Μεμβράνες αυτοκινήτου

29.785 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/5/2015

Τώρα που ο υδράργυρος θα σκαρφαλώσει στους 40ο Κελσίου, το air condition θα δουλεύει υπερωρία και η κατανάλωση θα πάρει την ανιούσα, υπάρχει τρόπος να γλιτώσουμε αυτά τα επιπλέον λίτρα βενζίνης; Και όμως ναι, τοποθετώντας αντιηλιακές μεμβράνες, οι οποίες και ομορφαίνουν και κάνουν την διαβίωση στην καμπίνα πιο ανθρώπινη!

 
Όταν το θερμόμετρο δείχνει 40ο Κελσίου και είσαι κολλημένος στην κίνηση, όσο και οικονομία να θέλεις να κάνεις, δεν γίνεται. «Αναγκάζεσαι» λοιπόν να πατήσεις το κουμπί του air condition με γνώση σου ότι η κατανάλωση θα ανέβει, ενώ ταυτόχρονα ψάχνεις σκιά να σταματήσεις για να μην τσουρουφλιστείς. Γιατί ακόμα και με τον κρύο αέρα να «σκάει» πάνω σου, οι ακτίνες του ήλιου καίνε και σε δυσκολεύουν στην οδήγηση…

Υπάρχει λοιπόν λύση στο παραπάνω; Πως γίνεται δηλαδή και σκιά να έχεις μέσα στο αυτοκίνητο, και το air condition να μην ζορίζεται και άρα να μην καταναλώνει περισσότερη βενζίνη; Ναι, και αυτή βρίσκεται στις αντιηλιακές μεμβράνες οι οποίες καλύπτουν τα τζάμια του αυτοκινήτου. 

Ας δούμε παρακάτω όλα όσα πρέπει να ξέρετε και να υπολογίσουμε το πραγματικό όφελος από τις αντιηλιακές μεμβράνες. Γιατί κακά τα ψέματα, βρισκόμαστε σε μια χώρα που πάνω από τους έξι μήνες του χρόνου, έχει καλοκαίρι…

Λεπτές στο πάχος, αλλά θαυματουργές!
Οι αντιηλιακές μεμβράνες είναι ιδιαίτερα λεπτές, μόλις λίγα χιλιοστά του χιλιοστού. Όμως, όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο, αυτές αποτελούνται από πολλά επιμέρους στρώματα, τα οποία προστατεύουν από τις βλαβερές UV ακτίνες του ηλίου. 

Επιπλέον, ενίοτε διαθέτουν και μία επίστρωση τιτανίου ή αλουμινίου, η οποία είναι υπεύθυνη για την αντανάκλαση της ηλιακής ακτινοβολίας, ενώ μία αντιχαρακτική επίστρωση, προστατεύει τις μεμβράνες από γρατσουνιές. 

Τέλος, ο καθορισμός του χρώματος κάθε μεμβράνης καθορίζεται από μία επίστρωση που υπάρχει ενδιάμεσα όλων των παραπάνω. Όλες οι μεμβράνες προσφέρουν αρκετά υψηλή προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία, ενώ από χρώμα σε χρώμα διαφέρει η μείωση της ηλιακής θερμότητας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.