Αυτοί είναι οι πέντε λόγοι που το ντίζελ είναι καλύτερο από τη βενζίνη ακόμη και αν τα χιλιόμετρα που διανύετε δεν δικαιολογούν την αγορά του.

Ντίζελ vs Βενζίνη

14.956 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2015

Πριν την απελευθέρωση του ντίζελ είχατε διερωτηθεί ποτέ πόσα χιλιόμετρα κάνετε κάθε χρόνο; Και όμως ακόμη και αν δεν κάνετε απόσβεση το ντίζελ είναι καλύτερο από τη βενζίνη.

 
Εσείς πόσα χιλιόμετρα κάνετε τον χρόνο; Είναι σίγουρο πως πριν το ντίζελ γίνει μέρος της ζωής μας αυτή την ερώτηση δεν σας την είχε κάνει κανείς, ούτε καν ο ασφαλιστής σας. Και ξαφνικά βρεθήκατε να αναρωτιέστε αν με τα χιλιόμετρα που κάνετε θα γίνει απόσβεση ή όχι της υψηλότερης τιμής αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου. Μήπως όμως υπάρχουν κι άλλοι λόγοι, που κάνουν την απόσβεση λιγότερο σημαντική; Για να δούμε τους πρώτους πέντε.

5. Τα ντίζελ θέλουν πιο αραιά σέρβις. Αν και κάποια βενζινοκίνητα μοντέλα ήδη βρίσκονται σε διαστήματα σέρβις κάθε δύο χρόνια ή 30.000 χλμ, με το ντίζελ τα μεγάλα διαστήματα είναι εγγυημένα. Που σημαίνει συνεργείο κάθε δύο χρόνια, και μάλιστα χωρίς μπουζί που πλέον φτάνουν μέχρι και 100 ευρώ η τετράδα.

4. Τα ντίζελ καίνε λιγότερο. Η κατανάλωση θα μπορούσε να είναι και στην κορυφή της λίστας αυτής, όμως υπάρχουν ακόμη μεγαλύτερα οφέλη παρακάτω. Τα ντίζελ λοιπόν καίνε λιγότερο γιατί έχουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη κι αν τα χιλιόμετρα δεν είναι αρκετά για να γίνει η απόσβεση, στην καθημερινότητά σας θα δείτε μεγάλη διαφορά. Πολύ πιο αραιές επισκέψεις στο πρατήριο, και λιγότερη αιμορραγία κάθε τόσο σε έξοδα καυσίμου. 

3. Το ντίζελ είναι φθηνότερο. Σαν να μην φτάνει δηλαδή που θέλετε λιγότερα καύσιμα, είναι και φθηνότερα και θα είναι φθηνότερα για το προσεχές μέλλον. Αυτό είναι μεγάλη ανακούφιση αφού η διαφορά στο πόσα χρήματα φεύγουν από την τσέπη σας κάθε τόσο είναι σημαντικά μεγαλύτερη. Σε συνδυασμό με το προηγούμενο στοιχείο αλλά και με το γεγονός ότι σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες δεν μπορεί να γίνει στα χαρτιά, αφού στην πράξη δεν πετυχαίνουν με τίποτα τα νούμερα που ανακοινώνουν (σε αντίθεση με το ντίζελ), η οικονομική διαφορά που θα κάνει ένα ντίζελ στη ζωή σας θα είναι μεγάλη, ειδικά σε ταξίδια.

2. Τα ντίζελ είναι πιο εύκολα στην οδήγηση. Ακόμη και τώρα που τα βενζινοκίνητα απέκτησαν, ελέω τούρμπο, ροπή, η οδήγηση του ντίζελ είναι πιο εύκολη, ειδικά στην πόλη. Το ντίζελ δεν έχει ξεσπάσματα, είναι γραμμικό και τραβάει παντού και από πολύ χαμηλές στροφές. Μπορείς δηλαδή να κινηθείς και με μία ταχύτητα κάτω στο κιβώτιο. Αν θες να κάνεις σπορ οδήγηση το πράγμα λίγο χαλάει, γιατί ο ντίζελ «τελειώνει» νωρίς και θέλει αλλαγή ταχύτητας, όμως ποιος τα κάνει αυτά σήμερα.

