Το σκουρόχρωμο look στο ταμπλό μας άρεσε διότι δίνει σοβαρότητα και αίσθηση ανώτερης κλάσης.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το σκουρόχρωμο look στο ταμπλό μας άρεσε διότι δίνει σοβαρότητα και αίσθηση ανώτερης κλάσης.

Εσωτερικό: Θα ήταν καλό και σε μια κατηγορία πάνω

37.481 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)

Αυτή είναι η γεύση που αφήνει το Picanto: θα μπορούσε να σταθεί με ευκολία και στην αμέσως υψηλότερη κλάση, κυρίως σχεδιαστικά και χωροταξικά αλλά και ποιοτικά. Το είχαμε σημειώσει εξάλλου και όταν το είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης. Το εσωτερικό έχει κάτι από την αύρα του νέου Rio, σίγουρα αισθητικά αφού στην κεντρική κονσόλα και ακόμα πιο συγκεκριμένα στην ενότητα η οποία ελέγχει τον κλιματισμό, οι επιρροές του μεγαλύτερου «αδερφού» είναι εμφανείς. Η καμπίνα έχει ευχάριστα μεγάλο εσωτερικό πλάτος, ειδικά εμπρός όπου υπάρχουν και πολλές και πρακτικές θήκες ανάμεσα στα καθίσματα. Εύκολες οι ρυθμίσεις της θέσης οδήγησης και καλή η εργονομία με σύμμαχο την οθόνη αφής 7 ιντσών η οποία βοηθά τη χρηστικότητα ενώ δίνει πολύτιμους πόντους και στο αισθητικό κομμάτι ούσα μοντέρνα σε look. Η ποιότητα κατασκευής έδειξε ότι είναι σε πολύ καλό επίπεδο κι ας μην υπάρχει μαλακό υλικό κάπου, κάτι που θα τοποθετούσε, de facto πια, το νέο Picanto, σε μια κατηγορία πιο πάνω. Το τεχνολογικό υπόβαθρο επίσης είναι σεβαστό με την εξοπλιστική λίστα του μίνι να είναι τόσο φιλόδοξη όσο και οι υπόλοιποι τομείς του. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα ευστάθειας με ηλεκτρονικό «ψευδομπλοκέ» το οποίο επεμβαίνει στα φρένα, μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας για κινητά τηλέφωνα ή και στοιχεία όπως την επιλογή για πίσω ηλεκτρικά παράθυρα σε μια κλάση η οποία έχει μέχρι και σταθερά παράθυρα στο πίσω μέρος, με μεντεσέ.

Yπάρχουν μέχρι και μικρομεσαία μοντέλα με πιο «ταπεινές» οθόνες από το όμορφο «επτάιντσο» μόνιτορ αφής του Picanto το οποίο είναι στάνταρ από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο και πάνω.

Yπάρχουν μέχρι και μικρομεσαία μοντέλα με πιο «ταπεινές» οθόνες από το όμορφο «επτάιντσο» μόνιτορ αφής του Picanto το οποίο είναι στάνταρ από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο και πάνω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda