Σχεδιαστικά, το νέο Avensis κερδίζει σε παρουσία και δείχνει πιο μοντέρνο και δυναμικό.

Το νέο Ford Mondeo διαθέτει ένα μακρύτερο, αλλά και πιο κοντό αμάξωμα από πριν, προβάλοντας περισσότερο από ποτέ έναν εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.

Το Passat έχει δυναμώσει σε εμφάνιση, όχι μόνο λόγω των γραμμών του, αλλά και λόγω των νέων του αναλογιών (πιο πλατύ αλλά και πιο χαμηλό από πριν).

Avensis vs Mondeo και Passat

100.223 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/7/2015

Μια πρώτη αντιπαράθεση μεταξύ των τριών νέων μεσαίων οικογενειακών, που πλέον όλα διατίθενται με 1.600άρη diesel κινητήρα, μας δείχνει ότι η μάχη στην κατηγορία είναι πιο αμφίρροπη από ποτέ!

 
Πρόκειται για 3 παραδοσιακούς διεκδικητές της κορυφής στη μεσαία κατηγορία. Οι οποίοι άλλαξαν ή αλλάζουν μέσα στο 2015. Το VW Passat μπήκε στην 8η γενιά του στις αρχές της χρονιάς, το Ford Mondeo 5ης γενιάς ήρθε στην Ελλάδα στα τέλη Φεβρουαρίου, ενώ η τριπλέτα των νέων αφίξεων ολοκληρώνεται με το νέο Toyota Avensis, που περιμένουμε στη χώρα μας το Σεπτέμβριο. Εμείς, με βάση τα πρώτα στοιχεία που γνωρίζουμε για το νέο Avensis, φέρνουμε σε μια πρώτη αντιπαράθεση τη νέα diesel, και πιο εμπορική, έκδοσή του με τις αντίστοιχες των Mondeo και Passat, ώστε να δούμε πιο τα καταφέρνει καλύτερα και σε ποιους τομείς.

Οι μοντέρνες εκδοχές των σεντάν
Τα 3 νέα μεσαία σεντάν έχουν εκμοντερνιστεί σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές τους, ώστε το καθένα με τον τρόπο του να προσελκύσει τον οικογενειάρχη αγοραστή της κατηγορίας. Έτσι, το νέο Avensis έρχεται με πιο δυναμικές και παράλληλα, μοντέρνες γραμμές από κάθε άλλη φορά, σε ένα αμάξωμα τριών όγκων που έχει μακρύνει το εμπρόσθιο τμήμα του κατά 40 χλστ., τονίζοντας την παρουσία του. Ξεχωρίζουμε στο εμπρός μέρος τη νέα, δυναμική μάσκα που καταλήγει ανάποδα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα εμπρόσθια φωτιστικά με την πολύ μοντέρνα σχεδίαση και φώτα ημέρας LED, αλλά και πίσω, τα μεγάλα LED φωτιστικά και το χρώμιο στο καπό. Στο Mondeo, το αμάξωμα είναι και εδώ πιο μακρύ από πριν, με χαμηλότερο ύψος και λιγότερο πλάτος, φιλοξενώντας παράλληλα μια σειρά από στοιχεία που του δίνουν μια πιο εκλεπτυσμένη και συγχρόνως περισσότερο premium εικόνα. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν τα μακρόστενα εμπρός φωτιστικά με λαμπτήρες LED, η χρωμιωμένη πολυγωνική μάσκα στην εμπρός άκρη του μακριού καπό, αλλά και η κλίση της πίσω κολώνας, που δημιουργεί κουπέ συνειρμούς. Τo Passat 8ης γενιάς από την πλευρά του έχει κερδίσει και αυτό σε δυναμισμό, σε ένα αμάξωμα που φέρνει και αυτό προς τα 4θέσια κουπέ. Στον όλο δυναμισμό του σχήματος βοηθά και το εμπρόσθιο τμήμα με τους μακρόστενους LED προβολείς και τη νέα πλήρως χρωμιωμένη μάσκα, ενώ πιο επιθετικός από ποτέ είναι και ο προφυλακτήρας.

 
  • akis

    παλι τα ιδια?το 508 δεν εχει θεση στο τεστ?τεστ με παρωπιδες δεν ειναι τεστ...συγγνωμη autotriti αλλα τυποποιεισαι....

      29
  • Stratos

    Γιατί βρε παιδιά παίρνετε το μοντεο με τον αρχαίο 1.6 και όχι με τον πολλη Καλό 1.5 με τα 120αλογα? Για να κερδίζει το αγαπημένο σας πασσατ???? Ελεος

      1