Παρά τα χρονάκια του, το Nissan Qashqai συνεχίζει εμπορικά μία καλή πορεία, καλύπτοντας ανάγκες της μικρομεσαίας κατηγορίας, των SUV και, εν μέρει, των MPV.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρά τα χρονάκια του, το Nissan Qashqai συνεχίζει εμπορικά μία καλή πορεία, καλύπτοντας ανάγκες της μικρομεσαίας κατηγορίας, των SUV και, εν μέρει, των MPV.

Nissan Qashqai 1,6

11.217 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2013)

Παρά τα χρονάκια του, το Nissan Qashqai συνεχίζει εμπορικά μία καλή πορεία, καλύπτοντας ανάγκες της μικρομεσαίας κατηγορίας, των SUV και, εν μέρει, των MPV, ως το πρώτο μικρομεσαίο SUV που κυκλοφόρησε, καθιερώνοντας μια νέα υποκατηγορία.

Με τη συμπλήρωση 5 και πλέον ετών από το λανσάρισμα και 2 ετών από την ανανέωση του, το Qashqai μπορεί να θεωρηθεί ως ένα επιτυχημένο «πείραμα» της Nissan που, σε αντικατάσταση ουσιαστικά των Almera και Primera, παρουσίασε ένα μοντέλο που εντάσσεται στη μικρομεσαία κατηγορία για το 4Χ2, στα SUV για το 4Χ4 και, εν μέρει, στα πολυμορφικά, ειδικά για την έκδοση του Qashqai+2. 
Αν και πολλές «Κασσάνδρες», στα πρώτα βήματα, έσπευσαν να δηλώσουν ότι ένα τέτοιο σχέδιο δεν έχει θέση στην αγορά, η ιστορία δικαίωσε την ιαπωνική εταιρία. Συνεχίζει μάλιστα σε ένα βαθμό αφού, εμπορικά, το εν λόγω μοντέλο πλασάρεται ακόμα και σήμερα σχετικά ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού. Δικαιολογημένα, εν μέρει, αφού ακόμα «περνάει η μπογιά του» χάρη κυρίως στην εξωτερική εμφάνιση και στην ευνοϊκή τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας. ¶λλωστε το Qashqai έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος και δυναμικό σχεδιασμό, καταφέρνοντας να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Κινητήρας: Ελαστικός αλλά τραχύς ο βενζινοκινητήρας Με κυβισμό 1.598 κ.εκ., 4 κυλίνδρους και 16 βαλβίδες, ο γνώριμος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των Nissan-Renault συνεχίζει την πορεία του κάτω από το καπό των 2κίνητων εκδόσεων του Qashqai. Πρόκειται για ένα σύνολο «παλαιάς κοπής», πριν από τη λογική του downsizing, της χρήσης δηλαδή αποδοτικότερων συνόλων μικρού κυβισμού. Η ονομαστική του απόδοση βρίσκεται στους 115 ίππους, που κρίνεται ικανή για να κινήσει το αυτοκίνητο σε καλούς ρυθμούς. 
Την εικόνα, στο κομμάτι των επιδόσεων, σώνει κάπως το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων με την πολύ σφιχτή κλιμάκωση, σε βάρος όμως του θορύβου και της τραχύτητας του μοτέρ, που κάνει αισθητή, την παρουσία της, όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Αντίστοιχα και η αίσθηση του επιλογέα είναι «ξύλινη» και δεν θα ικανοποιήσει, ειδικά από τη στιγμή που χρειάζεται κανείς να καταφεύγει συχνά σε αυτόν. Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 6,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές τα 155 γρ./χλμ. CO2.
 Εσωτερικό – χώροι: Αρκετά άνετο και ευρύχωρο Χάρη στην προ διετίας ανανέωση του Qashqai, οι αλλαγές στον πίνακα οργάνων και σε διάφορα άλλα σημεία καθιστούν το εσωτερικό του αυτοκινήτου ευχάριστο στο μάτι. Τα χρησιμοποιούμενα υλικά κρίνονται ικανοποιητικά, με εξαίρεση ένα-δύο τμήματα που φαίνονται «φτηνά», όπως το πλαστικό επικάλυμμα πίσω από το τιμόνι. Καλή είναι και η ποιότητα συναρμογής, η οποία είναι ανάλογη των προσδοκιών. Κάτι που δεν συνάδει με τον «πολυμορφικό» χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι οι θέσεις για μικροαντικείμενα, οι οποίες περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα και σίγουρα δεν εξυπηρετούν τα μέγιστα στην καθημερινή χρήση. 
Η θέση οδήγησης προσφέρει καλή πλευρική στήριξη αλλά έχει σχετικά στενή βάση. Οι υπόλοιποι επιβάτες, ωστόσο, θα μετακινηθούν με σχετική άνεση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αρκετά άνετο (410 λίτρα) είναι και το πορτ μπαγκάζ, που θα ικανοποιήσει όσους το χρησιμοποιούν για ταξίδια. 
 Οδική συμπεριφορά: Με σπορτίφ στήσιμοΜε την ανανέωση του Qashqai, η Nissan κατέβαλλε προσπάθειες να βελτιώσει την ατίθαση συμπεριφορά του πίσω άξονα, πράγμα που πέτυχε σε μεγάλο βαθμό. Παρόλα αυτά –και παρά τη χρήση πολλαπλών συνδέσμων- ένα μικρό μέρος των εγκάρσιων ανωμαλιών μεταφέρεται και πάλι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναδεικνύεται σε ένα βαθμό από το άκαμπτο πλαίσιο, που δίνει μία αίσθηση ασφάλειας. 
Ο χαρακτήρας του είναι ελαφρά υποστροφικός, ενώ όταν το πιέσει κανείς θα εμφανιστούν κλίσεις, χωρίς όμως αυτές να πάρουν ανησυχητικές διαστάσεις. Στα θετικά στοιχεία του οχήματος συνεχίζουν επίσης να περιλαμβάνονται η αίσθηση από το τιμόνι, αλλά και η αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης, που καταφέρνει να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο σε αποστάσεις μικρότερες από αυτές της πλειοψηφίας του ανταγωνισμού.
Παθητική ασφάλειαΤο Nissan Qashqai έχει αξιολογηθεί πριν το 2009, οπότε και ισχύουν τα νέα κριτήρια του EuroNCAP και έχει αποσπάσει 5 αστέρια στην προστασία ενηλίκων και 4 αστέρια στην προστασία παιδιών. 
Τιμή – εξοπλισμόςΤο Qashqai στην έκδοση Action, κοστίζει 16.490 ευρώ και προσφέρει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, 6 αερόσακους και cruise control, αλλά δεν εξοπλίζεται με ESP. Επίσης διαθέτει ηχοσύστημα με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι. 
 ΣυμπέρασμαΤο Nissan Qashqai, αν και βρίσκεται στο τέλος της καριέρας του, εξακολουθεί να αποτελεί μια πολύ τίμια και ολοκληρωμένη πρόταση, από την οποία δε λείπει δε λείπει σχεδόν τίποτε. Έχει καλή ποιότητα, αρκετούς χώρους, δυναμική οδική συμπεριφορά και καλό εξοπλισμό (με την εξαίρεση του ESP στη βασική του έκδοση). Ωστόσο, αυτή τη στιγμή, ο 1.600άρης κινητήρας βενζίνης δεν είναι η σωστή επιλογή για το μοντέλο, αφού δεν του χαρίζει σε ποιότητα λειτουργίας και του λείπει η ροπή. Από την άλλη είναι αυτός που ευθύνεται, βασικά, για την πολύ χαμηλή αρχική τιμή του μοντέλου. 
200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN  QASHQAI(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Tο Qashqai έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος και δυναμικό σχεδιασμό, καταφέρνοντας να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Tο Qashqai έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος και δυναμικό σχεδιασμό, καταφέρνοντας να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN