Προσανατολισμένη στην άνεση είναι η C-Cabriolet. Το ΑΙRCAP κάνει δουλειά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Προσανατολισμένη στην άνεση είναι η C-Cabriolet. Το ΑΙRCAP κάνει δουλειά.

Στο δρόμο: Σου φτιάχνουν τη διάθεση

50.511 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2017)

Με το δικό τους μαγικό και διαφορετικό τρόπο τα δύο μοντέλα μπορούν να σου αλλάξουν τη διάθεση, όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι τους. Η μεν SLC σου ανεβάζει την αδρεναλίνη και σε κάνει να κινείσαι πιο σβέλτα ικανοποιώντας με την ακαμψία και το βαρύ τιμόνι της, η δε C-Class Cabriolet έχει πιο cruising χαρακτήρα. Το αμάξωμα έχει λογικές στρεβλώσεις και η ανάρτηση –ειδικά με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά του μοντέλου της δοκιμής- αφήνει να περάσουν κάποιες από τις ανωμαλίες του δρόμου. Όμως καταπίνει με ευκολία τα χιλιόμετρα, έχει καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, ενώ ο θόρυβος πίσω με κλειστή την οροφή σχετικά χαμηλός. ¶ρα στην ερώτηση κάμπριο για 2 ή για 4, η απάντηση είναι εύκολη και εξαρτάται από αυτό που ζητάει ο καθένας…


Σπορτιφ είναι ο προσανατολισμός της SLC, αν και το ESP σε επαναφέρει στην τάξη.

Σπορτιφ είναι ο προσανατολισμός της SLC, αν και το ESP σε επαναφέρει στην τάξη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center