Εσείς θα πάτε από ένα μικρομεσαίο σε ένα μικρό αυτοκίνητο για να γλιτώσετε χρήματα; Αξίζει η διαφορά στην τιμή τη διαφορά στο μέγεθος;

Εσείς θα πάτε από ένα μικρομεσαίο σε ένα μικρό αυτοκίνητο για να γλιτώσετε χρήματα; Αξίζει η διαφορά στην τιμή τη διαφορά στο μέγεθος;

Μικρό ή μικρομεσαίο;

13.258 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2017)

Πόσα λεφτά θέλετε να γλιτώσετε αγοράζοντας καινούργιο αυτοκίνητο; Σίγουρα οι προσφορές των αντιπροσωπειών είναι οι καλύτερες όλων των εποχών, αν θέλετε όμως το κάτι παραπάνω τι κάνετε; Πάτε σε μικρότερο αυτοκίνητο; Πόσα λεφτά αξίζει όμως αυτή η διαφορά;

Το μικρομεσαίο αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι το κατεξοχήν μοντέλο για την οικογένεια. Οι εσωτερικοί χώροι είναι πλέον αντίστοιχοι ενός μεσαίου, ενώ και ο χώρος αποσκευών, χάρη στο μεγάλο άνοιγμα, φτάνει ακόμη και τα 400 λίτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Τα μικρομεσαία έχουν σήμερα την καλύτερη και πληρέστερη γκάμα κινητήρων. Μπορεί κανείς να διαλέξει έναν πολύ μικρό κινητήρα με λίγο «νεύρο» αλλά με σίγουρη την οικονομία ή να πάει στο άλλο άκρο και να βρεθεί με ένα μοτέρ κοντά στα 200 άλογα. Πριν ερευνήσει την υποκατηγορία των GTI.

Δεδομένου ότι στη μικρομεσαία κατηγορία συμμετέχουν όλοι οι κατασκευαστές, μπορεί κανείς να διαλέξει ακριβό και premium ή φθηνό και τίμιο. Μπορεί να πάρει ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο με πλήρη εξοπλισμό και πολύ καλές επιδόσεις χωρίς να ξεφύγει και πολύ από τις 15.000 ευρώ. Χώρια οι προσφορές.

Όμως ακόμη και τα 15.000 ευρώ ακούγονται πολλά κάποιες φορές. Το ερώτημα είναι, θυσιάζεις όλες αυτές τις αρετές ενός μικρομεσαίου για να κατεβείς στην μικρή κατηγορία και να γλιτώσεις λεφτά; Και πόσα;

Ένα πλήρες μικρό μπορεί να κοστίζει κάτι περισσότερο από 11.000 ευρώ, ή ακόμη λιγότερο με τις προσφορές που τρέχουν. Μπορεί να είναι πιο γρήγορο και πιο οικονομικό από ένα μικρομεσαίο. Όμως είναι και αρκετά μικρότερο.

Ακόμη και τα μικρά που έφτασαν και ξεπέρασαν τα 4 μέτρα σε μήκος δε μπορούν να ανταγωνιστούν σε χώρους οποιοδήποτε μικρομεσαίο. Η διαφορά είναι στο μεταξόνιο που πλέον έχει φτάσει κοντά στο 2,6 μέτρα για τα μικρομεσαία, μέχρι και 35 εκατοστά περισσότερο από τα μικρά μοντέλα. Μια διαφορά τεράστια αφού είναι καθοριστική για τους χώρους της καμπίνας.

Και μετά είναι το φάρδος που επίσης κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε ένα άνετο και ένα στριμωγμένο μοντέλο. Τέλος ο χώρος αποσκευών έχει ακόμη μεγαλύτερη διαφορά αφού στα μικρά τα 200 λίτρα είναι κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας, σχεδόν το μισό από τα μικρομεσαία. Και αυτό γιατί τους λείπει ο πίσω πρόβολος, και το πίσω κάθισμα είναι όσο πιο πίσω γίνεται για να κερδίσουν χώρους οι επιβάτες.

Δεν υπάρχει σύγκριση. Το θέμα είναι η διαφορά αυτή πόσο αξίζει; Πόσα λεφτά θέλετε να γλιτώσετε; Πόσο θα χάσετε σε χώρους και πόσο θα κερδίσετε σε οικονομία; Πιστεύετε πως μπορείτε να αντικαταστήσετε ένα μικρομεσαίο με ένα μικρό χωρίς πρόβλημα; Αξίζει; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center