- ¶νεση στο πίσω κάθισμα, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων
Η εν λόγω έκδοση του Nissan Navara απευθύνεται περισσότερο σε όσους θέλουν τα μέγιστα από την καρότσα και στο πίσω μέρος δεν θα φιλοξενήσουν συχνά επιβάτες, ή θα φιλοξενούν συχνά για κοντινές διαδρομές. Οι εκτός δρόμου και οι δυνατότητες της τετρακίνησης είναι τεράστιες, ενώ εξαιρετικός σε απόδοση είναι και ο συγκεκριμένος κινητήρας. Όσο τέλος για την τιμή αγοράς, αυτή κρίνεται ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας των King-Cabs.
Το διπλοκάμπινο με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω κάνει μόνο για τον χομπίστα.- Η μιάμιση καμπίνα με σούστες πίσω πάει στον επαγγελματία.- Επί της ουσίας, αν βλέπατε reviews της Αυστραλίας για το διπλοκάμπινο, θα είχατε αφαιρέσει από εκεί τον επαγγελματία-με ένα τόνο φορτίο, η μούρη είναι στο θεό και η ουρά παρακάτω από το πλέον κάτω, με αποτέλεσμα το handling του τιμονιού να είναι επιεικώς απαίσιο.Αυτά τα λίγα, από ένα αυτοκίνητο παντού πάνω από το μέσο όρο, αλλά πουθενά κορυφαίο...!
Το διπλοκάμπινο με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω κάνει μόνο για τον χομπίστα.- Η μιάμιση καμπίνα με σούστες πίσω πάει στον επαγγελματία.- Επί της ουσίας, αν βλέπατε reviews της Αυστραλίας για το διπλοκάμπινο, θα είχατε αφαιρέσει από εκεί τον επαγγελματία-με ένα τόνο φορτίο, η μούρη είναι στο θεό και η ουρά παρακάτω από το πλέον κάτω, με αποτέλεσμα το handling του τιμονιού να είναι επιεικώς απαίσιο.Αυτά τα λίγα, από ένα αυτοκίνητο παντού πάνω από το μέσο όρο, αλλά πουθενά κορυφαίο...!