Σταθερότητα και ασφαλή συμπεριφορά προσφέρει το Nissan Pulsar, που όμως εμφανίζει μια άχρωμη οδική συμπεριφορά.
Στο δρόμο: Σκοράρουν με άνεση & ασφάλεια
53.488 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)
Tο Opel Astra εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του νέου ελαφρύτερου και πιο γεροδεμένου πλαισίου, καθώς και τις κατάλληλες ρυθμίσεις της ανάρτησης για να προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης. Πίσω από το τιμόνι του νέου Astra αισθάνεσαι ιδιαίτερα φιλικά και άνετα, ακόμη και αν οδηγείς πολύ γρήγορα. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η πρόσφυση δεν προβληματίζει ακόμη και υπό πίεση, ενώ τα φρένα δείχνουν αντοχή και κορυφαία αποτελεσματικότητα. Ο επιλογέας έχει θετικό κούμπωμα, αλλά το τιμόνι ενώ κερδίζει πόντους σε ακρίβεια και αμεσότητα, είναι ελαφρύ και δεν προσφέρει σπουδαία πληροφόρηση. Τα πολλά στάνταρ και έξτρα συστήματος ασφαλείας αυξάνουν κατακόρυφα το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού.
Tο Opel Astra εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του νέου ελαφρύτερου και πιο γεροδεμένου πλαισίου συνδυάζοντας άνεση και σωστή οδική συμπεριφορά.
Το Nissan Pulsar δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων. Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης διαχειρίζονται με ευκολία το μεγαλύτερο ποσοστό των κακοτεχνιών, τη στιγμή που η ηχομόνωση κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο από τον κινητήρα και το δρόμο. Αν πιεστεί αντιδρά προοδευτικά και προβλέψιμα εκμεταλλευόμενο στοιχεία, όπως το μακρύ μεταξόνιο και το πακέτο συστημάτων Nissan Safety Shield. Το μόνο, που θα μπορούσε να του προσάψει κανείς είναι η κάπως άτονη (συνολικά) οδηγική αίσθηση, όπως προκύπτει από τις αυξημένες κλίσεις και το χωρίς «νεύρο» τιμόνι.
Το ελαφρύ τιμόνι ξενίζει και στο Auris, το οποίο όμως μέσα στην πόλη τελικά γίνεται ατού μαζί με την απόλυτη ησυχία όταν κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά. Το αυτόματο κιβώτιο κάνει καλή δουλειά, αναδεικνύοντας τις αρετές του συνόλου σε κάθε είδους διαδρομή. Στον ανοιχτό δρόμο, το υβριδικό Auris προσφέρει σταθερότητα και υψηλή ποιότητα κύλισης, αλλά στην απότομη επιτάχυνση το χαρακτηριστικό βουητό του κιβωτίου θα ταράξει την ησυχία των επιβατών. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι συγκρατημένες και το κράτημα άκρως ικανοποιητικό, ωστόσο αν το παρακάνεις το αυξημένος βάρος θα φωνάξει παρών. Πάντως το στάνταρ πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense θα καλύψει τα περισσότερα λάθη του υπερβολικού.
Μπράβο σας που καταχεριάζετε και τα τρία (είναι πολύ περισσότερα αυτών) για την απουσία ανάρτησης πίσω.Η διαφορά ανάμεσα στο κούτσουρο και τους πολλαπλούς είναι η μέρα με τη νύχτα!
Ας μου πει κάποιος γιατί να αγοράσει κάποιο από αυτά ..και σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται;
Απευθύνονται σε οικογενειάρχες που σκέπτονται και το τελευταίο ευρω΄στην αγορά και στην συντήρηση..αποκλείεται το Αουρις, απεθύνεονται σε νεανικό κοινό που ζουν με το χαρτζιλίκι..αποκλείονται όλα...απευθύνονται σε γυναίκες; σε εταιρίες ενοικάσεως; ΡΕ σεις κανενα φτηνο προσιτό και αξιόπιστο ....να μας προτείνεται; πιέστε να κανουν οι εισαγωγείς καλυτερες τιμές, να πέσουν οι φόροι που καλύπτουν το 40 % της τιμής....Μιλάμε για καινουργια αυτοκίνητα..στα μεταχειρισμένα..λεω ΟΧΙ σαν τον ΜΕΤΑΞΑ Ελληνικά και Εισαγομενα γιατι έχω καει..τσουρουφλιστεί...εδώ καίγεσαι σε καινουργια που σου βγαζουν ακριβες ζημιές.....
Επειδή μιλάμε για οικονομία και επειδή είδα ότι μέσα στην σύγκριση βάλατε και πετρελαιοκίνητο. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι και το Atsra excellence 1.6 Cdti με τα 136 hp δεν καίει πάνω από 4.6 lt/100km σε μικτό κύκλο, με 225 πέλμα και 17'' ζάντα όχι τίποτα μικρό. Όλα καλά με τα υβριδικά και αμαξάρα το Auris αλλά επειδή μιλάμε για οικονομία ίσως έπρεπε αντί για βενζίνη να είχατε το Astra σε πετρέλαιο.
Απάντηση: Έχει ενταχθεί πλέον στους τιμοκαταλόγους της Opel στην ελληνική αγορά η συγκεκριμένη έκδοση του Astra. Ως εκ τούτου θα υπάρξει και δοκιμή για το μοντέλο όταν θα είναι διαθέσιμο.
Μπράβο σας που καταχεριάζετε και τα τρία (είναι πολύ περισσότερα αυτών) για την απουσία ανάρτησης πίσω.Η διαφορά ανάμεσα στο κούτσουρο και τους πολλαπλούς είναι η μέρα με τη νύχτα!
Ας μου πει κάποιος γιατί να αγοράσει κάποιο από αυτά ..και σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται; Απευθύνονται σε οικογενειάρχες που σκέπτονται και το τελευταίο ευρω΄στην αγορά και στην συντήρηση..αποκλείεται το Αουρις, απεθύνεονται σε νεανικό κοινό που ζουν με το χαρτζιλίκι..αποκλείονται όλα...απευθύνονται σε γυναίκες; σε εταιρίες ενοικάσεως; ΡΕ σεις κανενα φτηνο προσιτό και αξιόπιστο ....να μας προτείνεται; πιέστε να κανουν οι εισαγωγείς καλυτερες τιμές, να πέσουν οι φόροι που καλύπτουν το 40 % της τιμής....Μιλάμε για καινουργια αυτοκίνητα..στα μεταχειρισμένα..λεω ΟΧΙ σαν τον ΜΕΤΑΞΑ Ελληνικά και Εισαγομενα γιατι έχω καει..τσουρουφλιστεί...εδώ καίγεσαι σε καινουργια που σου βγαζουν ακριβες ζημιές.....
Μπράβο που ΔΕΝ θα επιλέγατε κανένα από τα τρία (είναι πολύ περισσότερα) για την απουσία της πίσω ανάρτησης!
Επειδή μιλάμε για οικονομία και επειδή είδα ότι μέσα στην σύγκριση βάλατε και πετρελαιοκίνητο. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι και το Atsra excellence 1.6 Cdti με τα 136 hp δεν καίει πάνω από 4.6 lt/100km σε μικτό κύκλο, με 225 πέλμα και 17'' ζάντα όχι τίποτα μικρό. Όλα καλά με τα υβριδικά και αμαξάρα το Auris αλλά επειδή μιλάμε για οικονομία ίσως έπρεπε αντί για βενζίνη να είχατε το Astra σε πετρέλαιο.
Θέλω να σας ρωτήσω για το Οπελ Αστρα 1.4 150 hp βενζινη ,πρόκειται να κάνετε κάποια δοκιμή; Ευχαριστώ
Απάντηση: Έχει ενταχθεί πλέον στους τιμοκαταλόγους της Opel στην ελληνική αγορά η συγκεκριμένη έκδοση του Astra. Ως εκ τούτου θα υπάρξει και δοκιμή για το μοντέλο όταν θα είναι διαθέσιμο.
http://www.newsauto.gr/opel-astra-aftokinito-tis-chronias-sti-n-afriki/