Ιστορία, παράδοση και κύρος. Εσείς τι άλλο θέλετε από ένα σηματάκι;

Ιστορία, παράδοση και κύρος. Εσείς τι άλλο θέλετε από ένα σηματάκι;

Μετράει σήμερα το σήμα στο αμάξι;

5.976 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2017)

Ποιος δεν έχει πληρώσει κάτι παραπάνω για το σηματάκι; Είτε αυτοκίνητο, είτε ρούχο και παπούτσι, είτε γυαλιά και αξεσουάρ. Δείτε τώρα τι είναι αυτό που έχει το σηματάκι στο αυτοκίνητο που μας κάνει και το αποζητάμε. Εσείς τι λέτε;

Έρευνα στις ΗΠΑ για το «lifestyle» και πως το βλέπουν στο αυτοκίνητο, έφερε στο φως μία ιδέα που όλοι ξέραμε αλλά κανείς δεν παραδεχόταν. Το σηματάκι αξίζει λεφτά από μόνο του. Τι είναι όμως αυτό που βλέπει ο καθένας πίσω από ένα σήμα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου του; Οι Αμερικανοί το χώρισαν σε τρεις τομείς. Ο πρώτος ήταν η  ιστορία και η παράδοση, ο δεύτερος η οικονομική ευχέρεια και ο τρίτος ο τρόπος ζωής. Για να δούμε τι ισχύει από αυτά στη σημερινή Ελλάδα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η ιστορία σίγουρα έχει το ειδικό της βάρος. Αλλο να έχεις ένα σήμα στο καπό μιας μάρκας που έχει γράψει σε κάθε σελίδα της αυτοκινητικής ιστορίας και άλλο να μην έχεις να πεις τίποτα. Μια μάρκα όπως η Mercedes για παράδειγμα, πρώτα απ όλα έχει να πει για την ιστορία της, που είναι σε μεγάλο της μέρος η ίδια η ιστορία του αυτοκινήτου. Η Alfa Romeo επίσης, πίσω από το μικρό αυτό σηματάκι έχει μια σειρά μοντέλων που λατρεύτηκαν όσο λίγα άλλα. Όσο χοντρή πέτσα και να έχεις, δε μπορεί να σε αφήσει αδιάφορο μια τέτοια λαμπρή παράδοση.

Η οικονομική ευχέρεια από την άλλη, ειδικά σήμερα, είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι. Σαφώς μέχρι πρότινος το να δείχνεις άνετος οικονομικά είχε μία απήχηση σε κάποιους. Ήθελαν να δείχνουν πως «έχουν», κάποιες φορές και παραπάνω απ ότι πραγματικά είχαν. Και φυσικά είναι και αυτοί που πραγματικά «έχουν» και το δείχνουν εκουσίως, ως αποτέλεσμα δηλαδή των υψηλών απαιτήσεων που έχουν στο θέμα του αυτοκινήτου, και όχι για φιγούρα. 

Σήμερα αυτό είναι υπό συζήτηση. Αυτό που παραμένει ξεκάθαρο όμως είναι ο τρόπος ζωής. Και εδώ δεν είναι μόνο το σηματάκι, αλλά και το μοντέλο. Αλλο τρόπο ζωής ποζάρει ένα SUV άλλο ένα mini. 

Αλλο ένα γαλλικό αυτοκίνητο άλλο ένα ιταλικό. Το σηματάκι το κάνει λίγο πιο λιανά. Ένα Renault πάντα θα έχει με το μέρος του την εικόνα του πολυάσχολου αστού, ενώ ένα Fiat θα αντανακλά πάντα τη νιότη της νέας εποχής της δεκαετίας του 50 που όλα ξεκινούσαν από το μηδέν μετά τον πόλεμο. Μία BMW αναμφισβήτητα δείχνει αίμα που βράζει και αποζητά συγκινήσεις ενώ ένα Toyota κάνει ξεκάθαρο το σοφιστικέ τεχνολογικό υπόβαθρο του ιδιοκτήτη. 

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Αγοράζουμε ακόμη σηματάκι με βάση την εικόνα που θέλουμε να δείχνει το αυτοκίνητο για εμάς; Είναι η ιστορία τόσο σημαντική; Ο τρόπος ζωής; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto