Η Hyundai λέει πως το τελείωμα πίσω παραπέμπει σε «ουρά πάπιας», σε εμάς έρχεται η εικόνα μιας αερόψυκτης 911.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Hyundai λέει πως το τελείωμα πίσω παραπέμπει σε «ουρά πάπιας», σε εμάς έρχεται η εικόνα μιας αερόψυκτης 911.

Οδηγούμε το νέο Hyundai Ioniq 6

12.785 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2023)

Το εκκεντρικό design με στόχο την κορυφαία αεροδυναμική και η εξαιρετική διαχείριση ενέργειας είναι τα δύο στοιχεία που μας εντυπωσίασαν στην παρουσίαση του νέου μοντέλου της οικογένειας, του Ioniq 6. Τα δοκιμάσαμε στην Ισπανία.

Εκκεντρικό αντί-Tesla M3

Θα ξεκινούσα με μια τετριμμένη εισαγωγή για να σας τραβήξω -ίσως- το ενδιαφέρον ότι η Hyundai κάνει «πλάκα» στους Ευρωπαίους με την εξέλιξή της και από κυνηγός έχει γίνει … θήραμα, ή ότι είναι από τις cool μάρκες σχεδιαστικά, όμως αυτά τα έχουμε γράψει πολλές φορές εδώ στο AutoΤρίτη και θα τα βρείτε εδώ και εδώ αν θέλετε.
 
Για αυτό θα μπω στο ψητό και θα το πω απροκάλυπτα: Το νέο Ioniq 6 που αναμένεται τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα έχει εκκεντρική σχεδίαση η οποία θα διχάσει και δεν θα γοητεύσει το μάτι, όμως είναι το 1ο μοντέλο που μου έρχεται στο νου το οποίο μπορεί να σταθεί απέναντι στον σίφουνα που ονομάζεται Tesla Model 3. Γιατί κακά τα ψέματα, αυτό κυνηγάνε οι παραδοσιακοί κατασκευαστές. Απλά, μέχρι τώρα υπήρχαν λιγότερες επιλογές. Πάμε λοιπόν να δούμε τη νέα πρόταση στα ηλεκτρικά σεντάν, το Hyundai Ioniq 6.
 


Η μεγαλύτερη πρόκληση των ηλεκτρικών είναι η αυτονομία. Το Ioniq 6 το λύνει με την εκκεντρική «streamliner» σχεδίαση.

Η μεγαλύτερη πρόκληση των ηλεκτρικών είναι η αυτονομία. Το Ioniq 6 το λύνει με την εκκεντρική «streamliner» σχεδίαση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

CENNTRO ME EPIDOTHSH
moto