• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσείς τι προβλέπετε και τί θέλετε να δείτε στην ίδια δημοτικότητα που έχει το ντίζελ σήμερα;

Ποιές τεχνολογίες θα αντικαταστήσουν το diesel;

Διαβάστηκε από 4362 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/3/2017

Ποια τεχνολογία θα αντικαταστήσει το ντίζελ και θα αποσπά 60% των πωλήσεων σε πέντε χρόνια; Ποιος θα είναι ο βασιλιάς στη θέση του βασιλιά, τώρα που το ντίζελ φαίνεται πως το εγκαταλείπουν όλοι; Ποια τεχνολογία προβλέπετε; Σε ποια τεχνολογία ελπίζετε;

 
Τα δείγματα για την πορεία του ντίζελ κινητήρα μέχρι το τέλος της δεκαετίας δεν είναι καλά. Το dieselgate αλλά και οι αποκαλύψεις ότι γενικά σε πραγματικές συνθήκες οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν μέχρι και 10 φορές περισσότερο από ότι σε συνθήκες μέτρησης Euro5/6, έβαλαν τα δύο πόδια των κατασκευαστών σε ένα παπούτσι.

Η Ε.Ε. ήδη υποχρεώνει όλους τους κατασκευαστές να έχουν κινητήρες που δεν ξεπερνούν τα όρια, με νέες τυποποιημένες μετρήσεις στις οποίες σήμερα είναι 10 φορές πάνω, μετά το τέλος του 2018. Σε ενάμιση χρόνο περίπου.

Για να το πετύχουν αυτό, πρέπει οι κατασκευαστές να καταφέρουν ότι τους πήρε 7 χρόνια με τους βενζινοκινητήρες και τα όρια CO2. Ακόμη πιο δύσκολο, μιλάμε για κινητήρες ντίζελ που είναι εγγενώς πιο ακριβοί, πιο πολύπλοκοι και με περισσότερα συστήματα καθαρισμού και «πρασινοποίησης».

Λίγος ο χρόνος, πολλά τα χρήματα. Ακόμη χειρότερα, οι περισσότεροι κατασκευαστές τρέχουν συγχρόνως την κούρσα των νέων βενζινοκινητήρων και των δυνατοτήτων που ανοίγονται στα υβριδικά, ενώ μην ξεχνάμε και την ηλεκτροκίνηση η οποία είναι ακόμη «ακριβή» και «δύσχρηστη». Λεφτά και χρόνος για να σωθεί ο ντίζελ δεν υπάρχουν.

Το πράγμα αλλάζει και στη θέση του ντίζελ θα έρθει κάτι άλλο. Κάτι νέο. Ήδη οι βενζινοκινητήρες μονού ή διπλού καυσίμου (υγραέριο/φυσικό αέριο/αιθανόλη) βρίσκονται σε σημείο που ανταγωνίζονται στα ίσα τους κινητήρες ντίζελ. Και αυτό θα γίνει ακόμη πιο έντονο σύντομα.

Εσείς τι προβλέπετε και τί θέλετε να δείτε στην ίδια δημοτικότητα που έχει το ντίζελ σήμερα; Μπορούν οι βενζινοκινητήρες να επιβληθούν εκ νέου με τα νέα τους ταλέντα; Ή μήπως είχε δίκιο η Toyota και ήρθε η σειρά των υβριδικών; Και τα ηλεκτρικά; Είναι ακόμη νωρίς; Η τα βλέπετε στα επόμενα 5 χρόνια να είναι παντού; Τι λέτε;

Tags: DIESEL
 
  • Θεμιστοκλης

    Ηδη κερδιζει εδαφος η κατηγορια κινητηρων μικρου κυβισμου βενζινης/τουρμπο και πιστευω οτι στο κοντινο μελλον θα εχει την πρωτια ειδικα οταν συνδιαστει και με φυσικο αεριο (CNG) που ειναι το λιγοτερο ρυπογονο και το πιο οικονομικο σε καταναλωση.Σιγουρα καθοριστικο ρολο θα παιξουν και τα υβριδικα αλλα νομιζω οτι θα φτασουν μεχρι την 2η θεση λογω της τιμης & της διαρκειας "ζωης" της μπαταριας τους.Φυσικα δεν πρεπει να ξεχναμε και τον παραγοντα "Ελληνικο κρατος" ...

