Από μηδενική έως εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, χαμηλά επίπεδα θορύβου και ανάρτηση που συμπεριφέρεται σωστά χαρακτηρίζεται το νέο Prius Plug-In Hybrid στο δρόμο.

Από μηδενική έως εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, χαμηλά επίπεδα θορύβου και ανάρτηση που συμπεριφέρεται σωστά χαρακτηρίζεται το νέο Prius Plug-In Hybrid στο δρόμο.

Στο δρόμο – Με πολλές ευχάριστες εκπλήξεις

26.829 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2017)

Το νέο Toyota Prius Plug-In Hybrid βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architrcture), όπως το «απλό» Prius και το C-HR, και ξεκινώντας από τη Βαρκελώνη προς την Χιρόνα κατΆ αρχήν μας εξέπληξε από το κυρίως ζητούμενο: Την χαμηλή του κατανάλωση. Κινούμενοι μέσα στην Βαρκελώνη η πραγματική κατανάλωση ήταν φυσικά μηδενική, χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική και εντελώς αθόρυβη λειτουργία, ενώ πιο έξω είδαμε νούμερα της τάξης του 1,3-1,9 λτ./100 χλμ. Παίζοντας με τα 3 προγράμματα λειτουργίας (Eco, Norma, Sport) καταφέραμε να διανύσουμε ηλεκτρικά περί τα 56 χλμ, που είναι σπουδαίο νούμερο. Όταν  στην Εθνική εξαντλήσαμε την μπαταρία και μετά από περίπου 150 χλμ. μικτής διαδρομής, η μέση κατανάλωσή μας ήταν 2,9 λτ./100 χλμ., κοντά στο ρεκόρ της εκδήλωσης.  Οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν με την ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα, ενώ το χαρακτηριστικό βουητό στην έντονη επιτάχυνση των υβριδικών, δυσκολευτήκαμε να το εντοπίσουμε. Από εκεί και πέρα το Prius Plug-In Hybrid καταφέρνει να κρύψει τα 1.530 κιλά του, με τις αναρτήσεις να έχουν ρυθμιστεί κατάλληλα προσφέροντας και άνεση, αλλά και καλό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος. Δεν μιλάμε για μια σπορ κατασκευή φυσικά, αλλά τουλάχιστον δεν νιώθεις να οδηγείς… καράβι, που πλέει. Επιταχύνει σβέλτα, χωρίς να χρειάζεται να στύψεις το γκάζι, ενώ ακόμη και σε κλειστές στροφές δεν χάνει την αυτοκυριαρχία του και εμφανίζει αξιοπρεπή περιθώρια πρόσφυσης, χωρίς έντονες αντιδράσεις ή ξαφνική απώλεια πρόσφυσης.  Θετικά σχόλια, για όχημα του είδους, έχουμε τόσο για το τιμόνι, που πάντως μας «έπεσε» λίγο χαμηλά τοποθετημένο, όσο και  για την αίσθηση από το πεντάλ των φρένων, που δεν κουράζονται και έχουν αρκετά προοδευτική λειτουργία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto