Ποιες είναι οι χειρότερες εμμονές των κατασκευαστών αυτοκινήτου; Είναι η ταυτότητα κάθε μάρκας ή τα κουσούρια της;
Εμμονικές εταιρίες
Είναι προσκόλληση στο παρελθόν ή υπάρχει πραγματικός λόγος; Γιατί οι κατασκευαστές έχουν συγκεκριμένες «εμμονές», όπως η Porsche με την μίζα που βρίσκεται αριστερά από το τιμόνι;
Παραδείγματα τέτοιων «εμμονών» από τη μεριά των
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
κατασκευαστών υπάρχουν πολλά στον κόσμο της αυτοκίνησης. Τα Porsche γιαπαράδειγμα έχουν τη μίζα αριστερά από το τιμόνι (κουσούρι που τους έμεινε από το Le Mans - οι οδηγοί ξεκινούσαν τρέχοντας προς τα αυτοκίνητα και έχοντας τη μίζα αριστερά κέρδιζαν πολύτιμο χρόνο στην εκκίνηση), τα Mercedes έχουνποδόφρενο (το οποίο έχει εξελιχθεί σε ηλεκτρικό, αλλά πάλι βρίσκεται πάνω απότο αριστερό γόνατο του οδηγού), ο ήχος των flash των BMW είναι οίδιος εδώ και πόσες δεκαετίες, όπως και το πορτοκαλί χρώμα στον πίνακα οργάνων, στα Citroen -πιο παλιά κυρίως- το τιμόνι είχεμία ακτίνα, ωστόσο ακόμη και σήμερα έχουν πιο «περίεργα» τιμόνια και ου τωκαθεξής.Γιατί όμως οι κατασκευαστές έχουν τις παραπάνω «εμμονές»;Κάποιοι θα ισχυριστούν πως με αυτό τον τρόπο κρατούν αναλλοίωτη την ταυτότητάτους και τους πελάτες τους ευχαριστημένους. Γιατί είναι πολύ σημαντικό για μίαμάρκα να κρατάει πιστούς πελάτες. Θυμούμαστε, που όταν οι διακόπτες της E-Class μεταφέρθηκαναπό την κονσόλα στις πόρτες, κάποιοι «ξίνισαν».
Αλλοι, πάλι θα ισχυριστούν πως οι «εμμονές» αυτές υπάρχουνγια το θεαθήναι και μόνο, για εμπορικούς σκοπούς. Ποιος ο λόγος, δηλαδή, ναβρίσκεται η μίζα αριστερά από το τιμόνι. Την ταυτότητά της μία μάρκα μπορεί νατην διατηρήσει με άλλα πιο σημαντικά. Με την ποιότητα, την σχεδίαση, την οδικήσυμπεριφορά. Με παράγοντες σημαντικούς που συνθέτουν το χαρακτήρα της.
Εσείς, όμως τι λέτε; Σαςέρχονται στο νου άλλα τέτοια παραδείγματα «εμμονών» των κατασκευαστών; Και πωςτο κρίνετε; Υπάρχουν μόνο για το θεαθήναι, ή συμβάλλουν στην διατήρηση τηςταυτότητας μίας μάρκας;
Οι εμμονές του θεαθήναι, όπως αναφέρετε και εσείς, είναι ψιλά γράμματα για τον αγοραστή και ανάξιες λόγου. Υπάρχουν και εμμονές ουσίας που ενδιαφέρουν τον κατασκευαστή, βλέπε το πάθος για αξιοπιστία της Toyota. Ευχαριστώ
Όταν πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα μοιάζουν μεταξύ τους σα δυο σταγόνες νερό ίσως αυτές οι εμμονές συντελούν στη ταυτότητα της μάρκας.
Πράγματι δεν έχουν νόημα οι εμμονές αυτές, και ενώ κάποτε ίσως εξυπηρετούσαν κάποια κατάσταση σήμερα δεν έχουν λόγο ύπαρξης, καθώς εργονομικά υπάρχουν λύσεις που είναι καλύτερες και γι' αυτό χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους κατασκευαστές. Όμως το μάρκετιγκ βλέπει αλλιώς τα πράγματι και η ιδέα του "sui generis" κρίνεται συχνά εκλυστικότερη από τις πρακτικότερες αλλά "πεζές" λύσεις.
Εγω παλι επειδη ειμαι ρομαντικο, μου αρεσουν αυτα τα ''κολληματα'' ορισμενων εταιρειων, οπως για παραδειγμα η Porsche που προανεφερε αλλωστε και το περιοδικο με τη μιζα αριστερα αντι δεξια, καθως και η Mercedes με το παραδοσιακο της ρετρο ρολοι που δινει μια premium νοτα στο εσωτερικο. Η BMW επισης ειναι το κατι αλλο με το οδηγοκεντρικο της εσωτερικο το οπιο ειναι στραμμενο προς τον οδηγο. Θα αναφερθω επισης στα ανθρακονηματινα ταμπλο που χρησιμοποιει η AMG στα μοντελα της αλλα και πιο εξωτικες κατασκευες οπως η Ferrari, η Lamborghini αλλα και η εξαιρετικη Pagani.