Εκμεταλλευόμενα όλη την πρόσφατη τεχνολογία σε κινητήρες-κιβώτια, αλλά και με την έξτρα αεροδυναμική λόγω του αμαξώματός τους, τα μικρομεσαία σεντάν έχουν σημειώσει τις top επιδόσεις οικονομίας στην κατανάλωσή μας στην εθνική.
Οι μετρήσεις κατανάλωσής μας στην εθνική αποκαλύπτουν το πόσο καίνε τα καινούργια αυτοκίνητα στο ταξίδι. Γίνονται διαδοχικά σε ταχύτητες από 80 έως 140 χλμ./ώρα, δηλαδή τις συνήθεις ταχύτητες που κινούμαστε ταξιδεύοντας με το αυτοκίνητό μας. Για να επιτύχει ένα αυτοκίνητο πολύ καλή κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες, πρέπει να έχει έναν πολύ οικονομικό κινητήρα, που θα συνδυαστεί μαζί με ένα κιβώτιο με μειωμένες τριβές και μακριά κλιμάκωση, να έχει σχετικά χαμηλό βάρος, αλλά και ένα αμάξωμα με πολύ καλή αεροδυναμική, που θα μειώσει την αντίσταση του αέρα.
Ρεκόρ κατανάλωσης λόγω αεροδυναμικήςΤα μικρομεσαία σεντάν επωφελούνται από την πολύ καλή αεροδυναμική τους έναντι των χάτσμπακ, για να επιτύχουν τις καλύτερες επιδόσεις μεταξύ όλων των αυτοκινήτων που έχουμε μετρήσει. Ουσιαστικά, το όφελος έρχεται από την κλίση της πίσω κολώνας, που είναι πιο ομαλή και λιγότερο κάθετη από τα χάτσμπακ, επιτρέποντας στον αέρα να πιέζει πιο ομαλά προς τα κάτω το πίσω μέρος του αυτοκίνητου και να διαφεύγει χωρίς στροβιλισμούς. Κατά συνέπεια, ο αεροδυναμικός συντελεστής των μικρομεσαίων σεντάν είναι καλύτερος από ό,τι στα χάτσμπακ, και έτσι έχουμε περιπτώσεις όπως αυτή της Mercedes CLA με τον συντελεστή να πέφτει μόνο στο cd: 0,23 ή της Toyota Corolla όπου ο συντελεστής cd είναι 0,27. Ας δούμε λοιπόν πως τα πήγαν στις μετρήσεις κατανάλωσης στην εθνική τα μοντέλα της κατηγορίας στις εκδόσεις τους με τους diesel κινητήρες.
Υπέροχα αυτοκίνητα και τα 5, το ένα καλύτερο από το άλλο. Θα ήθελα να επαναλάβετε τις δοκιμές αυτές με 2 ενήλικες, 2 τέκνα και 4 βαλίτσες στο αυτοκίνητο για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε οικονομία στα 130χλμ/ώρα.
έλεος πια με την κοροιδια των αυτοκινητοβιομηχανιών...και το συγονταρισμα των δημοσιογραφων..που δεν μας τα λενε όλα..αλλα οσα συμφερουν για την αυξηση στις πωλήσεις..ακου 1,5 τονο αυτοκινητο,μικρο οικογενειακο αυτοκινητο και μετα μας λενε για οικονομια στο καυσιμο....αντε εια....ανμτε γεια.....
Περίεργο που μέσα σε αυτά ΔΕΝ έιναι το νέο Peugeot 208 1.6L BlueHDi 100 S&S το οποίο πολύ σύντομα θα είναι σύντομα και στην Ελλάδα καθώς ήδη κυκλοφορεί σε όλη την Ευρώπη και έχει μπει στο Ρεκόρ Γκίνες λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης στον κόσμο με 2.0Lt/100km
Εγώ πάντως με χιλιαρακι DAIHATSU SIRION του 2009 μοντελο με μια ζωή συνθετικά λάδια 0w-20 kai 0w-40 πειραματιστηκα επωνυμα λαδια με ελευθερο φιλτρο αέρα κι αυτο επωνυμο κάτω από 7 δεν πεφτω, τωρα πως γινεται να καινε 2-3-και 4 λιτρα τοις εκατο δεν το καταλαβαινω,πάψτε πια να κοροιδευεται τον κόσμο με λόγια του αερα
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ Ή ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ; ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΜΕ ΤΟΥΟΤΑ YARIS 1.33 ME 4 ATOMA ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙΩ 5 ΛΙΤΡΑ ΜΕ 115 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΣΕ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΑΝΗΦΟΡΕΣ-ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ)
5 γερμανικά με 1 ιαπωνεζικο ....μαλιστα!!!!! πάνω από ολα αντικειμενικότητα !!!!
Υπέροχα αυτοκίνητα και τα 5, το ένα καλύτερο από το άλλο. Θα ήθελα να επαναλάβετε τις δοκιμές αυτές με 2 ενήλικες, 2 τέκνα και 4 βαλίτσες στο αυτοκίνητο για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε οικονομία στα 130χλμ/ώρα.
Απάντηση: Αυτή είναι καλή ιδέα.
Δυο γερμανικά, ένα Αμερικανογερμανικό, ένα Ισπανογερμανικό εναντίον σε ένα Japoni. Τα λόγια είναι περιττά είτε γραπτά είτε προφορικά.
έλεος πια με την κοροιδια των αυτοκινητοβιομηχανιών...και το συγονταρισμα των δημοσιογραφων..που δεν μας τα λενε όλα..αλλα οσα συμφερουν για την αυξηση στις πωλήσεις..ακου 1,5 τονο αυτοκινητο,μικρο οικογενειακο αυτοκινητο και μετα μας λενε για οικονομια στο καυσιμο....αντε εια....ανμτε γεια.....
Περίεργο που μέσα σε αυτά ΔΕΝ έιναι το νέο Peugeot 208 1.6L BlueHDi 100 S&S το οποίο πολύ σύντομα θα είναι σύντομα και στην Ελλάδα καθώς ήδη κυκλοφορεί σε όλη την Ευρώπη και έχει μπει στο Ρεκόρ Γκίνες λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης στον κόσμο με 2.0Lt/100km
DEN BAZATE MONO TA GERMANIKA NA TELEIONOYME ..
Εγώ πάντως με χιλιαρακι DAIHATSU SIRION του 2009 μοντελο με μια ζωή συνθετικά λάδια 0w-20 kai 0w-40 πειραματιστηκα επωνυμα λαδια με ελευθερο φιλτρο αέρα κι αυτο επωνυμο κάτω από 7 δεν πεφτω, τωρα πως γινεται να καινε 2-3-και 4 λιτρα τοις εκατο δεν το καταλαβαινω,πάψτε πια να κοροιδευεται τον κόσμο με λόγια του αερα
Ποιό είναι το γιαπωνέζικο; Η Corolla; Μουχχαχαχαχ Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ Ή ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ; ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΜΕ ΤΟΥΟΤΑ YARIS 1.33 ME 4 ATOMA ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙΩ 5 ΛΙΤΡΑ ΜΕ 115 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΣΕ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΑΝΗΦΟΡΕΣ-ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ)
Η κατανάλωση στα 80 χλμ/ώρα που βρίσκεται;