1.Τα ντίζελ πωλούνται ακριβότερα ως μεταχειρισμένα. Ειδικά όταν έρθει η στιγμή να πουλήσεις το δικό σου, πρώτον θα πουληθεί εύκολα, γιατί θα έχει ζήτηση, και δεύτερον πιο ακριβά για τον ίδιο λόγο. Αντίθετα τα βενζινοκίνητα στην ίδια φάση στο μέλλον κανείς δεν ξέρει αν θα έχουν πέραση. Αν κρίνουμε από άλλες ώριμες αγορές, σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις τα ντίζελ πωλούνται επιστρέφοντας στο ακέραιο ολόκληρη την διαφορά σε χρήμα (όχι ποσοστό) της αρχικής τιμής. Τα ντίζελ πωλούνται εύκολα ασχέτως χιλιομέτρων ενώ κανείς δεν ξέρει με πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ πόσο θα κοστολογούνται τα βενζινοκίνητα τούρμπο. 

Μετά από αυτά εσείς ακόμη μετράτε χιλιόμετρα να δείτε αν κάνετε απόσβεση; Ποιος ασχολείται αφού η απόσβεση θα έρθει ολόκληρη στην μεταπώληση και μέχρι τότε απλά θα απολαμβάνετε το χαμηλότερο κόστος χρήσης. Σε αυτά να προσθέσουμε τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας και το πακέτο «σκοτώνει».

Εσείς όμως τι λέτε; Επιμένετε στην απόσβεση; Ή μήπως βλέπετε κάτι που ακόμη σας κρατάει πίσω; Τι; 

 
  • loukia

    Το τεχνικό κομμάτι το έχουμε αναλύσει διεξοδικά σε ίδιο θέμα οπότε ας μην τα ξαναλέμε και κουράζουμε...Διαβάζω να συγκρίνουμε τα καύσιμα στην Ελλάδα με τα Ελληνικά!Αυτό μόνο για γέλια είναι!Ελάτε κυρίες και κύριοι του εξωτερικού να δείτε τι σημαίνει greek gazoline and diesel.ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ!!!!!!!!!!!! Επίσης ομιλείτε για μεταπωλητική αξία στην ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2015!!!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΕΛΙΚΑ!!!!!!!!ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!Δηλαδή αν αγοράσετε πετρελαιοκίνητο σήμερα και το πουλήσετε την ίδια ημέρα ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ;Με το βενζινοκίνητο θα χάσετε τπιο πολλά;Αν αγοράσετε ένα πετρελαιοκίνητο και το πουλήσετε με 500000 χιλιόμετρα( ΝΤΑΞΕΙ I KHOW, ΈΧΕΙ 120000 χλμ.) δεν θα είναι επάνω στις όποιες επισκευές, θα έχει μεταπωλητική αξία μεγαλύτερη από ένα turbo βενζινοκίνητο που και εκείνο θα είναι επάνω στις επισκευές;;;;;;;;;;;;;;Ε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΠΑΤΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Να δεχτώ πως τα ατμοσφαιρικά σύνολα αντέχουν παραπάνω στο χρόνο, βενζινοκίνητα, οπότε να κρατήσουν μια καλή τιμή σε βάθος χρόνου.Βλέπω π.χ. toyota starlet του 1999, 3000 ευρώ και λέω πως είναι υπερβολικά μεγάλο το ποσό για τα χιλιόμετρα που έχουν, όσο αξιόπιστα και να είναι.

      86
  • elmariachi

    Βενζίνη χίλιες φόρες. Από το να έχω το άγχος και τον φόβο αν ο βενζίνας έχει καθαρό πετρέλαιο, γιατί μια βλάβη στον diesel κινητήρα σημαίνει οικονομικό ξεβράκωμα. Το ότι θέλει πλάκωμα αν κινείται πολύ όντος πόλης (εγώ μένω Αθήνα πρέπει κάθε λίγο να πλακώνομαι στην Α.Ο.) για να κάνει αναγέννηση το φίλτρο DPF. Ο diesel κινητήρας όταν λειτουργεί πάνω από τις ωφέλιμες στροφές καταπίνει το καύσιμο. Απαραίτητη η χρήση πρόσθετων στο πετρέλαιο για τους μύκητες που δημιουργούνται λόγω της ανάμιξης του biodiesel στο πετρέλαιο κίνησης. Με την νοθευμένη βενζίνη το πολύ πολύ να σου κάνει ρετάρισμα. Αλλάζεις μπούζι και ένα φίλτρο καύσιμου, στην ακραία περίπτωση κάνεις καθαρισμό στο ντεπόζιτο και όλα ok.

