Το Nissan Pulsar συγκαταλέγεται στα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, προσφέροντας μεγάλους χώρους και μεγάλο εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος.
Χώροι: Πιο άνετο και ευρύχωρο το Pulsar
32.608 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2016)
Οι χώροι είναι ένας τομέας που και τα δύο Ιαπωνικά αυτοκίνητα τα καταφέρνουν καλά προσφέροντας επαρκείς χώρους για 4 –όχι αποκλειστικά Ιάπωνες- επιβάτες. Το Nissan Pulsar εκμεταλλευόμενο το μεγαλύτερο μεταξόνιο και πλάτος του, προσφέρει καλύτερους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών αλλά και μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος με αποτέλεσμα να μπορεί να φιλοξενήσει και έναν μεσαίο πίσω επιβάτη, ενώ το Auris όντας ψηλότερο, προσφέρει ελαφρώς καλύτερα επίπεδα χώρων για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών και πάλι είναι μεγαλύτερος στο Pulsar, με όγκο 385 λίτρων, 25 λίτρα περισσότερα από τον αντίστοιχο του Auris, όμως στο τελευταίο το άνοιγμα είναι μεγαλύτερο προσφέροντας πιο εύκολη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.
Ο χώρος αποσκευών του Pulsar έχει όγκο 385 λίτρων, τιμή από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία του.
....και downsized, και turbo απο ιαπωνικό μικρομεσαίο?? Αμάτρημα!
Ειναι αυτό που καταρίεσαι, και κατηγορείς, και κοροϊδευεις, να το βαζεις σπιτι σου, να το προσκυνας.
Ντροπής πραματα!
Και ειμαι βεβαιος οτι με ενα μαγικο τροπο αυτά τα τουρμπο δεν θα βγάλουν ποτε βλάβη, καμια φθορά. 400.000χλμ μετά, καποιοι θα γραφουν το κλασικό "καμια απολυτως βλαβη"!!
Αργησαν αρκετα οι Ιαπωνες, και μαλιστα αρκετα, αλλα ειναι σε σωστό δρομο, κ για στα καθημερινά μικρομεσαία, και στα υπερ-όπλα τους TypeR (τουρμπιζμενο οσο δεν παει).
Εφαγε κανεις τη γλώσσα του???
Ωραια μοτερια και τα δυο εξ ανατολων δημιουργηματα.
Η αγορα βεβαια και οι πελατες της εχουν βγαλει ξεκαθαρο νικητη στην μεταξυ τους διαμαχη και αυτο ειναι το auris που κερδιζει στα σημεια...θα ακολουθησω μαζι τους και εγω.
Οι Ιάπωνες είχαν turbo οχήματα και μάλιστα με περισσότερες αξιώσεις στο θέμα 'ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ' από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οχημάτων... επίσης οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή, αρκετά κατασκευαστικά καλούδια ... που σημαίνει οτι τα εξέλιξαν και έριξαν το κόστος παραγωγής τους, έτσι ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε 'ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΧΗΜΑ' με όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα και με περισσότερη τεχνολογία, κ.τ.λ. επάνω στο όχημα μας.-
....και downsized, και turbo απο ιαπωνικό μικρομεσαίο?? Αμάτρημα! Ειναι αυτό που καταρίεσαι, και κατηγορείς, και κοροϊδευεις, να το βαζεις σπιτι σου, να το προσκυνας. Ντροπής πραματα! Και ειμαι βεβαιος οτι με ενα μαγικο τροπο αυτά τα τουρμπο δεν θα βγάλουν ποτε βλάβη, καμια φθορά. 400.000χλμ μετά, καποιοι θα γραφουν το κλασικό "καμια απολυτως βλαβη"!! Αργησαν αρκετα οι Ιαπωνες, και μαλιστα αρκετα, αλλα ειναι σε σωστό δρομο, κ για στα καθημερινά μικρομεσαία, και στα υπερ-όπλα τους TypeR (τουρμπιζμενο οσο δεν παει). Εφαγε κανεις τη γλώσσα του???
Ωραια μοτερια και τα δυο εξ ανατολων δημιουργηματα. Η αγορα βεβαια και οι πελατες της εχουν βγαλει ξεκαθαρο νικητη στην μεταξυ τους διαμαχη και αυτο ειναι το auris που κερδιζει στα σημεια...θα ακολουθησω μαζι τους και εγω.
Οι Ιάπωνες είχαν turbo οχήματα και μάλιστα με περισσότερες αξιώσεις στο θέμα 'ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ' από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές οχημάτων... επίσης οι Ιάπωνες έβγαλαν στην παραγωγή, αρκετά κατασκευαστικά καλούδια ... που σημαίνει οτι τα εξέλιξαν και έριξαν το κόστος παραγωγής τους, έτσι ώστε να μπορούμε να αγοράσουμε 'ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΧΗΜΑ' με όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα και με περισσότερη τεχνολογία, κ.τ.λ. επάνω στο όχημα μας.-