      10
  • Αντώνης

    Το μέλλον της αυτοκίνησης & μεταφορών ανήκει στην ηλεκτροκίνηση είτε με μπαταρίες , ή με κυψέλες καυσίμου(καύσιμο υδρογόνο) και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης ΜΕΚ με καύσιμο το υδρογόνο. Και οι δύο "νέες" τεχνολογίες ήλθαν & θα επικρατήσουν τα αμέσως επόμενα χρόνια !!

      6
  • Ιωάννης Χρυσάφης

    Ηλεκτροκίνηση και ειδικά με κυψέλες υδρογόνου, πιστεύω ότι είναι το μέλλον, γρήγορος ανεφοδιασμός, μεγάλη αυτονομία και μοντέλα παραγωγής Hyundai ix-35, Toyota Murai συνηγορούν σε αυτό που υποστηρίζω.

      6
  • tony

    Στην Ελλάδα όποια τεχνολογία συζητάμε υπερφορολογείται και δεν "θέλουμε" Πράσινα αυτοκίνητα. Αντί να επιδοτούν τα ηλεκτροκίνητα τα φορολογούν σαν να έχεις πισίνα. Για υποδομές δεν συζητάμε. Εδώ κοιτάμε να ρίξουμε τα τέλη σε αυτοκίνητα 20 ετίας μήπως και οι κάτοχοι πάρουν πίσω τις πινακίδες και τα κυκλοφορήσουν. Σε μια χώρα που έδιωξε την μεγαλύτερη επένδυση ( Tesla ) τι να περιμένεις....Από τώρα συζητάνε για αλλαγές στα τέλη σε 9 μήνες. Γελάει ο κόσμος.....

      5
  • mixalis

    Κι ελεγα δεν θα πειτε παλι τιποτε για τα diesel :-D οσο και να μιλατε τα πετρελαιοκινητα ηταν ειναι και θα ειναι για τουλαχιστον μια δεκαετια ακομα μονοδρομος σε οσους κανουν χιλομετρα ολα τα αλλα ειναι φιλοσοφικες σζυητησεις!!!

      5
  • jimeta

    Για την επόμενη 20ετία πετρελεάκι εδώ σε εμάς όσο και να σκούζουν πολλοί ειδήμονες,και με αμάξια από 30-40 χρονών plus για να μην απατώμαστε εδώ στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας.

      4
  • t@kis

    Τα diesel δύσκολα θα εκτοπισθούν από αγορές που έχουν οικονομικό πρόβλημα όπως η αγορά της Ελλάδας. Φυσικά θα γίνουν δοκιμές με άλλες πηγές ενέργειας όπως το ηλεκτρικό ρεύμα το αέριο κλπ, αλλά θα αποτελούν Υβριδικά δοκιμαστικά συστήματα για πάρα πολλά χρόνια! Δυστυχώς ή Ευτυχώς για όσους κατέχουν diesel ή βενζίνα αυτά τα αυτοκίνητα θα επικρατούν για πολλά χρόνια! Τα πρώτα για την μικρή κατανάλωση και ποιότητα κινητήρα και τα δεύτερα για την απλότητα του κινητήρα (ατμοσφαιρικά) και την χαμηλή τιμή τους! Φυσικά ξαναλέω δοκιμές θα γίνονται αλλά το θέμα είναι τι θα επικρατήσει! Και ας μην ξεχνάμε ..οτι στα βενζινάδικα κινούνται πολλά χρήματα δεν θα αφήσουν να κλείσουν φορτίζοντας τα αυτοκόινητα με ..ρεύμα στο σπίτι!!!

      4
  • AC-DC

    AMAN ME TA DIESEL! EΛΕΟΣ ΠΡΙΝ AΠΟ 3-4 XRONIA ΓΡΑΦΑΤΕ ZΗΤΩ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ DIΕSEL ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ... ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΩ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ - ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΘΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ...