Η ανάρτηση του Mokka X είναι σφιχτή και επηρεάζει την παρεχόμενη άνεση των επιβατών, ωστόσο από την άλλη του προσδίδει ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο.
H άποψη μας
66.264 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2017)
Το Mokka X έρχεται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκάτοχου Mokka αποτελώντας μια εκ των καλύτερων συνολικά προτάσεων στην κατηγορία των μικρών Crossover. Στην τετρακίνητη έκδοσή του αποδεικνύεται αρκετά ικανό και για εκτός δρόμου αναζητήσεις κάτι που συμπληρώνει τον ξεχωριστό του χαρακτήρα. Η τιμή του είναι σχετικά τσουχτερή για τα δεδομένα της κατηγορίας, όμως δικαιολογείται από την εικόνα του αλλά και από τον ισχυρό diesel κινητήρα του.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Λάθος κατάλαβες φίλε Λεωνίδα τo diesel θα απαγορευτεί σύμφωνα με το autotriti!
Πως είπατε, diesel?