Η Scuderia Cameron Glickenhaus ισχυρίζεται ότι μπορεί να σπάσει το ρεκόρ γύρου του Nurburgring.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Scuderia Cameron Glickenhaus ισχυρίζεται ότι μπορεί να σπάσει το ρεκόρ γύρου του Nurburgring.

Νέο ρεκόρ στο Nurburgring;

3.651 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2017)

Η Scuderia Cameron Glickenhaus με το αγωνιστικό της SCG003S υποστηρίζει ότι μπορεί να σπάσει το ρεκόρ γύρου που κατέχει η Lamborghini Huracan Performante και μάλιστα κατά πολύ.

Η Scuderia Cameron Glickenhaus αποκάλυψε ότι το επερχόμενο όχημα της έχει τη δυνατότητα να κάνει νέο ρεκόρ στο Nürburgring όσον αφορά τα οχήματα παραγωγής.

Η έκδοση παραγωγής του SCG003S θα αποδίδει 200 ίππους περισσότερους και θα ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο.

Η έκδοση παραγωγής του SCG003S θα αποδίδει 200 ίππους περισσότερους και θα ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σε μια δήλωση Τύπου, ο Jim Glickenhaus λέει ότι δύο αγωνιστικά SCG003C θα συμμετάσχουν στις 24 ώρες του Nürburgring αργότερα αυτό το μήνα και ένα από αυτά έθεσε τον ταχύτερο γύρο κατά τη διάρκεια του εξάωρου κατατακτήριου αγώνα. Εδώ είναι που τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα, καθώς ο Glickenhaus εξέτασε το onboard βίντεο που τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα και το συνέκρινε με τα βίντεο που τραβήχτηκαν από την Porsche 918 Spyder και τη Lamborghini Huracan Performante όταν αυτές σπάσανε το ρεκόρ γύρου.
 
Το SCG003C ολοκλήρωσε ένα γύρο στο Nordschleife σε περίπου 6 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα, το οποίο ξεπερνά εύκολα το τωρινό ρεκόρ που το κρατάει η Huracan Performante. Ο Glickenhaus επισημαίνει ότι ο χρόνος αυτός πραγματοποιήθηκε ενώ υπήρχαν αρκετά αυτοκίνητα στην πίστα και με 100 κιλά έξτρα βάρους, καθώς και με τον κινητήρα να είναι περιορισμένος στους 500 ίππους. Στην έκδοση παραγωγής το μοντέλο δε θα έχει κανέναν από τους δύο αυτούς περιορισμούς και θα παράγει πάνω από 200 ίππους και 250 Nm ροπής επιπλέον.
Ο Glickenhaus συνέχισε λέγοντας: «Πιστεύουμε ότι η έκδοση δρόμου του μοντέλου μας θα είναι πολύ πιο κοντά στο αγωνιστικό μας αυτοκίνητο από ό, τι οι υλοποιήσεις άλλων εταιρειών. Αυτό σημαίνει ότι η έκδοση δρόμου θα προσφέρει πιθανότατα παρόμοιες επιδόσεις στο Nordschleife».
 
Ενώ ο Glickenhaus φαίνεται αισιόδοξος, πιστεύει ότι όλες οι προσπάθειες κατάρριψης του ρεκόρ γύρου στο Nürburgring “θα πρέπει να γίνονται με ελαστικά που ο καθένας μπορεί να αγοράσει και που μπορούν να κάνουν αρκετές φορές το γύρο της πίστας ενώ και το ύψος της ανάρτησης θα πρέπει να είναι τέτοιο που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε πραγματικούς δρόμους».
 
Δείτε το βίντεο όπου φαίνονται οι γύροι και των τριών supercars. Πολύ ωραίος είναι ο τρόπος που επέλεξε για να μας δείξει τη διαφορά μεταξύ των γύρων προς το τέλος του βίντεο (από το 6:50 και μετά).



 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL