμηλή τιμή πώλησης. Το Toyota Auris χρησιμοποιεί μια σαφώς πιο hi-tech προσέγγιση στην οικονομία χάρη στην υβριδική τεχνολογία του, που συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το υπερατού στο Auris HSD είναι πως υπό συνθήκες μπορεί να κινηθεί εντελώς ηλεκτρικά ήτοι και με μηδενικές εκπομπές CO2. Από την 7η γενιά του VW Golf δεν θα μπορούσε να λείπει η πιο οικονομική σε κατανάλωση έκδοση BlueMotion, ακριβώς όπως είχε συμβεί στις δύο προηγούμενες γενιές του μοντέλου. Βασισμένο κυρίως στη βελτιωμένη αεροδυναμική και τις ρυθμίσεις του turbodiesel κινητήρα του, με 3,2 λτ./100 χλμ. καταφέρνει να είναι όχι απλά το πιο οικονομικό Golf, αλλά το πιο οικονομικό σε κατανάλωση μοντέλο της αγοράς με θερμικό κινητήρα μονού καυσίμου!

 
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    Ωραίο αρθρο απλά τα πράγματα...AURIS πρωτο, LEON δευτερο,και τελευταίο ΦΥΣΙΚΑ το αναξιόπιστο και ακριβό GOLF...με τις υγείες σας

      15
  • Ανδρέας

    Δυστυχώς η ΔΕΠΑ, fisikon , βγάζει διαρκώς ψευδείς ανακοινώσεις σχετικά με τη δημιουργία νέων πρατηρίων φυσικού αερίου. Στην τελευταία της "καμπάνια" τον Δεκέμβριο 2014, διαβεβαίωνε πως μέχρι το τέλος Ιουνίου 2015 θα λειτουργούν 15 πρατήρια. Την "είδηση" αυτή ανάρτησε και το site σας. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν πρατήρια, μόνο αυτά που υπήρχαν εξαρχής, και σε καμία περίπτωση δεν ικανοποιούν τις ανάγκες!

      1
  • H.G

    ΧΑΛΙΑ ΠΑΡΟΣΙΑΣΗ.ΧΑΛΙΑ ΑΡΘΡΟ.ΟΥΤΕ Μ<ΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΤΣΙ. ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