Ο κινητήρας της BMW M135i αποδίδει 320 άλογα, με κυβισμό 3,0 λίτρων.

Ο κινητήρας της BMW M135i αποδίδει 320 άλογα, με κυβισμό 3,0 λίτρων.

Μήπως τα 300 άλογα είναι πολλά για τα γρήγορα μικρομεσαία;

4.336 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2015)

Τι είναι αυτό που κάνει καλύτερα, σήμερα, τα γρήγορα μικρομεσαία σε σύγκριση με το παρελθόν; Και γιατί χρειαζόμαστε 300 άλογα σε αυτή την κατηγορία;

Αυτή η ερώτηση πρέπει να γίνεται λίγο πιο συχνά. Για παράδειγμα, η Audi σήμερα έχει την τεχνολογία να προσφέρει στο μικρομεσαίο της πύραυλο 300 άλογα από μόλις 2 λίτρα, και το κάνει. Όμως αυτά τα νούμερα ήταν μέχρι πρότινος συνυφασμένα με υπερσπόρ αυτοκίνητα, όχι με τέσσερις πόρτες και πέντε θέσεις.
Ποιος θα πιστέψει σήμερα βλέποντας το S3 ότι πριν 17 χρόνια όταν το μοντέλο ξεκίνησε είχε «μόλις» 210 άλογα. Και ήταν πύραυλος. Το πρώτο S3 ανέβασε κατακόρυφα τον πήχη των γρήγορων μικρομεσαίων μία (μεγάλη) ανάσα απ ότι μέχρι τότε ονομάζαμε GTI. Και το έκανε πολύ καλά. Τόσο καλά που ο ανταγωνισμός ακολούθησε. 
Το ένα πράγμα όμως έφερε το άλλο και έτσι το S3 σήμερα έχει 300 άλογα. Ένα πλαφόν που παίζει και σε μικρομεσαία άλλων κατασκευαστώ, όπως η Seat και η Opel, αλλά και η VW ενώ αναμένεται σύντομα και το νέο Ford Focus RS με τουλάχιστον 330 ίππους. Γιατί βλέπεις ακόμη και τότε δεν θα είναι το ισχυρότερο, αφού υπάρχει όχι μόνο η BMW 135Μ, αλλά και η Mercedes A-Class AMG, αλλά και η δυνατότερη έκδοση του S3 με τα 370 άλογα. Μία ανάσα πριν τα διπλά του πρώτου S3.
Να θυμίσουμε πως η Ferrari 360 που σταμάτησε να παράγεται το 2006 είχε μόλις 35 άλογα περισσότερα. Και μιλάμε για μία Ferrari μόλις 10 ετών.Δηλαδή τα μικρομεσαία σε 10 χρόνια έφτασαν τις ιπποδυνάμεις των υπεραυτοκινήτων. Με αυτό το ρυθμό, αφού σήμερα η διάδοχος της Ferrari 360, η 458 έχει 570 ίππους, το 2025 το αντίστοιχο RS3 θα έχει και αυτό κοντά 600 άλογα; Πάμε καλά; 
 Εντάξει, τουλάχιστον όσοι πάνε πάνω από τα 300 άλογα τοποθέτησαν τετρακίνηση για να τα «συγκρατήσουν», όμως και πάλι το ερώτημα παραμένει. Τι είναι αυτό που κάνει σήμερα ένα S3 που δεν μπορούσε να κάνει η πρώτη γενιά με τα «μόλις» 210 της άλογα; Σαφώς το 0-100 είναι «αλλού», αλλά μένουμε σε αυτό; 
Μήπως είναι πολλά τα 300 άλογα για μικρομεσαίο; Τι λέτε; Πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιο θετικό από αυτή την «κούρσα» για τα αυτοκίνητα που οδηγούμε οι υπόλοιποι; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center