Ο diesel κινητήρας του Fiat Panda Cross έχει πολύ ροπή και είναι οικονομικός στην πράξη. Επαρκής, όμως, για τις ανάγκες του και αυτός της Kymco.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο diesel κινητήρας του Fiat Panda Cross έχει πολύ ροπή και είναι οικονομικός στην πράξη. Επαρκής, όμως, για τις ανάγκες του και αυτός της Kymco.

Κινητήρας-Eπιδόσεις: Φυσικά Panda…

22.419 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2016)

Κάτω από το καπό του ιταλικού μίνι βρίσκεται ο νέος diesel κινητήρας της Fiat με turbo μεταβλητής γεωμετρίας και τροφοδοσία common rail. Αυτός κέρδισε 15 άλογα και 10 Nm ροπής και έτσι το αγριμάκι της Fiat έγινε αρκετά πιο σβέλτο, τόσο σε επιδόσεις από στάση, όσο και σε ρεπρίζ. Μάλιστα, ο κινητήρας αυτός είναι αρκετά πολιτισμένος σε λειτουργία (με λιγότερο κροτάλισμα και κραδασμούς), αλλά και οικονομικός (μέση κατανάλωση δοκιμής 5,8 λτ./100 χλμ. από 6,2 λτ./100 χλμ.) και λιγότερο ρυπογόνος. Τραβάει μια χαρά στις χαμηλές στροφές και βοηθά ιδιαίτερα στις εκτός δρόμου περιηγήσεις. Επιπλέον, προσαρμοσμένο στις off road ανάγκες είναι και το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αφού η 1η σχέση είναι πιο κοντής κλιμάκωσης, ενώ τέλος, ο επιλογέας είναι θετικός και εύχρηστος. Το Uxv 450i της Kymco, από την άλλη, φορά έναν 450 κυβικών βενζινοκινητήρα, που έχει μόλις 20 άλογα ιπποδύναμη και 29 Nm ροπής. Παρόλα αυτά είναι υπεραρκετός για τις ανάγκες που πρέπει να καλύψει, αφού δεν θα κολλήσει στο χώμα, ενώ τραβάει ακόμη και με φορτίο. Όσο για τις επιδόσεις; Δεν έχει το γκάζι μιας γουρούνας, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 70 χλμ./ώρα, όμως και πάλι ικανοποιημένος είσαι.


Το Fiat Panda Cross έχει εντυπωσιακή, σχεδόν ψαρωτική, off road εμφάνιση, η οποία ταιριάζει απόλυτα με τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητές του.

Το Fiat Panda Cross έχει εντυπωσιακή, σχεδόν ψαρωτική, off road εμφάνιση, η οποία ταιριάζει απόλυτα με τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητές του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto