Ο 1,2 κινητήρας (φωτ.) θα είναι πρωταγωνιστής της γκάμας. Δε θα παραξενευτούμε όμως αν και ο ατμοσφαιρικός 1.000άρης αποδειχτεί κρυφός άσος, αφού έδειξε καλά στοιχεία.

Ο 1,2 κινητήρας (φωτ.) θα είναι πρωταγωνιστής της γκάμας. Δε θα παραξενευτούμε όμως αν και ο ατμοσφαιρικός 1.000άρης αποδειχτεί κρυφός άσος, αφού έδειξε καλά στοιχεία.

Κινητήρες: Πρώτη φορά με τούρμπο & 100 ίππους

37.494 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)

Τρία μοτέρ θα έχει η γκάμα. Δύο στο 1,0 λίτρο και ένα στα 1,2 λίτρα. Η βάση είναι ο ατμοσφαιρικός 1.000άρης με 67 ίππους. Έχει δεχτεί αλλαγές στην πολλαπλή εξαγωγής αλλά και στο σύστημα ψύξης για να πιάνει πιο γρήγορα τη θερμοκρασία λειτουργίας του. Παρά τις φειδωλές προδιαγραφές του, στο δρόμο έδειξε αναπάντεχα κεφάτος, κάνει κάποιο σχετικό θόρυβο όσο ανεβαίνουν οι στροφές αλλά κινείται με άνεση και εκτός πόλης. Ο 1.200άρης είναι πιο μοντέρνος και αποδίδει 84 ίππους υποσχόμενος καλύτερες επιδόσεις. Στην πράξη, ενώ είναι αισθητό ότι έχει μπόλικη δύναμη, η κάπως μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου δε φάνηκε να εξυπηρετεί πολύ την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Αμφότεροι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ενώ ο 1,2 θα μπορεί να πάρει και τεσσάρι αυτόματο. Το αστέρι της γκάμας είναι βέβαια ο υπερτροφοδοτούμενος 1.000άρης με άμεσο ψεκασμό (έως 200 bar είναι η πίεση των μπεκ) και τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους.  Είναι η πρώτη φορά που βγαίνει Picanto με τούρμπο και κάπως έτσι φτιάχνεται η πιο ισχυρή εκδοχή σε 13 χρόνια καριέρας. Γι`αυτόν τον κινητήρα βέβαια θα πρέπει να περιμένουμε τη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους καθώς δε μας «συστήθηκε» στην παρουσίαση στην Ισπανία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
OPEL