Με 90 άλογα και οι δυο turbodiesel, αλλά αυτός του Yaris έχει μεγαλύτερο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας και συνδυασμένος με 6άρι κιβώτιο εμφανίζεται πιο σβέλτος στην πράξη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 90 άλογα και οι δυο turbodiesel, αλλά αυτός του Yaris έχει μεγαλύτερο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας και συνδυασμένος με 6άρι κιβώτιο εμφανίζεται πιο σβέλτος στην πράξη.

Κινητήρες: Το Yaris έχει το πάνω χέρι

73.227 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2017)

To καταγωγής Renault, 8βάλβιδο, 1,5 dCi turbodiesel μηχανικό σύνολο του Micra αποδίδει 90 άλογα και 220 Nm ροπής και εμφανίζει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία. Τραβάει καλά από χαμηλά, αλλά πείθει περισσότερο κοντά στις 2.000 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο θα αναγκαστεί να καταφύγει συχνά στον ακριβή και ευχάριστο επιλογέα ταχυτήτων. Από την άλλη το εξίσου πολιτισμένο και αθόρυβο, 8βάλβιδο, 1,4 D-4D turbodiesel σύνολο του Yaris με τα 90 άλογα και τα 205 Nm ροπής, έχει μεγαλύτερο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας. Σε συνδυασμό με το πιο πυκνά διατεταγμένο 6τάχυτο κιβώτιο, το Yaris επιταχύνει και προσπερνά σαφώς πιο σβέλτα. Tα χαρακτηριστικά λειτουργίας του Yaris ευνοούν και την κατανάλωσή του, η μέση τιμή της οποίας είναι 4,6 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις, όταν στο Micra είναι πιο τσιμπημένη (5,4 λτ./100 χλμ.). Στις εκδόσεις με ελαστικά 16 ιντσών το Micra πάντως δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (το μοντέλο δοκιμής είχε 17 ιντσών, το οποίο μεταφράζεται σε εκπομπές CO2 92 γρ./χλμ. έναντι 91 του Yaris.)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw