Πιθανότατα το Ateca Cupra Θα εξοπλίζεται με τον δίλιτρο κινητήρα με απόδοση 300 ίππους που χρησιμοποιείται και στο Leon.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιθανότατα το Ateca Cupra Θα εξοπλίζεται με τον δίλιτρο κινητήρα με απόδοση 300 ίππους που χρησιμοποιείται και στο Leon.

Νέο SEAT Ateca CUPRA στο Ring (+2 vids)

5.100 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2017)

Η SEAT συνεχίζει τις δοκιμές της πιο δυνατής έκδοσης του compact crossover της, του Ateca. Αυτή τη φορά ο φακός το συνέλαβε στο Nurburgring να γυρίζει την πίστα σε πολύ γρήγορους ρυθμούς.

Περίπου έξι μήνες έχουν περάσει από τότε που το Seat Ateca Cupra εθεάθη να κάνει δοκιμές σε δημόσιο δρόμο, αλλά η ισπανική μάρκα δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το μοντέλο επίσημα στο κοινό.

Οι προφυλακτήρες τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος είναι διαφοροποιημένοι σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του Ateca.

Οι προφυλακτήρες τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος είναι διαφοροποιημένοι σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του Ateca.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Όταν, όμως το κάνει θα μάθουμε τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου και θα δούμε την πιο σπορ καμπίνα σε σχέση με το απλό μοντέλο καθώς είναι κάτι που δεν μπορούμε να δούμε στα δύο βίντεο που ακολουθούν σε αντίθεση με την εξωτερική σχεδίαση. Στο εξωτερικό, λοιπόν, κομμάτι του αυτοκινήτου κυριαρχούν οι διαφορετικοί συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις προφυλακτήρες, οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και οι μεγάλοι τροχοί που ενσωματώνουν μεγαλύτερα φρένα.
 
Η SEAT κρατάει επτασφράγιστο μυστικό ό,τι έχει να κάνει με το κινητήριο σύνολο, αλλά φήμες από το εξωτερικό λένε ότι το νέο Ateca Cupra θα χρησιμοποιήσει πιθανώς τον βενζινοκινητήρα 2.0 TFSI που τροφοδοτεί το Leon.
Στο ανανεωμένο hot hatch των Ισπανών, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm ροπής και πιστεύεται ότι αυτοί οι αριθμοί θα διατηρηθούν στην κορυφαία έκδοση του compact SUV, επιτρέποντάς του έτσι να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε λίγο κάτω από 6 δλ.
 
Εκείνοι που δεν μπορούν να περιμένουν πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του Ateca Cupra, μπορούν να επιλέξουν την έκδοση FR, η οποία τροφοδοτείται από ένα νέο βενζινοκινητήρα TFSI 2.0 λίτρων, που παράγει 190 ίππους. Αυτή η έκδοση διατίθεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και ανάλογα με το ποσό που κάποιος είναι διατεθειμένος να δαπανήσει, υπάρχει προαιρετικά και επιλογή για τετρακίνηση.



 






 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRANSPORTER
test center