Μικρομεσαία σεντάν που δεν καίνε τίποτα

Μικρομεσαία σεντάν που δεν καίνε τίποτα

28.386 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2015)

Εκμεταλλευόμενα όλη την πρόσφατη τεχνολογία σε κινητήρες-κιβώτια, αλλά και με την έξτρα αεροδυναμική λόγω του αμαξώματός τους, τα μικρομεσαία σεντάν έχουν σημειώσει τις top επιδόσεις οικονομίας στην κατανάλωσή μας στην εθνική.

Οι μετρήσεις κατανάλωσής μας στην εθνική αποκαλύπτουν το πόσο καίνε τα καινούργια αυτοκίνητα στο ταξίδι. Γίνονται διαδοχικά σε ταχύτητες από 80 έως 140 χλμ./ώρα, δηλαδή τις συνήθεις ταχύτητες που κινούμαστε ταξιδεύοντας με το αυτοκίνητό μας. Για να επιτύχει ένα αυτοκίνητο πολύ καλή κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες, πρέπει να έχει έναν πολύ οικονομικό κινητήρα, που θα συνδυαστεί μαζί με ένα κιβώτιο με μειωμένες τριβές και μακριά κλιμάκωση, να έχει σχετικά χαμηλό βάρος, αλλά και ένα αμάξωμα με πολύ καλή αεροδυναμική, που θα μειώσει την αντίσταση του αέρα.
Ρεκόρ κατανάλωσης λόγω αεροδυναμικήςΤα μικρομεσαία σεντάν επωφελούνται από την πολύ καλή αεροδυναμική τους έναντι των χάτσμπακ, για να επιτύχουν τις καλύτερες επιδόσεις μεταξύ όλων των αυτοκινήτων που έχουμε μετρήσει. Ουσιαστικά, το όφελος έρχεται από την κλίση της πίσω κολώνας, που είναι πιο ομαλή και λιγότερο κάθετη από τα χάτσμπακ, επιτρέποντας στον αέρα να πιέζει πιο ομαλά προς τα κάτω το πίσω μέρος του αυτοκίνητου και να διαφεύγει χωρίς στροβιλισμούς. Κατά συνέπεια, ο αεροδυναμικός συντελεστής των μικρομεσαίων σεντάν είναι καλύτερος από ό,τι στα χάτσμπακ, και έτσι έχουμε περιπτώσεις όπως αυτή της Mercedes CLA με τον συντελεστή να πέφτει μόνο στο cd: 0,23 ή της Toyota Corolla όπου ο συντελεστής cd είναι 0,27. Ας δούμε λοιπόν πως τα πήγαν στις μετρήσεις κατανάλωσης στην εθνική τα μοντέλα της κατηγορίας στις εκδόσεις τους με τους diesel κινητήρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center