Το νέο Μicra «βγάζει» ταλέντο και μεράκι στο στήσιμό του, με σωστό τιμόνι και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Μicra «βγάζει» ταλέντο και μεράκι στο στήσιμό του, με σωστό τιμόνι και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

Στο δρόμο: Micra για ευχάριστη οδήγηση

73.189 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2017)

Το νέο Μicra «βγάζει» ταλέντο και μεράκι στο στήσιμό του, παρότι βασίζεται σε μια βελτιωμένη εκδοχή του προηγούμενου πατώματός του. Το τιμόνι έχει μια ευχάριστα βαριά, όχι υπερβολικά τεχνητή αίσθηση, χωρίς σημαντικά κενά στην «επικοινωνία» του οδηγού με τους εμπρός τροχούς και παραμένει σταθερό και ευθύβολο στον αυτοκινητόδρομο. Η ανάρτηση έχει σφικτή ρύθμιση, οι λακκούβες όμως δεν ενοχλούν όσο κι αν οι 17άρες ζάντες υπονομεύουν τις προσπάθειες του πλαισίου. Οι κλίσεις φυσικά δεν εξαφανίζονται, αλλά το Micra δεν δείχνει νευρικό ή «αγχωμένο» γενικά ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι έχει διάθεση να διορθώσει και λάθη του οδηγού. Εκτός από το στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, το Micra διαθέτει Intelligent Ride Control, το οποίο φροντίζει να μειώνει τις ταλαντώσεις του αμαξώματος κατά το διαμήκη άξονα, αλλά και Active Trace Control, που τσιμπάει τα κατάλληλα φρένα για να μειώνει την τάση προς υποστροφή. Τα φρένα, παρά την παρουσία ταμπούρων πίσω, παρέχουν πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης, αλλά θα θέλαμε να αντέχουν λίγο πιο πολύ σε μια γρήγορη κατηφορική διαδρομή σε σπορ ρυθμό.


Στις στροφές, οι κλίσεις του Yaris είναι αισθητές, αλλά δεν «βασανίζουν» την πρόσφυση.

Στις στροφές, οι κλίσεις του Yaris είναι αισθητές, αλλά δεν «βασανίζουν» την πρόσφυση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Yaris για ουσία και ευελιξία
Το Toyota Yaris εντυπωσιάζει με την ευελιξία του μέσα στην πόλη, αφού μπορείς να το παρκάρεις με ευκολία σε δύσκολα σημεία, ενώ έχει καλή περιφερειακή ορατότητα, χάρη και στην ψηλή θέση οδήγησης. Η τελευταία πάντως ίσως να μην βολέψει τους πάντες. Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και με μειωμένα επίπεδα θορύβων, ενώ η ανάρτηση λειτουργεί σωστά λειαίνοντας τις ανωμαλίες. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι αισθητές, αλλά δεν «βασανίζουν» την πρόσφυση. Έτσι το Yaris στρίβει πολύ πιο αποτελεσματικά από ότι περιμένεις. Το σημαντικότερο είναι πως ακόμη και όταν το πιέσεις δε δείχνει να χάνει την ομοιογένεια και την αυτοκυριαρχία της η ανάρτηση, ενώ το ηλεκτρικό τιμόνι έχει καλή αίσθηση και είναι ακριβές. Συγκριτικά πάντως δείχνει πιο ελαφρύ και δεν εμπνέει τόσο, όσο αυτό του Micra. Μεγάλο ατού πάντως του Yaris είναι τα δυνατά και άκρως αποτελεσματικά του φρένα, κάτι που οφείλεται και στην παρουσία δίσκων σε όλους τους τροχούς (εμπρός αεριζόμενοι).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center