Η νέα Skoda Fabia επωφελείται στο έπακρο από τη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται για να εμφανίσει έναν ιδιαίτερα φιλικό, εύχρηστο και άνετο οδηγικό χαρακτήρα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Skoda Fabia επωφελείται στο έπακρο από τη νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται για να εμφανίσει έναν ιδιαίτερα φιλικό, εύχρηστο και άνετο οδηγικό χαρακτήρα.

Skoda Fabia 1,2 TSI 90 PS και 110 PS - Fabia…lous

20.702 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2017)

Δοκιμάσαμε τη νέα, 3ης γενιάς,  Skoda Fabia 1,2 ΤSI με τους 90 και τους 110 ίππους του κινητήρα 1,2 TSI, δύο προτάσεων που χάρη στον εξαιρετικό Value For Money χαρακτήρα τους μας δίνουν δικαίωμα να «παίξουμε» με την αγγλική λέξη Fabulous (υπέροχη)…


Σταθερή, άνετη και στιβαρή είναι η Fabia στο δρόμο με την συμπεριφορά της να χαρακτηρίζεται από ουδετερότητα στο όριο.

Σταθερή, άνετη και στιβαρή είναι η Fabia στο δρόμο με την συμπεριφορά της να χαρακτηρίζεται από ουδετερότητα στο όριο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


+ Value for Money, ευρυχωρία καμπίνας, χώρος αποσκευών, ευχρηστία-πρακτικότητα, θέση οδήγησης, εργονομία
- Σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές

Το λανσάρισμα της νέας Skoda Fabia στην ελληνική αγορά ήταν προγραμματισμένο να γίνει τουλάχιστον ένα χρόνο πριν, αλλά το θέμα της αντιπροσώπευσης της μάρκας στην Ελλάδα έβαλε φρένο. Τελικά οι εξελίξεις έτρεξαν και από την 1η Ιουνίου η Kosmocar AE, εκτός από τις VW-Audi αντιπροσωπεύει επίσημα στη χώρα μας και την Skoda, που ούτως ή άλλως είναι μέλος του γκρουπ VW. Η νέα, 3ης γενιάς, Fabia έρχεται να ανεβάσει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη προηγουμένων.


Απέκτησε στυλ και έγινε πιο compact
Η άχρωμη σχεδίαση των 2 προηγούμενων Fabia έχει μείνει πίσω. Πλέον το μικρό μοντέλο της Skoda, που συνεχίζει να διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, διαθέτει σαφώς πιο μοντέρνα σχεδίαση, που χαρακτηρίζεται από τις αρκετές «γωνιές» τόσο μπροστά, όσο και στο πίσω τμήμα, ενώ χαρακτηριστικό είναι το πλάγιο «νεύρο», που τρέχει στο πλάι του αμαξώματος. 

Εσωτερικό – Χώροι: Λιτό αλλά ευχάριστο εσωτερικό με μεγάλους χώρους
Το εσωτερικό της Fabia είναι ευχάριστο τόσο αισθητικά όσο και ποιοτικά με την εικόνα στις πιο πλούσιες της βασικής εξοπλιστικές εκδόσεις να ικανοποιεί ακόμα περισσότερο με τη διχρωμία των επενδύσεων. Τις εντυπώσεις κερδίζει η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, με πολλές λειτουργίες και αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας με κινητά. Ένα ακόμη στοιχείο που αποτιμάται θετικά είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης. Οι χώροι είναι πολύ καλοί με 4 επιβάτες να φιλοξενούνται άνετα στο εσωτερικό της, ενώ ο χώρος αποσκευών με όγκο 330 λίτρα είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Σβέλτες επιδόσεις με λογική κατανάλωση
Η Skoda έχει πλέον πρόσβαση στο πάνω ράφι της τεχνολογίας του VW group και έτσι η Fabia χρησιμοποιεί τον τελευταίας γενιάς 1,2 TSI κινητήρα τόσο με τους 90 όσο και με τους 110 ίππους. Στην πράξη ο κινητήρας τραβάει ικανοποιητικά από χαμηλά και διαθέτει μια άκρως πολιτισμένη λειτουργία προσφέροντας σβέλτες επιδόσεις από την αντίστοιχη προηγούμενη Fabia με την έκδοση των 110 ίππων να διακρίνεται περισσότερο στον τομέα. Ο συνδυασμός του με 6τάχυτο (έναντι 5τάχυτου στην έκδοση των 90 ίππων) κιβώτιο, του προσδίδει καλύτερα χαρακτηριστικά ελαστικότητας, ενώ και η τελική έχει αυξηθεί από τα 182 στα 196 χλμ./ώρα. Αντίθετα, η κατανάλωση παραμένει σχεδόν ίδια σε μεικτές πραγματικές συνθήκες οδήγησης, με 6,3 και 6,4 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.

Oδική συμπεριφορά: ¶νετη, ασφαλής και σβέλτη
Βασιζόμενη σε νέα πλατφόρμα, η Fabia προβάλλει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, επικεντρωμένη στην άνεση. Η ανάρτηση είναι μαλακή και απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες χωρίς από την άλλη να «χάνει» σε σταθερότητα με το «αποτύπωμα» του αμαξώματος στο δρόμο να είναι συμπαγές και σταθερό. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green