Η απάντηση της Renault όσον αφορά το μέλλον των πετρελαιοκινητήρων.
Renault: Κορυφαίοι κινητήρες για όλους
"Η Renault, πάντα στο κέντρο των εξελίξεων στο χώρο του αυτοκινήτου, έχει αναπτύξει μια σειρά τεχνολογιών με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές την καλύτερη δυνατή λύση σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Πάνω σε αυτή τη βάση -χάρη και στη συνεχή και επιτυχημένη παρουσία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1- η Renault προσφέρει μια σειρά προηγμένων κινητήρων, υβριδικών συστημάτων, αλλά και περιφερειακών στοιχείων, τα οποία ανεξάρτητα από το είδος καυσίμου που χρησιμοποιούν, προσφέρουν υψηλή απόδοση, με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων, διατηρώντας παράλληλα υψηλό βαθμό αξιοπιστίας και χαμηλό κόστος συντήρησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πέρα από τους πετρελαιοκινητήρες Energy dCi που θεωρούνται από τους κορυφαίους σε παγκόσμιο επίπεδο, όντας η επιλογή και άλλων κατασκευαστών για τα μοντέλα τους, η Renault διαθέτει μια πλήρη γκάμα σύγχρονων κινητήρων βενζίνης, ενώ βεβαίως είναι σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο αγοράς 27%.
Ειδικότερα στην περίπτωση των νέων κινητήρων βενζίνης Energy TCe, η Renault έχει εφαρμόσει μια σειρά τεχνολογικών καινοτομιών που εξελίχθηκαν στη Φόρμουλα 1 και έρχονται να συμπληρώσουν ιδανικά τη φιλοσοφία του downsizing της οποίας η γαλλική εταιρεία υπήρξε πρωτοπόρος. Ο συνδυασμός του εξελιγμένου συστήματος άμεσου ψεκασμού, με τoν χαμηλής αδράνειας στροβυλοσιμπιεστή (Turbo) και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού εξασφαλίζουν υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση / εκπομπές ρύπων. Παράλληλα το σύστημα ESM (Engine Smart Managment), όπως και στις περιπτώσεις των πετρελαιοκινητήρων dCi, συνδυάζει το εξελιγμένο σύστημα Stop & Start με τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, στα πρότυπα αντίστοιχων συστημάτων που χρησιμοποιούν και τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1. Το αποτέλεσμα είναι κινητήρες όπως ο χωρητικότητας 1.2 λίτρων TCe 130 που εφοδιάζει και το νέο Renault Kadjar, να έχουν χαρακτηριστικά απόδοσης αντίστοιχα με κινητήρες χωρητικότητας 2 και πλέον λίτρων, διατηρώντας την ίδια στιγμή εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.
Η Renault, με την ανθρωποκεντρική της φιλοσοφία και τη συνεπή της εστίαση στην τεχνολογική πρόοδο, προσφέρει κινητήρια σύνολα που ανταποκρίνονται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και στις συνεχείς προσπάθειές της μάρκας για την προστασία του περιβάλλοντος".
τελευταια φορα που μπαινω και διαβαζω αρθρο σας... Εχω μπει σε 4 διαφορετικα τον τελευταιο καιρο με θεμα "ο ντιζελ ειναι πολυ κακος, μην του μιλατε", "παρτε βενζινη, θα σας πουμε γιατι", "ο ντιζελ πηγε με την μαμα σας, μην τον αγοραζετε"!! Και να πω οτι δικαιολογειτε καπως σωστα και με πολλα επιχειρήματα γιατι να επιλεξουμε βενζινη..? ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!!!!! υ.γ. αποστασεις μεγαλες, με 1000αρη κινητηρα...? σοβαρα τωρα? νταξ.. εδω θα μ πεις αλλοι το κανουν και με τα σμαρτ τους και αλλαζουν κινητηρες καθε 4 χρονια
Απάντηση: Πριν δυο μερες γινανε οι ανακοινωσεις της ευρωπαικης επιτροπης. Πρωτη φορά γράφουμε για το θέμα
PETHANE TO DIESEL?TO ALLO ME TO TOTO TO KSERETE?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΑΜΞΛΟΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ (ΈΧΕΙ ΦΟΒΕΡΑ ΥΨΗΛΆ ΝΟx). ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ ΟΜΩΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-DIESEL ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΊΠΟΥ ΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΈΜΑ. ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΊ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΜΙΚΡΟΎ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΕ TURBO, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΆ ΚΥΒΙΚΆ ΤΟΥ DIESEL, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ TURBO 3000-3500 ΣΤΡΟΦΕΣ "ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ"...... ΑΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΤΑ DIESEL, ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΊ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 80-100000 ΧΙΛ ΜΕ DIESEL ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ ΟΣΑ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΕ ΦΙΛΤΡΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ Η ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΟΜΠΑ.....
Είναι λογικό ότι κάθε 5 με 10 χρόνια οι εταιρίες πρέπει κάτι να σκαρφίζονται για να γίνεται μαζική αλλαγή στόλου οχημάτων. Αλλιώς θα κλείσουν. Μου θυμίζει τους γνωστούς κύκλους ατμοσφαιρικών vs turbo όπου τη μία πενταετία τα μοντέλα έβγαιναν τουρμπισμένα και την επόμενη ατμοσφαιρικά και πάντα μα πάντα οι δικαιολογίες ήταν η χαμηλότερη κατανάλωση, καλύτερη λειτουργία και άλλες τέτοιες ιστορίες για αγρίους. Βασικά το πρόβλημα με τα οξείδια ήδη αντιμετωπίζεται με τους euro6 είτε μέσω ειδικών καταλυτών είτε μέσω ουρίας οπότε τα περί πιο ρυπογόνων diesel δεν ισχύουν. Όσο για τις βενζίνες και τα downsizing με το που θα βαρύνει έστω και ελάχιστα το πόδι του οδηγού, οι κατανάλωση εκτοξεύεται οπότε υπάρχει ακόμα μεγάλη διαδρομή που πρέπει να καλύψουν μέχρι να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα (ίσως οι μεταβλητής συμπίεσης ή οι HCCI να καταφέρουν καταναλώσεις ντιζελ...αφού θα λειτουργούν ως ντίζελ με καύσιμο βενζίνη). Για να μην αναφέρουμε και την αιθάλη (που μεταφράζεται σε άκρως επιβλαβή μικροσωματίδια) που βγάζουν όλα τα βενζινοκίνητα άμεσου ψεκασμού και όλοι το κάνουν βαβα. Καλό και σωστό καύσιμο και σωστή συντήρηση χρειάζονται τα ντιζελ (όχι πως τα άμεσου ψεκασμού βενζινοκίνητα δε χρειάζονται το ίδιο) και από εκεί και πέρα έχει λόγο η τσέπη και το προφίλ του οδηγού.