H Hyundai παρουσίασε στην έκθεση του Παρισιού δύο νέους βενζινοκινητήρες, μεταξύ των οποίων και ένα 3κυλινδρο 1.000αρη.

H Hyundai παρουσίασε στην έκθεση του Παρισιού δύο νέους βενζινοκινητήρες, μεταξύ των οποίων και ένα 3κυλινδρο 1.000αρη.

Μήπως οι νέοι βενζινοκινητήρες εκτοπίζουν το ντίζελ στη μικρή κατηγορία;

12.432 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2014)

Αν το ντίζελ είναι η απόλυτη λύση στο θέμα της κατανάλωσης, γιατί τότε οι κατασκευαστές επιμένουν να παρουσιάζουν μικρούς κινητήρες βενζίνης για τα μικρά τους μοντέλα;

Αναρωτήθηκε κανείς, γιατί αν, για παράδειγμα, η Hyundai έχει δύο τόσο πετυχημένα μοτέρ ντίζελ στα μικρά της μοντέλα, επιμένει και λανσάρει τρικύλινδρο τούρμπο χιλιάρι; Αν όλοι αγοράζουν ντίζελ μικρό, ποιος ο λόγος;Το θέμα της μικρής κατηγορίας ως προς το καύσιμο είναι πολύπλοκο. 
Βλέπεις ακόμη μια φορά στην Ελλάδα έχουμε την ιδιαιτερότητα το ντίζελ ως καύσιμο να είναι φτηνότερο από τη βενζίνη, τη στιγμή που στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές ισχύει το αντίθετο. Το καύσιμο ντίζελ είναι ακριβότερο.Πως θα ήταν η αγορά στην Ελλάδα αν ίσχυε και εδώ κάτι τέτοιο; Ήδη συζητάμε κατά πόσο η αγορά ντίζελ αυτοκινήτου αξίζει τον κόπο, και μόνο λόγω της διαφοράς τιμής που έχουν μοντέλα με τον ίδιο εξοπλισμό αλλά κινητήρες διαφορετικού καυσίμου. Ειδικά στα μικρά η διαφορά στην τιμή αγοράς μπορεί να ξεπερνά και το 20% της τιμής του βενζινοκίνητου. Αν δεν υπάρχει άμεσο όφελος στο καύσιμο, τότε ποιος ο λόγος;
 Αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα των κατασκευαστών. Βλέπεις στις αγορές που το ντίζελ είναι ακριβότερο, απόσβεση αργεί πολύ. Πάρα πολύ, αφού έχει μόνο την χαμηλότερη κατανάλωση με το μέρος της που αν τα χιλιόμετρα δεν είναι αρκετά μπορεί και να εκμηδενιστεί από τη υψηλότερη τιμή του καυσίμου.
Το μικρό που αγοράζει ένας ιδιώτης ως φθηνό αυτοκίνητο για την πόλη δεν κάνει αρκετά χιλιόμετρα για να καλύψει αυτή τη διαφορά. Και η ανάγκη για φθηνή αγορά και φθηνό καύσιμο είναι μεγαλύτερη. Έτσι λοιπόν φτάνουμε στην έξαρση μικρών κινητήρων για μικρά μοντέλα που ζούμε σήμερα.
Αν τώρα αναλογιστεί κανείς πως από πλευράς κατασκευαστών δεν αξίζει η επένδυση σε δύο μοτέρ, ένα βενζίνης και ένα ντίζελ, σε αυτοκίνητα με μικρό περιθώριο κέρδους, όπως είναι τα μικρά, μπορεί κανείς να δει ότι η μικρή κατηγορία σύντομα για πολλές μάρκες θα γίνει όπως η μίνι. Τα περισσότερα μοντέλα θα είναι βενζινοκίνητα.Και γιατί όχι αν η τιμή κτήσης παραμείνει χαμηλή, η κατανάλωση γίνεται ολοένα και μικρότερη και το κόστος καυσίμου είναι μικρό; 
Εσείς λοιπόν πως βλέπετε αυτή την έξαρση βενζινοκινητήρων στα μικρά μοντέλα; Μήπως προτιμάτε ούτως ή άλλως τους φθηνούς βενζινοκινητήρες και ελπίζετε για το καλύτερο ή επιμένετε ντίζελ και νοιώθετε να περιορίζονται οι επιλογές σας;    

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN