To Mini Paceman είναι «χτισμένο» πάνω στο Mini Countryman διαθέτοντας το ίδιο μεταξόνιο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Mini Paceman είναι «χτισμένο» πάνω στο Mini Countryman διαθέτοντας το ίδιο μεταξόνιο.

Mini Paceman Cooper D

6.136 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2013)

Tο Mini Paceman θυσιάζει στο βωμό του lifestyle τις πίσω πόρτες του Countryman και με κράχτη το κουπέ κουστούμι, προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους να πληρώσουν τα ακριβά διόδια της λεωφόρου προς τη διαφορετικότητα.

To Mini Paceman είναι «χτισμένο» πάνω στο Mini Countryman διαθέτοντας το ίδιο μεταξόνιο (2.596 χλστ.), μήκος (4.109 χλστ.) και πλάτος (1.786 χλστ.). Αυτό που του λείπει είναι οι δύο πίσω πόρτες και μερικά χλστ. μπόι, αφού είναι χαμηλότερο κατά 43,2 χλστ. Φυσικά, για να τονίσει τον σπορτίφ προσανατολισμό του, το Paceman φοράει ένα κουπέ κουστούμι. Από μπροστά είναι ίδιο και απαράλλαχτο με το Countryman. 
Στο πλάι ξεχωρίζουν οι μεγαλύτερες πόρτες ελέω 3θυρου αμαξώματος, αλλά το χάρμα των οφθαλμών έρχεται προς τα πίσω, όπου οι μυώδεις ώμοι και η έντονη κλίση της οροφής τονίζουν τον κουπέ προσανατολισμό.Στο πίσω μέρος, υπάρχει και άλλη μια διαφορά: τα φώτα έχουν οριζόντια αντί για κάθετη διάταξη και είναι μετατοπισμένα προς τα πάνω. Όπως και να έχει, το Paceman, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο  τραβάει τα βλέμματα.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ – Τραβάει, αλλά και καταναλώνει
Ο 1,6 turbodiesel κινητήρας του Mini αποδίδει 112 ίππους, αλλά κυρίως 270 Nm από τις 1.750-2.250 σ.α.λ.. Στην πράξη, εμφανίζει πολύ καλά χαρακτηριστικά, κυρίως με την ποιότητα λειτουργίας του. Έτσι, το «κροτάλισμα» και οι κραδασμοί που συνοδεύουν συνήθως τους ντίζελ, γίνονται ελάχιστα αισθητοί στο ρελαντί και καθόλου εν κινήσει, σε σημείο που σε κάνουν να απορείς. Παράλληλα, διαθέτει πολλή ροπή από τις χαμηλές στροφές και έχει δύναμη μέχρι κοντά τις 4.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας ιδιαίτερα σβέλτα εν κινήσει το κομψό αμάξωμα, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να καταφεύγει στον καλής αίσθησης 6τάχυτο επιλογέα.
 Από την άλλη όμως και ενώ ο κατασκευαστής υπόσχεται κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ. (CO2: 115 γρ./χλμ.), στην πράξη, με δυσκολία πέσαμε κάτω από τα 6,5 λτ./100 χλμ. Μάλιστα, όταν κινηθήκαμε με σβέλτο ρυθμό, τόσο ο υπολογιστής του αυτοκινήτου, όσο και το ηλεκτρονικό όργανο μέτρησής μας, έδειξαν μέση κατανάλωση κοντά στα 9,5 λτ./χλμ.!
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΧΩΡΟΙ – Ευχάριστο, αλλά με λιγότερο «αέρα» για τα κεφάλια πίσω
Όπως και στα άλλα μέλη της οικογένειας Mini, η καμπίνα των επιβατών διακρίνεται για το μοντέρνο της διάκοσμο, που όμως είναι διανθισμένος με χαρακτηριστικά γνωρίσματα ρετρό αισθητικής,  όπως το μεγάλο στρογγυλό ταχύμετρο με το ενσωματωμένο ηχοσύστημα στο κέντρο του ταμπλό και το στροφόμετρο με την οθόνη πληροφοριών στο κέντρο της κολόνας του τιμονιού. Για την τιμή του αυτοκινήτου, η ποιότητα των σκληρών πλαστικών δεν είναι και ό,τι ακριβώς θα περίμενε κανείς, αλλά τουλάχιστον το φινίρισμα και η συναρμογή έχουν προσεχθεί ιδιαίτερα. 
Το Paceman φέρει δυο νέες πρακτικές αναβαθμίσεις: η πρώτη είναι τα πιο στάνταρ σπορ καθίσματα και η δεύτερη, η μετακόμιση των διακοπτών των ηλεκτρικών παραθύρων στις πόρτες έναντι της κεντρικής κονσόλας που μας είχε συνηθίσει η οικογένεια Mini.
Το MINI Paceman σχεδιάστηκε σαν τετραθέσιο και η διάταξη του πίσω καθίσματος είναι αυστηρά διθέσια. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ανάλογα καλοί, όπως συμβαίνει για το Countryman, ωστόσο η κλίση της οροφής έχει κλέψει τον περισσότερο από τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω. «Κούρεμα» όμως έχει γίνει και στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, που από τα 350 λτ. του Countryman έχει πέσει στα 330 λτ. Πάντως, το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας και το χαμηλό σκαλοπάτι φόρτωσης παρέχουν άνετη πρόσβαση.
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – Πεντάστερο από το Countryman
To Paceman το ίδιο δεν έχει αξιολογηθεί από τον οργανισμό EuroNCAP. Ωστόσο το Countryman στο οποίο βασίζεται έχει αποσπάσει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων επιβεβαιώνοντας τα υψηλά επίπεδα που προσφέρει στο κομμάτι της παθητικής ασφάλειας. Σε αυτό, εκτός των άλλων, συμβάλει και ο πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας του, με στάνταρ –μεταξύ άλλων– ζεύγη μετωπικών, πλευρικών και αερόσακων οροφής,  Σύστημα Ελέγχου της Ευστάθειας (ΕSP), ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου κ.α.
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – Countryman με αλατοπίπερο
Σίγουρα, είναι λιγότερο κοφτερό από το κανονικό Mini, αλλά είναι εμφανώς πιο άνετο στις λακκούβες και τις κακοτεχνίες. Από την άλλη, είναι ένα κλικ λιγότερο άνετο από το Countryman, αλλά γέρνει λιγότερο και είναι πιο οδηγικά ενδιαφέρον από τον 5πορτο κλώνο του, χάρη στη στάνταρ και χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση, που συνοδεύει τα εμπρόσθια γόνατα και τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Η ευχάριστη οδηγική αίσθηση τονίζεται από το ακριβές και με σωστό βάρος τιμόνι και τον ακριβή επιλογέα. Οι αναρτήσεις με τη σφιχτή ρύθμιση, χωρίς να κουράζουν, προσφέρουν πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία ακόμα και σε ταχύτητες τελικής. 
Το μόνο που θα ενοχλήσει ίσως είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι, που εμφανίζονται μετά τα 100 χλμ./ώρα και γίνονται πιο αισθητοί από τα 130 χλμ./ώρα και πάνω. Ωστόσο, η ευχαρίστηση έρχεται στις στροφές, με το αυτοκίνητο να αντιδρά ως ένα ενιαίο κομμάτι και να συμπεριφέρεται ουδέτερα, έως ελαφρά υποστροφικά πριν επέμβει το στάνταρ σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Χωρίς το σύστημα σε λειτουργία αν βιαστείς να πατήσεις γκάζι με στριμμένους τροχούς, τότε είναι πιθανό να χαθεί γρήγορα η ελκτική πρόσφυση σαν αποτέλεσμα της μεγάλης ροπής του κινητήρα. Τα φρένα  πάντως εξασφαλίζουν σίγουρες ακινητοποιήσεις.
VALUE FOR MONEY –Τσουχτερό το lifestyle
Tο Paceman στην έκδοση Cooper D των 112 ίππων, που δοκιμάσαμε, έχει τιμή εκκίνησης τα 27.550 ευρώ, ήτοι 1.350 ευρώ περισσότερα από το Countryman και 4.650 ευρώ παραπάνω από το αντίστοιχο Mini. Είπαμε, o βωμός του μοντέρνου Lifestyle και της διαφορετικότητας απαιτεί θυσίες. Πάντως, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ESP, 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό, ηχοσύστημα και τροχούς ελαφρού κράματος.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Μυώδες και αρκούντως εντυπωσιακό σε εμφάνιση, με ρετρό στοιχεία στο εσωτερικό και με αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης, το Paceman αποτελεί την επιτομή του σύγχρονου Lifestyle και σίγουρα δεν σε αφήνει αδιάφορο. Είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά από το Countryman και σε σχέση με το απλό Mini, μπορεί να τα βάλει καλύτερα με τις κακοτεχνίες των δρόμων και τα πεζοδρόμια.
200 διαθέσιμα στοιχεία για MINI  PACEMAN(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Η ευχάριστη οδηγική αίσθηση τονίζεται από το ακριβές και με σωστό βάρος τιμόνι και τον ακριβή επιλογέα.

Η ευχάριστη οδηγική αίσθηση τονίζεται από το ακριβές και με σωστό βάρος τιμόνι και τον ακριβή επιλογέα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw