Πόσο επωφεληθήκατε από τα σπορ στοιχεία που βάλατε στο αυτοκίνητό σας;

Πόσο επωφεληθήκατε από τα σπορ στοιχεία που βάλατε στο αυτοκίνητό σας;

Μήπως η μανία μας για σπορ αυτοκίνητα βλάπτει όταν αγοράζουμε το δικό μας;

3.896 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2014)

Εσείς ποιο σπορ στοιχείο θα θέλατε να έχει το δικό σας αυτοκίνητο; Μήπως να είναι καθαρόαιμο σπορ; Και τελικά πως κάνατε το δικό σας αυτοκίνητο να έχει μια ιδέα, έναν αέρα αθλητικής απόδοσης;

Ποια είναι τα κατεξοχήν σπορ στοιχεία που μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο; Τεράστιες ζάντες με μια φλοίδα ελαστικού. Χαμηλή, πολύ χαμηλή ανάρτηση να σέρνεται το αμάξωμα κάτω. Έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός πίσω και στο πλάι που κάνουν τον αέρα να κρατάει το αμάξι στο δρόμο.
Πριν καν μπούμε να δούμε τι σπορ βάλατε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, για να δούμε, σε πόσο καλό σας βγήκαν όλα αυτά τα σπορ στοιχεία. Δε το αμφισβητεί κανείς ότι μια 18άρα ζάντα με ένα 245/35/R18 ελαστικό είναι κούκλα. Πόσο έχει όμως; Πόσο έχει αυτό το λάστιχο που φοράει; 200, 300 ευρώ το ένα; Και τελικά αξίζει 1000 ευρώ μία τετράδα λάστιχα; 
Ειδικά αν το χαμηλό προφίλ σημαίνει πως στην ελληνικό άσφαλτο μπορείς να ξεχωρίζεις τις καινούργιες από τις παλιές λακκούβες. Τόση λεπτομέρεια στο «διάβασμα» του δρόμου. Και αν τα ζαντολάστιχα δεν σκότωσαν τελείως την άνεση, τότε η χαμηλή «θεόσφιχτη» ανάρτηση σίγουρα την αποτελείωσε. Δε λέει κανείς, ωραία είναι να μη γέρνει το αυτοκίνητο στις στροφές, αλλά με τι τίμημα; Να περνάς για ανωμαλία του δρόμου το γαρμπίλι της ασφάλτου;
Αντέχεται αυτή η κατάσταση; ¶σε που ρημαδιάζει όλο το αυτοκίνητο με τόσους κραδασμούς που δεν απομονώνονται από την ανάρτηση και αρχίζουν να τρίζουν όλα στο εσωτερικό.
Και τα αεροδυναμικά «βοηθήματα»; Αλήθεια χρειάζεται τόση αρνητική άντωση το αυτοκίνητο σας; Κινδυνεύει να «πετάξει» χωρίς τα σπόιλερ και τις αεροτομές; Μάλλον όχι. Μάλλον όλα αυτά τα αεροδυναμικά εμπόδια ανεβάζουν τον συντελεστή αεροδυναμικής και μετατρέπουν το αυτοκίνητό σας σε Formula 1. Όχι ως προς την απόδοση, αλλά ως προς την πολύ κακή αεροδυναμική που μαζεύει τον αέρα αντί να τον αφήσει να γλιστρήσει απαλά γύρω από το αμάξωμα. Το κόστος δεν είναι μόνο σε κατανάλωση, αλλά και σε τελική ταχύτητα. Μία «σιδερώστρα» στο πίσω μέρος μπορεί να κόβει και 20 χλμ/ώρα τελικής.
Τι λέτε λοιπόν; Πόσο επωφεληθήκατε από τα σπορ στοιχεία που βάλατε στο αυτοκίνητό σας; Και τελικά μήπως η μανία αυτή στοιχίζει σε άνεση, κατανάλωση και επιδόσεις; Πρέπει σώνει και καλά τα αυτοκίνητα να είναι σπορ; Για ποια ακριβώς χρήση; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto