Επειδή η δύναμη δεν είναι ποτέ αρκετή, οι μηχανικοί της AMG θα σκαλίσουν τον κινητήρα των 4.0 λτ. για να τον πάνε στους 600 ή και παραπάνω ίππους.

Επειδή η δύναμη δεν είναι ποτέ αρκετή, οι μηχανικοί της AMG θα σκαλίσουν τον κινητήρα των 4.0 λτ. για να τον πάνε στους 600 ή και παραπάνω ίππους.

Όλη η πίστα δικιά της

5.149 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2017)

Η AMG αποφάσισε να φτιάξει μια έκδοση της C-class την οποία να μη θες να τη βγάλεις από την πίστα καθώς εκεί θα είναι στο φυσικό της περιβάλλον.

Η Mercedes-AMG αναπτύσσει μια έκδοση της C63 με προσανατολισμό την πίστα η οποία θα παρουσιαστεί σε 1-2 χρόνια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το μοντέλο αυτό θα πατήσει στα χνάρια της AMG GT R και θα προτιμηθεί η ονομασία C63 R και όχι η ένταξή της στη σειρά των Black Series. Στα πλαίσια της προσπάθειας της εταιρείας να την κάνει πιο κατάλληλη για πίστα θα γίνουν μια σειρά από αλλαγές.

Για αρχή, θα είναι ελαφρύτερη από μια κανονική C63 S, ένα αυτοκίνητο που έτσι κι αλλιώς είναι ικανό για πολύ καλές επιδόσεις. Επιπλέον, οι μηχανικοί της AMG θα δουλέψουν πάνω στον V8 κινητήρα των 4.0 λτ. με τα δύο τούρμπο ώστε να ανεβάσουν την ιπποδύναμη και τη ροπή ενώ θα “προικίσουν” το αυτοκίνητο με ένα πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης, σταθερής αεροτομής.Αντίθετα με τον κύριο ανταγωνιστή της, την BMW M4 GTS, η νέα C63 R μάλλον θα διατίθεται τόσο με coupe όσο και με sedan αμάξωμα και χάρη στον ισχυρό της κινητήρα θα μεταφέρει μια δύναμη άνω των 600 ίππων στους πίσω τροχούς.

Δυστυχώς, αυτή η σκληροπυρηνική έκδοση της C-class αργεί ακόμα και δεν προβλέπεται να περάσουν λιγότερο από δύο χρόνια μέχρι να τη δούμε, αφΆ ότου η οικογένεια της C-class δεχτεί το απαραίτητο facelift.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center