Εσείς τι θα λέγατε για υποθαλάσσια σήραγγα που θα συνδέει Πέραμα και Σαλαμίνα;

Εσείς τι θα λέγατε για υποθαλάσσια σήραγγα που θα συνδέει Πέραμα και Σαλαμίνα;

Πέραμα-Σαλαμίνα με υποθαλάσσια

4.094 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2015)

Tη ζεύξη Περάματος-Σαλαμίνας με υποθαλάσσια σήραγγα που θα κατασκευαστεί ως έργο παραχώρησης, ανακοίνωσαν οι αρμόδιοι.

Tη ζεύξη Περάματος-Σαλαμίνας με υποθαλάσσια σήραγγα που θα κατασκευαστεί ως έργο παραχώρησης, ανακοίνωσαν σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης και γ.γ. Δημοσίων Έργων Γιώργος Δέδες. 
Ο υπουργός συναντήθηκε με εκπροσώπους της διοίκησης της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης (EBRD), για θέματα παραγωγικών επενδύσεων και έργων στον τομέα αρμοδιότητας του υπουργείου. Όπως ανέφερε ο υπουργός τα έργα αυτά είναι: Η επέκταση του μετρό στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Η σιδηροδρομική Εγνατία. Η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών δικτύων. Οι επεκτάσεις των προαστιακών αλλά και οι αναβαθμίσεις των λιμανιών της χώρας. 
Η υποθαλάσσια σύνδεση Περάματος-Σαλαμίνας "είναι ένα έργο παραχώρησης που θα κουμπώσει μαζί κι ένα οδικό κομμάτι προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός", είπε ο κ. Σπίρτζης. 
"Μετά τη συνάντηση με την ΕΤΕπ και με την Παγκόσμια Τράπεζα συναντηθήκαμε και με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης, προκειμένου να καθοριστούν οι διαδικασίες για να έχουμε συνεργασία και προγραμματισμό για ένα μεγάλο πρόγραμμα υποδομών, που έχουμε σχεδιάσει και θέλουμε να τρέξει μέσα στα επόμενα χρόνια", συμπλήρωσε ο υπουργός. 
Όσον αφορά τον προϋπολογισμό του έργου ο κ. Σπίρτζης απάντησε: "Υπάρχει το πακέτο Γιούνκερ. Δεν υπάρχει άνω όριο για τα έργα που συζητάμε. Οι συζητήσεις που θα γίνονται και οι επιτροπές που αποφασίστηκαν είναι να γίνονται ανά έργο και να εντάσσονται, είτε στη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και προσθετικά της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανάπτυξης, είτε να ενταχθούν στο πακέτο Γιούνκερ. Εξαρτάται από το έργο".
Η υποθαλάσσια σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 1,1 χλµ. και σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμός της θα εκτείνεται από την υπάρχουσα Λεωφόρο Σχιστού-Σκαραµαγκά, µε την οποία συνδέεται µε ανισόπεδο κόµβο, θα οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραµαγκά και µέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάµατος όπου δηµιουργείται κόµβος για την σύνδεσή του µε την υφιστάμενη οδό Περάµατος-Κερατσινίου-Πειραιά.
Εκεί θα υπάρχει η υποθαλάσσια ζεύξη µε οδική σήραγγα και στη συνέχεια έξοδος επί το νησιού. Φυσικά, όπως και κάθε έργο έτσι και αυτό έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις. Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως με τη ζεύξη θα χαθεί ο νησιωτικός χαρακτήρας της Σαλαμίνας και πως η αύξηση της κυκλοφορίας στο νησί θα επιφέρει προβλήματα.
Προβληματισμός όπως είναι φυσικό υπάρχει και στις κοινοπραξίες των 40 επιβατηγών/οχηματαγωγών πλοίων που διακινούν περίπου 12 εκατομμύρια οχημάτων ετησίως.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL