Το 2013, ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών που βελτιώθηκε κατά 4,5% σε σχέση με το 2012, αγγίζοντας, ουσιαστικά, το άριστα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 2013, ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών που βελτιώθηκε κατά 4,5% σε σχέση με το 2012, αγγίζοντας, ουσιαστικά, το άριστα.

Mercedes- Benz Ελλάς: Απολογισμός εταιρικής υπευθυνότητας

1.751 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2014)

Στη λιτή αλλά ουσιαστική εκδήλωση της Mercedes – Benz Ελλάς παρουσιάστηκε ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία λειτουργεί υπεύθυνα, φροντίζοντας για τους πελάτες, το περιβάλλον, τη χώρα αλλά και τους εργαζόμενούς της.

Η Mercedes Benz Ελλάς παρουσίασε τον απολογισμό εταιρικής υπευθυνότητας για το έτος 2013. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η εταιρική υπευθυνότητα δεν αφορά στην ανάπτυξη δραστηριοτήτων που έχουν να κάνουν με την εταιρική ευθύνη (υπό τη μορφή χορηγιών), που αποτελεί ένα μικρό τμήμα του συνόλου ενός υπεύθυνου επιχειρείν. Έτσι, όπως αναπτύχθηκε στην παρουσίαση από τον κ. Καλλίγερο, Πρόεδρο και Δ. Σύμβουλο της Mercedes Benz Ελλάς, υπάρχουν 4 βασικοί πυλώνες που ορίζουν τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας: οι πελάτες, το περιβάλλον, η χώρα και οι εργαζόμενοι. Και όλοι αυτοί οι τομείς διέπονται από την αξία της ακεραιότητας που πρέπει να χαρακτηρίζει τη διοίκηση, την εταιρική διακυβέρνηση, αλλά και την κουλτούρα των εργαζομένων γενικότεραΥπευθυνότητα απέναντι στους πελάτεςH Mercedes Benz Ελλάς πούλησε το 2013 2.715 οχημάτων, από 4 κατηγορίες προϊόντων, που περιλαμβάνουν από ποδήλατα, μέχρι βαριά, επαγγελματικά φορτηγά. Σε αυτό το διάστημα δέχτηκε 2.670 κλήσεις από τους πελάτες της, στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, και κανένα από αυτά δε σχετίζονταν με παράπονα όσον αφορά στην εμπιστευτικότητα, την απώλεια προσωπικών δεδομένων, την επιβάρυνση του περιβάλλοντος, ή την παραπλανητική διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών. Και όλο αυτό αποτύπωσε ότι ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών που βελτιώθηκε κατά 4,5% σε σχέση με το 2012, αγγίζοντας, ουσιαστικά, το άριστα. 
Υπευθυνότητα απέναντι στο περιβάλλονΩς γνωστόν η Mercedes Benz Ελλάς έχει εγκαταστήσει στην οροφή των κτηριακών της εγκαταστάσεων ένα φωτοβολταϊκό πάρκο το οποίο μπορεί να καλύψει κατά 38,1% των αναγκών της για ηλεκτρική ενέργεια. Παράλληλα έχει αντικαταστήσει όλους του λαμπτήρες της, με νέας τεχνολογίας LED, που έχουν προφανή οφέλη για την κατανάλωση ενέργειας. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις δράσεις που της έχουν επιτρέψει να έχει μειώσει το Αποτύπωμα Aνθρακα της εταιρείας κατά 10% σε σχέση με το 2012, στους 1.293,7 τόνους eCO2. Παράλληλα, για την ίδια χρονική περίοδο, σχετική μελέτη που έγινε στο σύστημα ύδρευσης κατάφερε να μειώσει τα κυβικά μέτρα νερού που καταναλώνονται στα 2.740, από περίπου 6.500 που ήταν το 2012. Συνολικά η Daimler AG, σε μια περίοδο 6 ετών έχει μειώσει το μέσο όρο των εκπομπών CO2 του στόλου νέων οχημάτων της στην Ευρώπη κατά 24,7%, σε 134 γραμμάρια CO2 / km.Υπευθυνότητα απέναντι στη χώραΤο 2013 η Mercedes Benz Ελλάς είχε κύκλο εργασιών 97,3 εκ. ευρώ. Από αυτά τα 9,15 εκ. ευρώ πήγαν για την πληρωμή των εργαζομένων της. Επίσης στους 1.500 εγχώριους προμηθευτές της, διέθεσε το 87,3% του συνολικού προϋπολογισμού αγορών, ενισχύοντας την τοπική οικονομία, ποσό το οποίο αντιστοιχεί σε 8,8 εκ. ευρώ. Περί τα 15,9 εκ. ευρώ πλήρωσε σε φόρους στο ελληνικό κράτος, ενώ ακόμα 4,2 εκ. ευρώ διέθεσε σε επενδύσεις. Τέλος, ως μέρος της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, διέθεσε 190.000 ευρώ σε διάφορες χορηγίες (όπως το Χαμόγελο του Παιδιού και το Make a Wish Ελλάδας), τη στιγμή που οι εργαζόμενοί της συνεισέφεραν οι ίδιοι στην ενίσχυση της καλής και αποδοτική λειτουργίας των παραπάνω κοινωνικών ομάδων και οργανισμών.Υπευθυνότητα απέναντι στους εργαζόμενους Στη Mercedes Benz Ελλάς δουλεύουν σήμερα περί τους 205 εργαζόμενους, το 25,4 των οποίων είναι γυναίκες. Το 2013 το 100% αυτών αξιολογήθηκε από την εταιρεία, ενώ δεν παρουσιάστηκε κανένα περιστατικό διακριτικής μεταχείρισης στο χώρο εργασίας της εταιρείας, δηλαδή κανείς δεν ευνοήθηκε ή τιμωρήθηκε έξω από τα πλαίσια του κώδικα δεοντολογίας που έχει θέσει η εταιρεία. Αλλωστε η συμμόρφωση των εργαζομένων σε θέματα ακεραιότητας αποτελεί ένα από τα 8 κριτήρια με βάση τα οποία πραγματοποιείται η αξιολόγηση των εργαζομένων. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία δείχνει μηδενική ανοχή σε θέματα ακεραιότητας, με τον «παραβάτη» να πληρώνει το τίμημα όχι μόνο χάνοντας τη δουλειά του, αλλά και όλα τα χρήματα από το πρόγραμμα συνταξιοδότησης στο οποίο συνεισφέρει εν μέρει ο ίδιος και εν μέρει η Mercedes Benz Ελλάς. Τέλος, οι εργαζόμενοι έχουν περάσει από 920 ώρες εκπαίδευσης, ενώ, το 2013, ο κατώτατος μισθός εργαζομένου στην εταιρεία ήταν 35,9% μεγαλύτερος του αντίστοιχου νόμιμου βασικού μισθού. Και αυτό στο πλαίσιο άλλων παροχών της εταιρείας στους εργαζομένους (όπως ο ειδικός χώρος γυμναστηρίου που φιλοξενούν οι εγκαταστάσεις), καθώς πεποίθηση της Mercedes Benz Ελλάς είναι ότι ο «ικανοποιημένος εργαζόμενος, δουλεύει καλύτερα και πιο αποδοτικά».ΣτόχοιΣτόχοι της Mercedes Benz Ελλάς για το 2014, ο Απολογισμός του οποίου θα ολοκληρωθεί μετά το 1ο 6μηνο του 2015 και θα παρουσιαστεί του χρόνου είναι:- Να εκπαιδεύσει όσους εργαζόμενους – εμπορικούς συνεργάτες δεν έχουν ακόμα εκπαιδευτεί στο θέμα της Ακεραιότητας – Συμμόρφωσης και να επεκταθεί ο Διάλογος Ηθικής Ακεραιότητας σε επίπεδο τμημάτων.- Να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα Retail Consulting σε όλο το εξουσιοδοτημένο δίκτυο διανομέων.- Να συνεχίσει η αξιολόγηση του 100% του προσωπικού για την απόδοσή του, να ξεπεραστεί το 90% στην ικανοποίηση των εργαζομένων και να υλοποιηθεί το πρόγραμμα Corporate Wellness για τη βελτίωση της υγείας και της ευεξίας τους.- Να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα ο Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών.- Να μειωθεί ο μέσος όρος εκπομπών CO2 στα επιβατικά στα 125 γρ./χλμ.- Να συμμορφωθεί το 50% των νέων μοντέλων Mercedes και smart με το πρότυπο Euro 6.- Να μειωθεί περαιτέρω το συνολικό αποτύπωμα της εταιρείας σε Ανθρακα.- Να ενθαρρυνθεί το car pooling, με σχετική ενημέρωση όλων των εργαζομένων μέχρι το 2015.Συμπέρασμα Μέσα σε μια περίοδο κρίσης, η Mercedes Benz Ελλάς, εκτός από το να πουλάει πολυτελή αυτοκίνητα ξέρει και θέλει να προστατεύει και να βελτιστοποιεί τη δραστηριότητα και τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτό. Έτσι ο πελάτης της μπορεί να απολαμβάνει προϊόντα που δεν είναι μόνο τεχνολογικά άρτια, αλλά αποτελούν το μοχλό για τη βελτίωση της κοινωνίας, και όχι μόνο, χωρίς αυτό να αποκλείει τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία της εταιρείας και των συνεργατών της.

Ο κ. Iωάννης Καλλίγερος, Πρόεδρος και Δ. Σύμβουλος της Mercedes Benz Ελλάς παρουσίασε τους άξονες της εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρείας.

Ο κ. Iωάννης Καλλίγερος, Πρόεδρος και Δ. Σύμβουλος της Mercedes Benz Ελλάς παρουσίασε τους άξονες της εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρείας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center