Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008, στην έκδοση με τον κινητήρα 1,2 PureTech των 130 ίππων.

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 S&S

191.721 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2017

Το 3008 δείχνει τα δόντια του με το καλημέρα. Και εννοούμε την εισαγωγική έκδοση βενζίνης, που μόνο εισαγωγική δεν είναι, αφού με 130 άλογα, τέτοιες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου δεν της λείπει απολύτως τίποτα.

 
+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, οδική συμπεριφορά, Grip Control
- Ορατότητα προς τα πίσω, διαφορά τιμής μεταξύ εκδόσεων
 
Η τιμή εκκίνησης του νέου Peugeot 3008, τόσο σε βενζίνη, όσο και σε diesel είναι τα 24.900 ευρώ. Και αυτό κάνει την επιλογή (diesel ή βενζίνη) μάλλον ευκολότερη, εφόσον βέβαια ξέρεις τις ανάγκες σου και τι πραγματικά ζητάς. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση με τα 130 άλογα του 1,2 PureTech, η οποία -δεν θα χρονοτριβήσουμε- μας άρεσε πολύ. Τα 130 άλογα εξασφαλίζουν μπρίο και καλές επιδόσεις, τα 230 Nm ροπής νεύρο από χαμηλά και καλές ρεπρίζ, ενώ η όλη λειτουργία του κινητήρα ταιριάζει με τον οδηγικό προσανατολισμό του μοντέλου. Όσο για την κατανάλωση; Ε, διαβάστε και πιο κάτω…
 
Από 24.900 ευρώ και καλό εξοπλισμό
Όπως είπαμε, τιμή εκκίνησης του 3008 είναι τα 24.900 ευρώ για την έκδοση Access τόσο με τον 1,2 PureTech 130, όσο και με τον 1,6 BlueHDI 100. Η εν λόγω έκδοση κρίνεται  πλήρης αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρικό χειρόφρενο, cruise control, σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής του οδηγού και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Για το Grip Control, τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, τον αυτόματο κλιματισμό,  το σύστημα multimedia με την 8άρα οθόνη, τους διακόπτες τύπου πλήκτρων πιάνου, τις ζάντες αλουμινίου και τον εσωτερικό φωτισμό LED θα πρέπει να πάτε στην έκδοση Active Grip, η οποία κοστίζει επιπλέον 2.500 ευρώ. Είναι αρκετούτσικα, αλλά αξίζει…

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