Σκληρός σχετικά με τις σύγχρονες κινητήριες μονάδες της F1 είναι ο Ecclestone.
«Ότι χειρότερο»
2.589 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2015)
Καυστικός ήταν ο Ecclestone σχετικά με τους κινητήρες που χρησιμοποιούνται στην F1.
«Ότι πιο κακό στην ιστορία της F1 είναι οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται πλέον στο σπορ». Είμαι αντίθετος με τις κινητήριες μονάδες και δεν είμαι ο μόνος, υπάρχουν πολλοί οπαδοί του σπορ που τους απεχθάνονται».Πλέον δεν είναι ούτε οι οδηγοί στο επίκεντρο, ούτε οι κινητήρες. Είναι τα μηχανήματα. Οι μπαταρίες και τα υβριδικά συστήματα».Εσείς τι γνώμη έχετε; Συμφωνείται με τον 84 πλέον Ecclestone ή θεωρείτε πως αυτός είναι ο σωστός δρόμος για να πορευθεί η F1;
Οι μπαταρίες είναι τέλειες ... για την αθόρυβη και σωστή λειτουργία ραδιοφώνων, φακών, ρολογιών και λοιπών μικροσυσκευών. Για μονοθέσια F1 δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από ατμοσφαιρικούς κινητήρες 3,0 ή 3,5 λίτρων, με υψηλό ρυθμό περιστροφής, τουλάχιστον 17500 σ.α.λ., με τους σωστούς κυλίνδρους, V12 ή V10 και φυσικά τον ανεπανάληπτο ήχο, όπως θυμούνται οι παλαιότεροι.
H f1 παιδιά σημαίνει ακραία κατασκευή με σκοπό το απόλυτο σε αεροδυναμική σε ασφάλεια σε ιπποδύναμη σε απόδοση και εν συνεχεία σε θέαμα. Όταν ''πνίγεις'' την ιπποδύναμη παύεις πια να έχεις f1 άρα και θέαμα. Ο.Κ. δεν είπε κανείς ότι δεν είναι και σήμερα γρήγορα τα μονοθέσια αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν με τίποτα με τα παλαιότερα που είχαν λιγότερη τεχνολογία. Με λίγα λόγια ήταν ''αντρικά'' και όχι ''αδελφίστικα'' !!!! Τα λέω αυτά γιατί παρακολουθώ αγώνες απο ασπρόμαυρη τότε t.v με πρωταγωνιστές Λάουντα, Βιλνέβ, Ρεγκατσόνι, Στιούαρτ, Φιτιπάλντι, Πικέ, Προστ, Σένα, Mάνσελ φυσικά τον πιο τεράστιο όλων Σουμάχερ .
Οι μπαταρίες είναι τέλειες ... για την αθόρυβη και σωστή λειτουργία ραδιοφώνων, φακών, ρολογιών και λοιπών μικροσυσκευών. Για μονοθέσια F1 δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από ατμοσφαιρικούς κινητήρες 3,0 ή 3,5 λίτρων, με υψηλό ρυθμό περιστροφής, τουλάχιστον 17500 σ.α.λ., με τους σωστούς κυλίνδρους, V12 ή V10 και φυσικά τον ανεπανάληπτο ήχο, όπως θυμούνται οι παλαιότεροι.
H f1 παιδιά σημαίνει ακραία κατασκευή με σκοπό το απόλυτο σε αεροδυναμική σε ασφάλεια σε ιπποδύναμη σε απόδοση και εν συνεχεία σε θέαμα. Όταν ''πνίγεις'' την ιπποδύναμη παύεις πια να έχεις f1 άρα και θέαμα. Ο.Κ. δεν είπε κανείς ότι δεν είναι και σήμερα γρήγορα τα μονοθέσια αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν με τίποτα με τα παλαιότερα που είχαν λιγότερη τεχνολογία. Με λίγα λόγια ήταν ''αντρικά'' και όχι ''αδελφίστικα'' !!!! Τα λέω αυτά γιατί παρακολουθώ αγώνες απο ασπρόμαυρη τότε t.v με πρωταγωνιστές Λάουντα, Βιλνέβ, Ρεγκατσόνι, Στιούαρτ, Φιτιπάλντι, Πικέ, Προστ, Σένα, Mάνσελ φυσικά τον πιο τεράστιο όλων Σουμάχερ .