Μία έξοδος λίγο πριν τον τερματισμό κόντεψε να στοιχίσει πολύ ακριβά στον Kris Meeke.

Μία έξοδος λίγο πριν τον τερματισμό κόντεψε να στοιχίσει πολύ ακριβά στον Kris Meeke.

Παρά λίγο να χάσει

2.691 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2017)

Με μία έξοδο πολύ λίγο πριν το τέλος ο Kris Meeke διακινδύνευσε να χάσει μια διαφορά 40 δλ. και μαζί τη νίκη του ράλλυ Μεξικό.

Η τέταρτη νίκη στην καριέρα του Meeke έδειχνε να είναι εξασφαλισμένη την ώρα που προηγούνταν του δεύτερου Ogier με 40 δλ. Όμως 750 μ. πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής ένα λάθος τον έστειλε πάνω σε μια σειρά από θάμνους και στη συνέχεια σε ένα πάρκινγκ θεατών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εντελώς αποπροσανατολισμένος και πανικόβλητος οδήγησε για λίγη ώρα μέσα στο πάρκινγκ ψάχνοντας για μία έξοδο προκειμένου να επιστρέψει στον δρόμο. Τελικά, εντόπισε μία, μπήκε πάλι στην αγωνιστική διαδρομή και κατάφερε να τερματίσει έχοντας όμως και ένα κλατάρισμα και με την κορδέλα που πήρε μαζί από το πάρκινγκ την ώρα που επέστρεφε στο δρόμο, να ανεμίζει.

Στο τέλος το χρονόμετρο έδειξε ότι είχε κερδίσει τον αγώνα για 13.8 δλ. δίνοντας τέλος στο αρνητικό σερί που έτρεχε η Citroen από την αρχή του πρωταθλήματος. Ήταν ο πρώτος επιτυχημένος αγώνας της χρονιάς ο οποίος επέτρεψε στον Meeke να ανέβει στην έκτη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα οδηγών.

Το λάθος του Meeke έκανε τον Ogier να μετανιώσει πικρά το γλίστρημα που είχε το Σάββατο αλλά ακόμα και με τη δεύτερη θέση κατάφερε να περάσει τον Jari-Matti Latvala και να τεθεί επικεφαλής του πρωταθλήματος με 8 βαθμούς. Ο Thierry Neuville συμπλήρωσε το βάθρο 45.9 δλ. πιο πίσω. Επίσης κέρδισε την Power Stage και πήρε το μέγιστο των βαθμών από εκεί.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Ott Tanak, στην πέμπτη ο Hayden Paddon, στην έκτη ο Jari-Matti Latvala, στην έβδομη ο Juho Hαnninen, στην όγδοη ο Dani Sordo, στην ένατη ο Elfyn Evans ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσε ο νικητής του WRC 2 Pontus Tidemand.

Δείτε τα τελικά αποτελέσματα με τους χρόνους και τις διαφορές των οδηγών μεταξύ τους.

Θέση Οδηγός Χρόνος Διαφ. από προηγ. Διαφ. από πρώτο
1. K. MEEKE 3:22:04.6    
2. S. OGIER 3:22:18.4 +13.8 +13.8
3. T. NEUVILLE 3:23:04.3 +45.9 +59.7
4. O. TANAK 3:24:22.9 +1:18.6 +2:18.3
5. H. PADDON 3:25:37.5 +1:14.6 +3:32.9
6. J. LATVALA 3:26:44.9 +1:07.4 +4:40.3
7. J. HANNINEN 3:27:10.8 +25.9 +5:06.2
8. D. SORDO 3:27:27.3 +16.5 +5:22.7
9. E. EVANS 3:30:46.4 +3:19.1 +8:41.8
10. P. TIDEMAND 3:32:56.5 +2:10.1 +10:51.9
11. E. CAMILLI 3:33:39.2 +42.7 +11:34.6
12. B. GUERRA 3:40:42.6 +7:03.4 +18:38.0
13. V. GORBAN 3:43:11.4 +2:28.8 +21:06.8
14. R. TRIVIÑO 3:55:41.1 +12:29.7 +33:36.5
15. S. LEFEBVRE 4:13:40.5 +17:59.4 +51:35.9
16. L. BERTELLI 4:27:25.0 +13:44.5 +1:05:20.4
17. P. NAME GUZZY 4:32:06.5 +4:41.5 +1:10:01.9
18. P. HELLER 4:34:13.6 +2:07.1 +1:12:09.0
19. J. BAILEY 4:39:52.6 +5:39.0 +1:17:48.0
20. J. JARAMILLO 4:44:48.6 +4:56.0 +1:22:44.0
21. D. WALLINGFORD 5:03:37.9 +18:49.3 +1:41:33.3
22. F. DÍAZ 5:07:57.1 +4:19.2 +1:45:52.5

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto