SsangYong: Με βενζινοκίνητες εκδόσεις σημαντικά πιο προσιτές από τις diesel

SsangYong: Με βενζινοκίνητες εκδόσεις σημαντικά πιο προσιτές από τις diesel

SsangYong: Οι βενζίνες σημαντικά πιο προσιτές από το diesel

26.932 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2016)

Η SsangYong, η παλαιότερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κορέας, με παράδοση στα πολυτελή και τετρακίνητα μοντέλα, ζει δυναμικά τη νέα φάση της ιστορίας της, έτσι όπως αυτή σηματοδοτείται από τα νέα μοντέλα Tivoli & XLV, αλλά και την υπόσχεση να παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο, κάθε χρόνο, μέχρι το 2020. 

Τα ισχυρά σημεία της SsangYong σε σχέση με τη διαθεσιμότητα κινητήρων βενζίνης στη γκάμα της διαμορφώνονται ως εξής: 

Οι εκδόσεις των δημοφιλών Tivoli και XLV οι οποίες εξοπλίζονται με τον κινητήρα βενζίνης e-XGi160 (128 PS) είναι σημαντικά πιο προσιτές από τις αντίστοιχες με κινητήρα diesel. Έτσι το SsangYong Tivoli έχει τιμή 16.240 ευρώ, ενώ το XLV κοστίζει 18.200 ευρώ. 

Ο σύγχρονος κινητήρας βενζίνης e-XGi160 έχει σχεδιαστεί για αποτελεσματική χρήση σε ποικιλία οδηγικών συνθηκών, ενώ έχει πολύ χαμηλό δείκτη NVH (θόρυβος, δονήσεις, τραχύτητα). Μεταξύ άλλων τεχνολογιών, εξοπλίζεται με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (CVVT), για άμεση απόκριση, χαμηλές εκπομπές ρύπων και ανθεκτικότητα, μπλοκ από αλουμίνιο, για μείωση του βάρους και αντλία λαδιού μεταβλητού εκτοπίσματος, για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Η SsangYong με τις επιλογές κινητήρων που προσφέρει καλύπτει τόσο αυτούς που διανύουν λίγα ετήσια χιλιόμετρα, με τον κινητήρα βενζίνης, όσο και αυτούς που καλύπτουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως, με το κινητήρα diesel e-XDi160 (115PS - 300 Nm) που είναι ισχυρός και πολύ οικονομικός (4,2 λτ./100χλμ).

Παράλληλα, στα πλαίσια της καινοτόμου εξέλιξης που τη διακρίνει, η SsangYong παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο κινητήρα βενζίνης (2.0 DGi), χωρητικότητας 2.0 λίτρων, με turbo και τεχνολογία άμεσου ψεκασμού φτωχού μείγματος καυσίμου, ο οποίος θα εξοπλίζει και το νέο SsangYong Rexton που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2017.

Για το άμεσο μέλλον, η SsangYong εξελίσσει το ηλεκτρικό Tivoli EVR, με σύστημα επέκτασης αυτονομίας, που βασίζεται σε ένα μονοκύλινδρο βενζινοκινητήρα 0.325 cc. Το EVR εξοπλίζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 80kW και μπαταρία Πολυμερών Λιθίου 25kWh. Έχει αυτονομία 400 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα, σε υβριδικό mode λειτουργίας. Παράλληλα, μπορεί να καλύψει 125 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά (EV mode). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto