Η νέα E-Class θυμίζει σε αρκετά σημεία της, τη μεγαλύτερη S-Class.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα E-Class θυμίζει σε αρκετά σημεία της, τη μεγαλύτερη S-Class.

Test: Mercedes E 220 d

(30/8/2016)

Η νέα γενιά της Mercedes Ε-Class προικίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και με έναν νέο 2ίλτρο turbodiesel κινητήρα για να επιβληθεί στην απαιτητική κατηγορία των πολυτελών σεντάν.

What is new
Nέο πλαίσιο και μεγαλύτερο μήκος
2λιτρος turbodiesel με 194 άλογα
Στάνταρ 9άρι αυτόματο κιβώτιο
Με έξτρα σύστημα αυτόνομης οδήγησης
Από 61.350 ευρώ
+ Πολυτέλεια και ποιότητα κατασκευής, τεχνολογία, κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση, ευρυχωρία, άνεση-ποιότητα κύλισης, και χαμηλός θόρυβος, οδική συμπεριφορά
- Χωρίς ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα
Η κατηγορία των πολυτελών σεντάν ανέκαθεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Από τη μια είναι το εξαιρετικά απαιτητικό αγοραστικό κοινό και από την άλλη η ανάγκη διαφοροποίησης και εντυπωσιασμού από τους κατασκευαστές ειδικά σε θέματα τεχνολογίας. Σήμερα τα πράγματα έχουν ξεφύγει εντελώς, με μπροστάρηδες τους Γερμανούς. Audi, BMW και Mercedes παίζουν σε δικιά τους λίγκα με τον ανταγωνισμό μεταξύ τους να είναι αδυσώπητος. Με στόχο την κορυφή η Mercedes λάνσαρε πρόσφατα την νέα Ε-Class. Αυτή είναι η 5η κατ` όνομα και 10η συνολικά γενιά του μεγάλου, πολυτελούς οικογενειακού μοντέλου της Mercedes-Benz, η ιστορία του οποίου ξεκινά πίσω στο μακρινό 1953. H Mercedes έβαλε σε αυτή την E-Class (W123) ό,τι καλύτερο έχει: Νέα πλατφόρμα, νέους κινητήρες, πολυτέλεια και νέα συστήματα τεχνολογίας τόσο στην άνεση και την ασφάλεια. Κυρίως όμως την εξόπλισε με ένα ημιαυτόνομο σύστημα αυτόνομης οδήγησης, το DRIVE PILOT, το οποίο χρεώνεται 8.500 ευρώ. Ωστόσο δεν υπήρχε στο μοντέλο της δοκιμής, που είναι η πετρελαιοκίνητη E 220 d με τον νέο 2λιτρο (επιτέλους) turbodiesel κινητήρα της γερμανικής φίρμας. 
Κομψή, αλλά όχι διαφορετική
Ξεκινώντας με τις διαστάσεις της, η νέα E-Class έχει κερδίσει 43 χλστ. σε σχέση με πριν φθάνοντας πλέον στα 4,923 μ., ενώ παράλληλα έχει ελάχιστα πιο κοντό ύψος και πλάτος (-2 και -3 χλστ. αντίστοιχα). Μακρύτερο κατά 65 χλστ. είναι το μεταξόνιο, με τους τροχούς να φθάνουν πλέον ακόμη πιο κοντά στα άκρα του αμαξώματος, ενώ φαρδύτερα είναι τα μετατρόχια (+20 χλστ. μπροστά και +70 χλστ. πίσω). Για την κομψότητα της σχεδίασης δεν χρειάζεται να πούμε πολλά, μάτια έχετε και βλέπετε. Από εκεί και πέρα όμως το σύνολο δεν δείχνει να έχει το δικό του ιδιαίτερο χαρακτήρα, πέφτοντας «θύμα»  της απόλυτης προσήλωσης με την εταιρική ταυτότητα, αυτή την μάστιγα: Το εμπρός μέρος έρχεται σχεδόν αυτούσιο από την C-Class και το πίσω από την S-Class. Σε κάθε περίπτωση, η νέα E-Class είναι ιδιαίτερα αεροδυναμική, με το σχετικό συντελεστή να είναι στο Cd 0,23.., που είναι τιμή-ρεκόρ για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Ε-λίτ
Η τιμή της νέας Mercedes E 220 d ξεκινά από τα 61.350 ευρώ, αλλά μπορεί να φτάσει πολύ παραπάνω ανάλογα με το πόσο ο αγοραστής θα κάνει χρήση του μακρύ καταλόγου με τα έξτρα. Πάντως ακόμα και στην… «βασική» έκδοση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι αντάξιος των προσδοκιών που έχει ένας αγοραστής από ένα τέτοιο πολυτελές σεντάν.

Το πίσω φως αποτελεί έντονη αναφορά στην S-Class.

Το πίσω φως αποτελεί έντονη αναφορά στην S-Class.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center