      63
  • cool

    Από τα σχόλια φαίνετε ότι δεν πείθει το άρθρο που διαφημίζει απροκάλυπτα τα diesel....Καλά ότι αναφέρετε ότι η τιμή του καυσίμου θα είναι φθηνότερη για πάντα είναι αστείο όταν υπάρχουν Ευρωπαίκές χώρες στις οποίες είναι ακριβότερο από τη βενζίνη και γενικά υπάρχει πολιτική αντικινήτρων στα diesel γενικά στην Ευρώπη... Αξία μεταπώλησης σίγουρα είναι υψηλότερη αλλά όχι και όλο το αρχικό όφελος .....ένα χιλιάρικο πάνω θα το πουλήσεις όταν δίνεις 3 παραπάνω για να το αγοράσεις.... Βέβαια η οικονομική ανάλυση που γίνεται είναι λίγο αστεία γιατί δεν υπολογίζετε τους κατά πολύ περισσότερους τόκους που θα πληρώσεις για diesel λόγω μεγαλύτερου αρχικού κεφαλαίου...δηλ η διαφορά των diesel δεν είναι μόνο αυτή που σας λέει ο πωλητής παρά μόνο αν αγοράσεις αυτοκίνητο ντούκου...καλό έ; να υπολογίζετε 250 ευρώ στο χιλιάρικο σε περίπτωση που πάρετε δάνειο σε βάθος τετραετίας....Και τέλος για να κλείσω, μία βλάβη στα diesel αρκεί για να μηδενιστεί το όποιο όφελος της μειωμένης κατανάλωσης. Δεν δέχομαι a priori ότι τα diesel είναι η ευκαιρία του νέου αιώνα όσο και να θέλετε αποδεδειγμένα να κατευθύνετε τον κόσμο προς τα εκεί . Πάντα φιλικά και πάντα συνυπολογίζοντας τις οδηγικές μου συνήθειες....

      58
  • Sotiris

    Τα τελευταία χρόνια έχουμε υποστεί μια άνευ προηγουμένου επικοινωνιακή καταιγίδα για την "υπεροχή του diesel". Την οποία υπεροχή, σε ονομαστικές-θεωρητικές τιμές δεν αμφισβητώ, ΑΛΛΑ υπό τον όρο να "ταιριάζει" στο diesel ο τρόπος και οι συνθήκες με τις οποίες θα οδηγείται το αυτοκίνητο. Ήμουν έτοιμος προ ημερών να αγοράσω ένα σουπερμίνι σε diesel, μέχρι που δύο μέρες πριν πάω να το παραγγείλω ένας φίλος μού άνοιξε τα μάτια και, μετά από επίπονη έρευνα, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι αν αγόραζα diesel σύντομα θα χρειαζόμουν DPF φίλτρο λόγω του αναμενόμενου τρόπου οδήγησης (πολύ μικρές αστικές διαδρομές, διάρκειας κάτω των 15 λεπτών). "Λεπτομέρεια": στο αυτοκίνητο που ήθελα, το κόστος του DPF φίλτρου ξεπερνάει τις... 3.000 ευρώ! Και ας δεχτώ ότι οι πωλητές στις εκθέσεις έχουν κάθε "έννομο" συμφέρον να αποκρύπτουν αυτή την πολύ σημαντική παράμετρο. Ο ειδικός Τύπος όμως, γιατί επέλεξε την ένοχη σιωπή και, άρα, τη συμπαιγνία με τις εταιρείες;

      54
  • Παναγιωτης

    Ωραία τα λέτε για πείτε μας για το DPF Φίλτρο μικροσωματιδιων και για τα προβλήματα που βγάζει όταν όταν βούλωνει επειδή το όχημα κινείται εντός πόλεως και δεν πρόλαβε να κάνει αναγέννηση ειχα το opel corsa 1.3cdti το καινούργιο και το πούλησα μέσα σε ένα χρόνο γιατί μου εβγάζε προβλήμα το DPF και από τότε ΜΑΚΡΙΑ από πετρέλαιο. Ας τα παρουνε οι άσχετοι... Και για τους δύσπιστους ας κάνουν μια έρευνα στο Google για dpf problems...

      41
  • Ανδρέας

    Έχω πετρέλαιο αυτοκίνητο(Honda civic 1.6 disel) και μέχρι στιγμής εχω τα οφέλη που λέει το άρθρο. Όσο για το πετρέλαιο βάζω μονο με έξτρα κετανια από το καλό κανένα προβλημα.Άν ήταν καλύτερα τα βενζινοκινητα θα περναν και οι ταξιτζήδες λόγω δουλειάσ τα ψάχνουν από αυτα ζουν. Τα βενζινοκινητα έιναι γιά χιλιάδες χιλιόμετρα και τα πετρέλαιοκινητά για εκατομμύρια χιλιόμετρα.

      31
  • AK

    Βενζίνη χωρίς αμφιβολία τόσο από άποψη επιδόσεων όποτε και όταν τις θέλεις, όσο και μείωσης θορύβου αλλά και καθαρότερου κινητήρα που εξατομικεύεται με το στιλ οδήγησης.

      26
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ

    Σε κάθε περίπτωση η σύγκριση πρέπει να γίνεται για νέα μοντέλα αυτοκινήτων και στις 2 τεχνολογίες !!! Πετρέλαιο αν κάνεις πάνω από 14-15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο για τους εξής λόγους: 1) Μεγάλο όφελος από την οικονομία καύσιμου σε «βάθος» χιλιομέτρων και ετών 2) Αραιότερα service 3) Καλύτερη τιμή μεταπώλησης Βενζίνη αν κάνεις κάτω από 13-14 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο για τους εξής λόγους: 1) Σε περίπτωση σοβαρής βλάβης μικρότερο κόστος επισκευής 2) Μικρότερο κόστος κτήσης του βενζινοκίνητου που με τα 200-300 ευρώ που κερδίσεις με λίγα χιλιόμετρα το χρόνο δεν αποσβήνετε η τιμή του ντίζελ 3) Ελαφρός ποιο πολιτισμένοι κινητήρες(κραδασμοί, θόρυβος) 4) Πιθανό μελλοντικό κέρδος από αύξηση φορολογίας ντίζελ οχημάτων ή καύσιμου για περιαυτολογικούς λόγους σε κάποιες τις Ευρωπαϊκής και μη ένωσης, το ντίζελ καύσιμο έχει ίδια η και ακριβότερη τιμή από την βενζίνη

      20
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ

    ….επίσης με αφορμή την στάση του άρθρου σας, που κινείτε εμφατικά υπέρ των ντίζελ και μετά ρωτά ‘’ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ’’….., θυμήθηκα την πρόσφατη έρευνα αγοράς, όπου πηγαίνοντας σε διάφορες αντιπροσωπίες οι πωλητές με κοιτούσαν σαν ‘’ΕΞΩΓΗΙΝΟ’’ μόνο και μόνο που μοιραζόμουν τις σκέψεις μου μαζί τους για πιθανή αγορά βενζινοκίνητου και όχι ντίζελ. Σημειωτέον ότι λόγο μοτοσικλέτας τα χιλιόμετρα μου με αυτοκίνητο δεν ξεπερνούν τις 6-7 χιλιάδες ετησίως !!!

      19
  • Νίκος

    jima1 δουλεύεις σε έκθεση; Μιλάς για "10λτ/100χλμ βενζίνη και το καινούργιο 4λτ/100 χλμ πετρέλαιο". Τα 4 λίτρα δεν μπορεί σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να είναι μεικτός κύκλος, είναι χιλιόμετρα κατά 90% σε εθνική. Όπως και τα 10 λίτρα είναι χιλιόμετρα κατά 90% ΑΣΤΙΚΑ. Έχω opel vectra του 96 και καίει στην Κηφισίας 9 λίτρα με 1η,2α,3η. Έχω οδηγήσει πετρελαιοκίνητα που υπόσχονταν 3,4 λίτρα και τέτοια και η μέση κατανάλωση στο panel έδειχνε 7 με 8 (!). Το μόνο που μπορώ να δεχτώ, έχοντας οδηγήσει αρκετά μοντέλα, είναι μια ρεαλιστική-πραγματική διαφορά του ενός με 2 λίτρα το πολύ. Εξαρτάται και από το πως οδηγάς: μου έχει τύχει να πάω με το βενζινοκίνητό μου σε σπίτι φίλης και να γράψει 7,3 και μπαίνοντας στο δικό της πετρελαιοκίνητο να δω για παρόμοιες διαδρομές το δικό της πάνελ να γράφει...8,2(!). Στο πετρέλαιο προσωπικά προσμετρώ και την περιβαλλοντική επιβάρυνση, τον θόρυβο (που στα καλύτερα μοντέλα, θυμίζει ibizaki του 92). Αν έκανα πάντως,πάνω από 20.000 χιλιόμετρα/χρόνο για επαγγελματικούς λόγους σε εθνική, ίσως για αυτά τα 2 λίτρα να το σκεφτόμουν.

      17
  • MANOLIS

    Επίσης είναι μύθος ότι τα diesel είναι πιο καθαρά. Το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν οι ντιζελοκινητήρες σε μικρότερες ποσότητες ΔΕΝ είναι ρύπος. Αντιθέτως το μονοξείδιο του άνθρακα και τα οξείδια του αζώτου και τα μικροσωματίδια που εκπέμπονται σε μεγάλες ποσότητες (και τεχνηέντως αποκρύπτονται...) είναι ρύποι.

      16
  • jima1

    λόγω της δουλειάς μου κάνω 30.000 χλμ το χρόνο. Πριν 2 χρόνια αντικατέστησα το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ένα passat 1.6 του 2000 με diesel. To passat είχε πάνω του 450.000 χλμ. Ήταν απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Η μόνη ζημιά που μου έβγαλε ήταν μπουζοκαλώδια στα 350.000 χλμ. Το άλλαξα μόνο και μόνο για την τιμή του καυσίμου. Το προηγούμενο έκαιγε 10λτ/100χλμ βενζίνη και το καινούργιο 4λτ/100 χλμ πετρέλαιο. Η απόσβεση μετά από δύο χρόνια αγγίζει το 50% της αγοράς του καινούργιου. Επίσης μία διαπίστωση. Με το diesel τα πρώτα 10.000 χλμ έβαζα πετρέλαιο απλό της ΕΚΟ από ιδιώτη. κάθε 500 χλμ άκουγα την ανναγένηση του DPF να δουλεύει. Άλλαξα σε diesel, v power και είχα δύο οφέλη 1. η ανναγέννηση δουλεύει κάθε 5000 χλμ. 2. η κατανάλωση έπεσε 0,3 λτ/100 χλμ

      16
  • loucas

    το ντιζελ ειναι για μεγαλα αυτοκινητα (φορτηγα, τρακτερ, τραινα κτλ) για ιχ αυτοκινητα βενζινη και παλι βενζινη, ουτε υβριδικα(σαχλαμαρες!!!)

      15
  • Nolian

    AYTH POU LENE OTI TA BENZINOKITA EINAI KALITERA APO TA DIESEL EINAI TELEIOS ASKETI ME TA AYTOKINITA, EIMAI 25 XRONIA EPAGELMATIAS ODHGOS STHN GERMANIA KAI MONO APO TOYS ELLINES TO AKOYO AYTO. 80% KAI VALE STHN EE ODHGOYN DIESEL.AYTO TA LEI OLA

      12
  • cool

    Αγαπητέ Ανδρέα, εννοείται πως το diesel έχει οικονομικά οφέλη...ιδίως αν πρόκειται για μία χρήση άνω των 18000 χλμ ανά έτος...Υπάρχουν όμως πολλές ενστάσεις .Πόσα λεφτά θα σου στοιχίσει το HONDA (υπολόγισε και τους τόκους)...; Τι προδιαγραφών βενζινοκίνητο θα αγόραζες με τα ίδια χρήματα; Ναι μεν έχεις οφέλη καθημερινά αλλά αυτά τα οφέλη τα έχεις προπληρώσει, και αν κάποιος κάνει 10000χλμ ανά έτος και το 70% αυτών σε περιφερειακούς με 100-120χλμ/ώρα πετυχαίνοντας καταναλώσεις 6,5lt/100km σε βενζινοκίνητο τα οφέλη που εσύ έχεις προπληρώσει αυτός θα τα νιώσει μετά από δέκα χρόνια... Το έχω ξαναγράψει δεν είμαστε όλοι ταξιτζήδες ......Καλά αυτό που αναφέρει το άρθρο με τα αραιότερα service είναι για γέλια..ετήσιο service τα βενζινοκίνητα ,ετήσιο και τα diesel....Πάντως αν πήγαινα σε diesel to CIVIC θα ήταν από τα πρώτα στη λίστα...βέβαια τόσα λεφτά και έχεις ημιάκαμπτο άξονα.. να ΄σαι καλά με φιλική διάθεση πάντα

      12
  • Audistas

    Πάρτε diesel παιδιά...Να πέσει και η τιμή της βενζίνης για μας του γρήγορους...Δουλεύει καλά η παραμύθα του diesel....

      9
  • teo

    Tα βενζινοκινητα πεθαναν σε μια πενταετια το πολυ θα πωλουνται για ενα ξεροκομματο γιαυτο ξεφορτωθητετα πριν ειναι αργα και αναγκαστητε να τα παντρευτηται

      9
  • nikolas

    Δεν θα επαιρνα ποτε diesel αυτοκινητο ακομα και τσαμπα διοτι παθαινουν περισσοτερες βλαβες και κοστιζουν πολυ περισσοτερο, εχουν παντα αντικτυπο στις επιδοσεις σε σχεση με τα βενζινοκινητα, κανουν πολυ θορυβο ανεξαρτητα με το ποσο καλη ηχομονωση εχουν,δεν συμφερουν αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα δεν συμφερουν και ειναι πιο ακριβα. Επισης γιατι να παρω ενα πετρελαιοκινητο τη στιγμη που εχω συνηθισει στην παραδοσιακη και πολυ πιο αξιοπιστη βενζινη? Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το Opel Astra G 1.4 βενζινης που εχω το οποιο ειναι ενα τελειο αυτοκινητο . Γι'αυτο ΒΕΝΖΙΝΗ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!

      9
  • Babis

    Δεν μπορω να καταλαβω με ποιο σκεπτικο η αγορα οδηγει προς τα diesel σε ιδιωτικα αυτοκινητα και με τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ πετρελαια. Εισαστε εγκληματιες που το προτεινετε αυτο σε ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΔΙΩΤΕΣ οδηγους. Χιλιες φορες βενζινη, και εαν θελετε gadget και τεχνολογια γιατι οχι υβριδικο. Ελεος με το πετρελαιο σε ιδιωτικα αυτοκινητα. Δεν ειναι taxi-φορτηγα-νταλικες να δουλευουν 20 ωρες το 24 ωρο.

      8
  • dikre

    Το πετρέλαιο είναι φθηνότερο γιατί έχει χαμηλότερο φόρο. Κανείς δεν εγγυάται ότι θα παραμείνει αυτό, όπως και το φθηνότερο υγραέριο. Όποιος πρέπει να αλλάξει αυτοκίνητο όντως συμφέρει σήμερα να πάρει πετρελαιοκίνητο. Όποιος έχει όμως ένα καλό και αξιόπιστο βενζινοκίνητο, απλά το κρατάει. Αν κάνει πολλά χιλιόμετρα όπως εγώ, απλά το μετατρέπεις σε υγραέριο (δίνοντας 800 Ε και όχι 10 ή 15 ή 20 χιλ Ε) και ανταγωνίζεσαι οποιοδήποτε diesel σε οικονομία. Διατήρησα το αξιόπιστο αυτοκίνητό μου, όπως χιλιάδες άλλοι οδηγοί και ευχαριστιέμαι ακόμα τον εύστροφο, ελαστικό, αθόρυβο και σπιρτόζικο κινητήρα του. Πραγματική μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100. Σε ταξίδι ακόμα πιο οικονομικό!

      7
  • chris

    Το diesel ήταν λάθος για την χώρα. Μας και οι Γάλλοι Το μετανιώσανε για την δικιά τους χώρα βεντζινα και μπαταρία ο καλύτερός συνδυασμός

      6
  • Nikos

    Κατ' αρχάς να πούμε ότι το diesel είναι φθηνότερο κυρίως λόγω του μικρότερου εφκ σε σχέση με την βενζίνη. Και επειδή είμαστε στην Ελλάδα κανείς δεν μας εγγυάται ότι θα παραμείνει έτσι!!!! Βλέπω όμως ότι έχει παραγκωνιστεί πλήρως η - κατά την γνώμη μου - οικονομικότερη και οικολογικότερη λύση. Εργοστασιακό σύστημα υγραερίου, όχι εκ των υστέρων μετατροπή! τα μοντέλα με lpg είναι ελάχιστα, δυστυχώς. όλοι αβαντάρουν τα diesel

      6
  • jima1

    Νίκο καλησπέρα. Όντως τα το 70%των χλμ. είναι εθνική. Το passat μετά από 500.000 χλμ έκαιγε εντ΄΄ος πόλης 13-14 λτ και εκτός πόλης 8. το diesel είναι α3 1.6 και καταναλώνει εκτός πόλης με 90-100 χλμ/'ωρα περίπου 3,5-3,7λτ/100χλμ. μέσα στην πόλη καίει 5- 5,5 λτ/100χλμ

      5
  • fr280

    Πράγματι η ελληνική αγορά αυτοκινήτου καινούργιου αλλά και μεταχειρισμένου δέχεται ένα πόλεμο και μια στρατηγική κατεύθυνση προς το diesel και από πολύ λίγα κυβικά στα οποία μακροχρόνια δεν έχεις κανένα όφελος ή πολύ μικρό διότι είναι ακριβό στην αγορά ο πετρελαιοκινητήρας αλλά και πολύ οικονομικός στα λίγα κυβικά η βενζινοκινητήρας. Για κάποιους που δυστυχώς δεν ξέρουν και δίνουν 5000ε επιπλέον για diesel 1250cc να κάνουν βόλτες μέσα στην πόλη και 5000-6000χιλιόμετρα τον χρόνο , νομίζουν πως κερδίζουν αλλά μέσα σε 3-4 χρόνια είναι χαμένοι από την επένδυση τους. Πετρέλαιο μόνο σε μεγάλα κυβικά , 2000++ ή όταν θέλεις ένα αυτοκίνητο να το έχεις συνέχεια εθνική για ταξίδια ή επαγγελματικό , σε μικρά κυβικά μόνο βενζίνη.

      4
  • kiriakou3s

    Οι περισσότεροι απο αυτούς που γράφουν για τα "προβλήματα" του πετρελαίου και οτι η βενζίνη είναι πιο απλή και "δοκιμασμένη" λύση προφανώς έχουν ήδη βενζινοκίνητο αυτοκίνητο και δεν μπορούν να το ξεφορτωθούν ή να αγοράσουν άλλο. Σεβαστό το γεγονός ότι δεν υπάρχουν χρήματα για καινούριο αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι άλλοι έχουν κάνει λάθος επιλογή και η βενζίνη έιναι ότι καλύτερο και μονόδρομος. Θυμάμαι πριν απο χρόνια με το tsi τι κράξιμο είχε φάει και τότε η VW ότι είναι λίγα τα κυβικά και θα σπάσουν οι κινητήρες. Επίσης λέγανε οι "γνώστες" ότι οι καλές εταιρείες (Toyota, Ford κ.τ.λ.) δεν είχαν τέτοιους κινητήρες γιατί ήταν αναξιόπιστοι, για να βγάλουν όλοι μετά 1000 και 1200 turbo άμεσου ψεκασμού. 'Οσο για αξιοπιστία επειδή έχω ο ίδιος tsi και δεν διηγούμαι την ιστορία κάποιου ή κάτι που "άκουσα", στα 90.000 χλμ. μέχρι στιγμής δεν έχω αλλάξει ούτε λαμπάκι.Συμπέρασμα: Η τεχνολογία εξελίσσεται και ή την ακολουθούμε (αν μπορούμε) ή αφορίζουμε και λέμε αερολογίες του τύπου δεν ΘΑ δουλεύει καλά ή ΘΑ χαλάσει.

      4
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    έχω ένα diesel C3 2 χρόνια ..εντελώς απροβλημάτιστο ! μεταπολιτική αξία σήμερα περίπου -12% .παέι αυτό... έχω και ένα βενζίνη tsi 6 ετών ... απροβλημάτιστο και αυτό! μεταπολιτική αξία 60-70% και όλο πευτει .... οτι και να λέμε η αγορά καθορίζει την τάση και η τάση είναι diesel . λογικό οι βενζινάκιδες να υποστηρίζουν τα βενζινοκίνητα και οι πετρελαιακιδες τα πετρέλαια .. εγω που είμαι και με τα δυο ........ εχω καταληξει οτι τα diesel είναι ποιο συμφερων οικονομικα

      3
  • ΠΑΝΑΓΟΣ

    Είμαι σε έρευνα αγοράς για πολυμορφικό η στέσιον 10 ετίας με ποσό ως 4500€. Τα ελληνικά που βρίσκω έχουν αρκετά χλμ στην πλάτη τους κοντά στίς 200.000 η και περισσότερα,που κρύβονται.Οι ενδεχόμενες επισκευές είναι κοντά όπως φλάντζα η αντλία βενζίνης.Αν αγοράσω diesel εισαγωγής χωρίς τελωνείο και με ---καλό έλεγχο--- πιστέυω οτι και τα διπλά χλμ αν έχει δεν χαμπαριάζει ο κινητήρας. Απο οικονομία καυσίμου πιστεύω οτι θα βγώ κερδισμένος και μάλιστα πολύ. Θα πληρώνω λιγότερα τέλη λογω ρύπων και ασφάλεια. Επίσης απο την έρευνα μου ως τώρα είδα οτι τα εισαγωγής πχ Ιταλίας είναι πιο προσεγμένα απο τα εδώ πρώην λίζινκ

      2
  • athino

    gia sas pou thelete na synexisetai na petate ta xrhmata sas kai den sas exei ephreasei h krish agoraste benzinh gia tous ypoloipous to diesel einai monodromos.-

      2
  • nickthetrib

    @ υπέρμαχους του diesel. Σε ένα προσπέρασμα 80-12 τι θα κάνετε; θα ανεβάσετε ταχύτητα ή θα πάτε με αυτή που έχετε και θα βαράει κοφτή ενώ έχετε κατακόρυφη πτώση ισχύος. Όσο βελτιωμένη και να είναι η τεχνολογία των diesel, τα βασικά χαρακτηριστικά λειτουργίας παραμένουν. Στα diesel έχεις υψηλή ροπή στις χαμηλομεσαίες, ισχύ στις μεσαίες και πτώση ισχύος στις υψηλές.

      1
  • Thod

    Το σχόλιο μου είναι το εξής γρήγορο, όλο το "ΡΕΖΟΥΜΕ" βρίσκεται στο σχόλιο του ΣΩΤΗΡΗ !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      1
  • Ανδρέας

    ΑΓΑΠΗΤΈ ΦΙΛΕ COOL , ENOHTAI OTI ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 25000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΛΛΙΟΣ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΕ ΜΙΚΡΕΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.ΤΟ HONDA CIVIC 1.6 DIESEL TO ΔΙΑΦΙΜΙΖΕΙ 3.6 ΛΙΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΙΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ 4.7ΛΙΤΡΑ ΑΝΑ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΑΚΟΜΗ ΑΝ ΔΕΙΤΑΙ ΣΤΟ HONDA.DE TA ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ 5ΧΡΟΝΙΑ Ή 150.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΝΩ ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ 5ΧΡΟΝΙΑ Ή 300.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΚΑΛΑ ΕΙΝΕ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΝΤΡΑΊΒ ΤΟΝ ΥΠΟΨΙΦΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΑΤΙ.ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝ ΤΟ ΑΓΩΡΑΣΟΥΜΕ ΘΑ ΜΑΣ ΛΥΘΕΙ Η ΑΠΟΡΕΙΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΑΙΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΑΙ ΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΕ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΑΣΧΕΤΕΣ ΑΓΟΡΕΣ.

      1