• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το θαλασσινό "αδερφάκι" της Chiron.

Εμφανέστατη η έμπνευση από το hypercar της Bugatti.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η πολυτέλεια σε τέτοιο βαθμό που έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι και μάρμαρο!

Το ιδανικό σκάφος για αυτόν που έχει ήδη μια Chiron για το δρόμο και θέλει και μία για τη θάλασσα.

Μια Bugatti για το νερό

Διαβάστηκε από 1853 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/3/2017

Η θαλασσινή έκδοση της Chiron για αυτόν που δε συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο.

 
Αν μόλις αγόρασες μια Bugatti Chiron αλλά δεν είσαι ικανοποιημένος με τις επιδόσεις της στο νερό, μην ανησυχείς. Η Bugatti σε καταλαβαίνει και γιΆ αυτό συνεργάστηκε με την εταιρεία κατασκευής σκαφών Palmer Johnson για την παραγωγή του Niniette 66. Το 66 δεν είναι τυχαίο καθώς αυτό είναι το μήκος του σκάφους σε πόδια το οποίο μεταφράζεται σε 20 μέτρα και κάτι ψιλά ενώ η τελική είναι 44 κόμβοι ή λίγο παραπάνω από 81 χλμ./ώρα. Είναι προφανές ότι δεν πρόκειται για ένα κοινό σκάφος που απλά προστέθηκαν τα σήματα της  Bugatti. Η συνεργασία των δύο εταιρειών για την κατασκευή του σκάφους έχει ξεκινήσει ήδη από  το 2015. Ο στόχος από τη συνεργασία των δύο εταιρειών ήταν να δημιουργηθεί κάτι εντελώς νέο το οποίο θα προσφέρει την απόλυτη εμπειρία πάνω στο νερό.
Δυστυχώς, σε αυτή την εμπειρία δε συμπεριλαμβάνεται ο W16, 8 λτ. και 1479 αλόγων κινητήρας της Chiron ή οποιοδήποτε άλλο μηχανολογικό κομμάτι της. Η δύναμη προέρχεται από μία τυπική μηχανή σκάφους της MAN με απόδοση 1000 ή 1200 ίππους.

Το σκάφος είναι εξΆ ολοκλήρου σχεδιασμένο από την Palmer Johnson και η σύνδεση με την Chiron εξαντλείται στο υπέροχο Bugatti τιμόνι και στο σχεδιασμό ο οποίος είναι εμπνευσμένος από το εξωτικό hypercar. «Η πρόκληση ήταν να δημιουργήσουμε ένα σκάφος πολύ πιο πολυτελές, πιο στυλάτο και πιο πολυτελές από ό,τι κυκλοφορεί. Για τους αυριανούς ιδιοκτήτες του, το Niniette θα ανεβάσει τις προσδοκίες σας από τη ζωή ακόμα περισσότερο», είπε ο CEO της Palmer Johnson, Timur, σε συνέντευξη τύπου. Σε απόδειξη αυτών, το πίσω μέρος του σκάφους περιλαμβάνει ένα χαμηλότερο επίπεδο με τζακούζι, χώρο με μαξιλάρια για ηλιοθεραπεία, και καναπέδες στα πλαϊνά. Επίσης, υπάρχει ένα ανοιχτό τζάκι ανάμεσα στο τζακούζι και τις μπροστά θέσεις, κάτι που πιθανότατα δε θα δείτε ποτέ σε μία Chiron.

Η καμπίνα κάτω από το κατάστρωμα, περιλαμβάνει ένα ευρύχωρο σαλόνι και δίπλα μια μεγάλη κρεβατοκάμαρα. Φυσικά, τα πάντα είναι φτιαγμένα από εκλεκτό δέρμα, αλουμίνιο, ανθρακόνημα, ξύλο ή ακόμα και μάρμαρο (!) και υπάρχει το σήμα της Bugatti σε αρκετά σημεία.

Η πρωτοποριακή εξωτερική σχεδίαση περιλαμβάνει μία λεπτή κεντρική γάστρα και δύο πτερύγια ευστάθειας που βοηθούν στη σταθερότητα και στο να μην τουμπάρει το σκάφος ακόμα και σε τόσο υψηλές ταχύτητες. Και αν τα 20 μέτρα δε σας είναι αρκετά, αυτό είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά νέων σκαφών που έχει προγραμματίσει να παρουσιάσει η Palmer Johnson με μήκος από 15 μ. μέχρι και 24 μ.

Πόσο κοστίζει το Niniette; Δε γνωρίζουμε ακόμα στα σίγουρα αλλά σίγουρα η τιμή του θα περιλαμβάνει πολλά μηδενικά. Αλλά από την άλλη, αν έχεις ήδη μία Chiron και θες να έχεις και το αντίστοιχο σκάφος, πιθανότατα το κόστος δεν αποτελεί πρόβλημα.