Γιατί τα μικρά και μικρομεσαία SUV και crossover είναι η πιο καυτή κατηγορία αυτή τη στιγμή;

Γιατί τα μικρά και μικρομεσαία SUV και crossover είναι η πιο καυτή κατηγορία αυτή τη στιγμή;

Μικρά SUV: Η πιο καυτή κατηγορία αυτή τη στιγμή

7.530 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2017)

Ποιά κατηγορία έχει αυτή τη στιγμή τα μοντέλα με την πιο προχωρημένη σχεδίαση, τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις και το περισσότερο μάρκετινγκ;

Ποιά κατηγορία έχει αυτή τη στιγμή τα μοντέλα με την πιο προχωρημένη σχεδίαση, τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις και το περισσότερο μάρκετινγκ; Ποιά μοντέλα βάζουν μπροστά οι μάρκες για να σπρώξουν την εικόνα τους και ολόκληρη τη γκάμα τους τώρα; Αυτή η κατηγορία είναι η πιο “καυτή”. Ποιά;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ας κάνουμε μια λίστα με τυχαία σειρά των μοντέλων της κατηγορίας. Από τους Γάλλους κατασκευαστές έχουμε τα Renault Captur, Peugeot 2008, Citroen C4 Cactus. Από τους Γερμανούς κατασκευαστές τα Opel Crossland X και Ford EcoSport, η Fiat έχει το 500Χ και η Mini το Countryman, η Jeep το Renagade και από τους Ιάπωνες κατασκευαστές, φυσικά το Nissan Juke, το Honda CR-V, το Suzuki Vitara και το νέο Toyota CH-R, ενώ μην ξεχνάμε και την κορεάτικη πρόταση με το ολόφρεσκο Hyundai Kona. Χωρίς να ξεχνάμε και το Audi Q2 στο άνω άκρο της κατηγορίας, αλλά και το αξιόλογο Dacia Duster, στο άλλο άκρο από πλευράς τιμής.
 
Με ελάχιστες εξαιρέσεις, τα αυτοκίνητα αυτά είναι ότι πιο ιδιαίτερο έχουν να επιδείξουν οι κατασκευαστές τους. Τα περισσότερα από αυτά είναι το δείγμα που οδηγεί την εταιρική σχεδίαση ολόκληρης της γκάμας. Όπως το C4 Cactus γύρω από τη σχεδίαση του οποίου προχωράει η Citroen, ή το Captur που καθιέρωσε της γραμμές που “φοράει” όλη η Renault. Και φυσικά το Renegade που επανέφερε τη Jeep στους ελληνικούς δρόμους, ή και το Toyota CH-R το πιο προχωρημένο Toyota από πλευράς σχεδίασης, που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Μέχρι και η Audi πειραματίζεται, και έτσι το Q2 δεν είναι απλά άλλο ένα από τη γκάμα αλλά ξεχωρίζει σθεναρά.
 
Βλέπεις το σηκώνει η κατηγορία. Το αποζητούν οι αγοραστές. Τα μικρά SUV είναι ότι πιο προοδευτικό υπάρχει στην αγορά σήμερα και οι εταιρείες μπορούν και πειραματίζονται, μπορούν και δοκιμάζουν, δείχνουν πρωτοβουλία και ανταγωνίζονται στη σχεδίαση, έναν τομέα που είχε πάρει την πίσω θέση, αφού το κοινό γενικά δείχνει να είναι συντηρητικό στις παραδοσιακές κατηγορίες.
 
Ειδικά στην Ελλάδα, δεν είναι μόνο η σχεδιαστική πρωτοπορία που μας ταιριάζει. Μας ταιριάζει και η χρήση. Το μικρό SUV έχει τη σωστή τιμή, το σωστό μέγεθος, το σωστό ύψος από το έδαφος, τη σωστή θέση οδήγησης και τους σωστούς χώρους για το μείγμα χρήσης του Έλληνα οδηγού. Πόλη το χειμώνα, πεζοδρόμια, διασταυρώσεις, παρκάρισμα και εξοχή το καλοκαίρι, χωματόδρομοι, θάλασσα, και ταξίδια.
 
Εσείς όμως πως βλέπετε την κατηγορία; Σας ταιριάζει; Σχεδιαστικά την βρίσκετε όσο ενδιαφέρουσα την κάνουν οι κατασκευαστές, ή μήπως σας ξεπερνά τόση ιδιαιτερότητα; Και στη χρήση; Είναι όντως το μικρό SUV το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto