Από μηδενική έως εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, χαμηλά επίπεδα θορύβου και ανάρτηση που συμπεριφέρεται σωστά χαρακτηρίζεται το νέο Prius Plug-In Hybrid στο δρόμο.
Στο δρόμο – Με πολλές ευχάριστες εκπλήξεις
Το νέο Toyota Prius Plug-In Hybrid βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architrcture), όπως το «απλό» Prius και το C-HR, και ξεκινώντας από τη Βαρκελώνη προς την Χιρόνα κατΆ αρχήν μας εξέπληξε από το κυρίως ζητούμενο: Την χαμηλή του κατανάλωση. Κινούμενοι μέσα στην Βαρκελώνη η πραγματική κατανάλωση ήταν φυσικά μηδενική, χάρη στην αμιγώς ηλεκτρική και εντελώς αθόρυβη λειτουργία, ενώ πιο έξω είδαμε νούμερα της τάξης του 1,3-1,9 λτ./100 χλμ. Παίζοντας με τα 3 προγράμματα λειτουργίας (Eco, Norma, Sport) καταφέραμε να διανύσουμε ηλεκτρικά περί τα 56 χλμ, που είναι σπουδαίο νούμερο. Όταν στην Εθνική εξαντλήσαμε την μπαταρία και μετά από περίπου 150 χλμ. μικτής διαδρομής, η μέση κατανάλωσή μας ήταν 2,9 λτ./100 χλμ., κοντά στο ρεκόρ της εκδήλωσης. Οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν με την ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα, ενώ το χαρακτηριστικό βουητό στην έντονη επιτάχυνση των υβριδικών, δυσκολευτήκαμε να το εντοπίσουμε. Από εκεί και πέρα το Prius Plug-In Hybrid καταφέρνει να κρύψει τα 1.530 κιλά του, με τις αναρτήσεις να έχουν ρυθμιστεί κατάλληλα προσφέροντας και άνεση, αλλά και καλό έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος. Δεν μιλάμε για μια σπορ κατασκευή φυσικά, αλλά τουλάχιστον δεν νιώθεις να οδηγείς… καράβι, που πλέει. Επιταχύνει σβέλτα, χωρίς να χρειάζεται να στύψεις το γκάζι, ενώ ακόμη και σε κλειστές στροφές δεν χάνει την αυτοκυριαρχία του και εμφανίζει αξιοπρεπή περιθώρια πρόσφυσης, χωρίς έντονες αντιδράσεις ή ξαφνική απώλεια πρόσφυσης. Θετικά σχόλια, για όχημα του είδους, έχουμε τόσο για το τιμόνι, που πάντως μας «έπεσε» λίγο χαμηλά τοποθετημένο, όσο και για την αίσθηση από το πεντάλ των φρένων, που δεν κουράζονται και έχουν αρκετά προοδευτική λειτουργία.
Για ακομη μια φορα οι Ιαπωνες εφεραν το μελλον στο παρον και παντα με απολυτη αξιοπιστια, παγκοσμιες αποκλειστικες τεχνολογιες, κορυφαια ποιοτητα κατασκευης και ξεχωριστη σχεδιαση, χαρακτηριστικα που το κανουν πραγματικο premium και οχι γερμανικη μουφα.
FAKE JAPAN FLAG μονο σε 3 ποστ με αντεγραψες? Εχω σχολιασει καμμια 20αρια αρθρα σημερα. Τς τς τς...εισαι βασανιστικα αργος... πρεπει να προσπαθησεις περισσοτερο... ΥΓ1: Επειδη ειμαι παντα ενα βημα μπρστα σου κοπανιδη, ηξερα οτι θα αντιγραψεις και αυτη τη φωτο αλλα η συγκεκριμενη φωτο εχει μια ιδιαιτεροτητα: κοιτα πως εισαι εσυ τωρα που την γυρισα αναποδα! χααααααχαχαχαχα ΥΓ2: Συνεχισε να το τραβας το σχοινι.............
Επιβεβαιωνονται τα λεγομενα των ιαπωνων για εξαιρετικα χαμηλη καταναλωση και αυτο ειναι ευχαριστη εκπληξη...περα απο καθε λογικη αριθμοι και μπραβο τους! Το σχεδιο του ειναι επιθετικο και πληρως ξεχωριστο με οτι κυκλοφορει διπλα του,εχει ποιοτικο και προχωρημενο εσωτερικο και τεχνολογια απο το μελλον που το φερνει στην κορυφη! Το σοβαρο δυστυχως μειονεκτημα του ειναι στην ελληνικη πραγματικοτητα η τιμη που σου προκαλει ηλεκτροπληξια και ειναι κριμα για ενα τοσο προηγμενο και πολυ μπροστα απο την εποχη του οχημα. Παντως και εδω εβαλε γκολ απο τα αποδυτηρια η τoyota προσφεροντας την υψηλη τεχνολογικη της βαση σε ενα υπεροχο πακετο αποδεικνυοντας πως ειναι ο παγκοσμιος ηγετης αναμφισβητητα!
Το νεο συστημα επιβολής τέλους ταξινόμησης απο ποτε θα αρχισει να ισχυει; Ακου 50000! Αυτο το κρατος θελει ανατιναξη εκ θεμελιων. Στα του αυτοκινητου οπως και στο CHR ετσι και το Prius Plug-In γκολ απο τα αποδυτηρια για αλλη μια φορα απο την TOYTOTA!
Εδώ και χρόνια έχω τη εξής απορία...(που δεν έχει τύχη να διαβάσω σε άρθρο για υβριδικά)όπως όλες οι ηλεκτρικές συσκευες έχουν μια ακτινοβολία, όποια και αν είναι αυτή , ακόμα και το πιστολάκι για τα μαλλιά. Τα υβριδικά δεν έχουν? και αν έχουν ποια είναι και σε τι επίπεδο...? Σας ευχαριστώ.
Αυστηρώς ακατάλληλο για τον μέσο Έλληνα. Χίλιες φορές Toyota corolla (τελευταίο μοντέλο)
Η Ιαπωνία, η Αμερική, η Ρωσία, ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ, ΚΑΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ, Κ.Τ.Λ. ΝΑ ΠΛΑΣΑΡΙΣΤΕΙ, Κ.Τ.Λ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΟΧΗΜΑ, ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ, Κ.Τ.Λ. ... ΔΗΜΟΣΙΩΣ.-
Σας ανεβάζω μια φωτογραφία για να δείτε πως είμαι! Θέλω να μου κάνετε πολλά like αλλιώς θα κάνω μόνος μου! Για όσους δεν καταλάβουν είμαι ο Japan flag. Σας αρέσω;