• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008, στην έκδοση με τον κινητήρα 1,2 PureTech των 130 ίππων.

Το Peugeot 3008 αποδεικνύεται και σε αυτήν την έκδοση γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής, συνδυάζοντας στοιχεία άνεσης και δυναμικής οδήγησης.

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Δοκιμή: Νέο Peugeot 3008

Διαβάστηκε από 48388 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/3/2017

Το 3008 δείχνει τα δόντια του με το καλημέρα. Και εννοούμε την εισαγωγική έκδοση βενζίνης, που μόνο εισαγωγική δεν είναι, αφού με 130 άλογα, τέτοιες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου δεν της λείπει απολύτως τίποτα.

 
Η τιμή εκκίνησης του νέου Peugeot 3008, τόσο σε βενζίνη, όσο και σε diesel είναι τα 24.900 ευρώ. Και αυτό κάνει την επιλογή (diesel ή βενζίνη) μάλλον ευκολότερη, εφόσον βέβαια ξέρεις τις ανάγκες σου και τι πραγματικά ζητάς. Στην προκειμένη περίπτωση, λοιπόν, δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση με τα 130 άλογα του 1,2 PureTech, η οποία -δεν θα χρονοτριβήσουμε- μας άρεσε πολύ. Τα 130 άλογα εξασφαλίζουν μπρίο και καλές επιδόσεις, τα 230 Nm ροπής νεύρο από χαμηλά και καλές ρεπρίζ, ενώ η όλη λειτουργία του κινητήρα ταιριάζει με τον οδηγικό προσανατολισμό του μοντέλου. Όσο για την κατανάλωση; Ε, διαβάστε και πιο κάτω…
 
Από 24.900 ευρώ και καλό εξοπλισμό
Όπως είπαμε, τιμή εκκίνησης του 3008 είναι τα 24.900 ευρώ για την έκδοση Access τόσο με τον 1,2 PureTech 130, όσο και με τον 1,6 BlueHDI 100. Η εν λόγω έκδοση κρίνεται  πλήρης αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρικό χειρόφρενο, cruise control, σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής του οδηγού και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις. Για το Grip Control, τους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, τον αυτόματο κλιματισμό,  το σύστημα multimedia με την 8άρα οθόνη, τους διακόπτες τύπου πλήκτρων πιάνου, τις ζάντες αλουμινίου και τον εσωτερικό φωτισμό LED θα πρέπει να πάτε στην έκδοση Active Grip, η οποία κοστίζει επιπλέον 2.500 ευρώ. Είναι αρκετούτσικα, αλλά αξίζει…

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • billis

    Ωραίο αυτοκίνητο αλλά πανάκριβο. Την προηγούμενη βδομάδα επιστρέφθηκα αντιπροσωπεία της Peugeot και με ενημέρωσαν ότι η έκδοση των 24.900 ευρώ ουσιαστικά δεν εισάγεται και πρέπει να πας στην έκδοση active grip με τιμή 27.400 ευρώ συν λοιπά έξοδα. Νομίζω ότι έχει ξεφύγει λίγο η Peugeot …..

      19
  • 日本 旗

    Δειχνει καλυτερο σε ολους τους τομεις απο τα αντιστοιχα γερμανικα και συγκρινεται μονο με τα ιαπωνικα.

      15
  • filos

    πολύ ακριβό για σήμερα. Περιεργο ταμπλό με τα όργανα συνεχώς μεσα στα μάτια σου και το μικρό κάπως τιμόνι χαμηλά... Δεν δίνεις τόσα λεφτά για την ομορφιά του και τον σχετικά μέτριο εξοπλισμό τους σ' αυτη την εκδοση.

      14
  • Drams

    Μπράβο Μπράβο Μπράβο ένα από τα ομορφότερα και πολύ καλά αυτοκίνητα....Κερδίζει την κατηγορία χωρίς ιδιαίτερους κόπους.

      14
  • vankat

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SUV ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΞΩ-ΜΕΣΑ,ΜΟΝΤΕΡΝΟ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ,ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.... ΕΡΩΤΑΣ!!!!

      13
  • St

    Λέγω εγώ τώρα...σε αυτητην τιμη που πωλειτε και με αυτές τις φιλοδοξιες που έχει...ενώ είναι φορτομενο με τόσα μπιχλιμπίδια....γιατι δεν εβαλαν ανεξαρτητη πισω αναρτηση; Τελικα στα SUV μονο το KUGA της Φορντ είναι ολοκληρομενο και σοβαρο;

      10
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Η PEUGEOT έχει πάρει φόρα και φτιάχνει κορυφαία αυτοκίνητα σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες. Επειδή όμως η ποιότητα και τα κορυφαία υλικά κοστίζουν, οι τιμές τους έχουν πλησιάσει πολύ τις τιμές των αυτοκινήτων της premium κατηγορίας και εκεί αρχίζουν τα δύσκολα, τουλάχιστον στην Ελλάδα που έχουμε ένα κόλλημα με τους έλικες και τα αστέρια. Στις υπόλοιπες χώρες νομίζω ότι θα σκίσει γιατί πραγματικά το αξίζει.

      10
  • Egeas

    Ωραίο αμάξι σαν design - φρέσκο σχέδιο, ποιότητα κατασκευής, πολύ προσεγμένα υλικά και σχεδιασμός στο εσωτερικό, όπως και η πρακτικότητα της καμπίνας και του χώρου αποσκευών, φαντεζί ταμπλό αλλά περίεργο το μικρό τιμόνι που πρέπει να κοιτάς τα όργανα πάνω από αυτό - προσωπικά δεν μου αρέσει η ιδέα, όμως το έχουν τιμολογήσει αρκετά ακριβά ... και εαν υπολογίσουμε ότι εντός του 2017 ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί πολύ στην κατηγορία μεσαία SUV-Crossovers ... η Peugeot δεν νομίζω να πουλήσει όσα αυτοκίνητα υπολογίζει ... σήμερα έτσι όπως είναι η κατάσταση στην Ελλάδα με τους φόρους που μας χτυπούν από παντόυ ... ο Έλληνας καταναλωτής υπολογίζει και το χιλιάρικο, οπότε το θέμα της τελικής τιμής είναι πολύ ευαίσθητο ζήτημα και το συγκεκριμένο αμάξι είναι ακριβό.

      10
  • Egeas

    Πολύ σωστή η τελευταία παρατήρηση του St. Η Ford με το Kuga προσφέρει ένα πολύ τίμιο προϊόν σε λογική τιμή και με πλούσιο για την τιμή του εξοπλισμό. Με 27 χιλιάρικα πέρνεις το χειροκίνητο 1.5 diesel με πολλά extra, και με Navi, το θέμα με το συγκεκριμένο είναι ότι είναι βαρύ αμάξι και το παραπάνω μοτεράκι του πέφτει μικρό. Μετά σε πετάει στα 2,000cc που δυστυχως σε τούτη την χώρα που ζούμε είναι απαγορευμένος καρπός (φόρος πολυτελούς διαβίωσης, τεκμήριο 8,800 ευρώ το χρόνο - είτε τα βγάζεις είτε όχι φορολογείσαι γι' αυτά ... μόνο εδώ στο Ελλαδιστάν συμβαίνουν αυτά) ... οπότε, όπως και σε τόσα άλλα, και με το τι αυτοκίνητο θα πάρουμε ... έχουμε τεράστιο πρόβλημα !!!

      9
  • St

    Ξέχασα να αναφέρω το αμιγώς Γιαπωνέζικο Μιτσουμπισι ΑSΧ από 19 χιλιάρικα...και με ανεξαρτητη πισω αναρτηση, με ότι λεει το made in japan, όταν αγοράζεις γιαπωνεζικο ποτε δεν αμφιβάλεις για την αγορά που έκανες και ποτέ δε το μετανιώνεις....Αν εν όψη του νεου πεσει ακόμη πιο κατω η τιμη είναι ευκαιρία...αφήστε τους δημοσι..γράφους να μα ς λενε πως είναι ξεπερασμενο ,πως είναι πολλα χρόνια στην αγορα,και άλλα τετοια κουφά...... σιγα που δεν έχει τα μπιχλιμπίδια και τις ομορφιές(;) των νεωn SUV..Τελευται διαβασα και για 15500 χιλιαρικα προσφορα το ΦΙΑΤ500X που και αυτό εχει ανεξαρτητη πισω αναρτηση ..αλλά είναι θεμα αισθητικης στον καθενα αν αρεσει η σειρα 500.....

      7
  • Egeas

    Έρχεται σε ένα μήνα στην Γενεύη το Qashqai facelift με ημιαυτόνομη αδόγηση και βελτιωμένο στα σημεία που είχε κάποια θεματάκια, καθώς και το πολυαναμενόμενο Qashqai rival νέο μικρομεσαίο SUV από την Mitshubishi με πολύ φρέσκια σχεδίαση και τετρακίνηση ... για να τα τελειώσουν μια κι έξω όλα αυτά τα ψευτοSUVοειδή που προσπαθούν να μας λανσάρουν οι ευρωπαίοι ... άντε για να τελειώνουμε !

      7
  • rony

    Θα πάρω 2 .Ενα λευκό για το πρωί και ένα μαύρο για το βράδυ..τέτοια τιμή δεν βρίσκεις εύκολα..ευκαιριάκι

      5
  • Σρακ

    Egeas κάνεις πλάκα τώρα εάν συγκρίνεις το Quaskai με το 3008.Οσο για την mitsubishi με τι μοτέρ?Της peugeot.....Γιατί απλά βγάζει πλέον τα καλύτερα μοτέρ και όσο για ομορφιά και ποιότητα δεν πιάνει ο Ιάπωνας μπροστά του τίποτε....

      4
  • Νίκος

    Ποιο renegade ; τον μεγάλο αδελφό του panda cross ; θα αγοραζα σίγουρα το fiat (αντί του ωχ αμάν Reny και έτσι ..) να γλύτωσω και κανα φράγκο, παρά το εποχούμενο περίπτερο εν ονόματι Reny... (;) πληρωμένες απαντήσεις δίνετε ; όσο για το Qashqai, ειναι τίμιο αυτοκίνητο αλλά επειδή μιλώ ως καταναλωτής (δεν πουλάω αυτοκίνητα ούτε ζω απο τον κλάδο), πέραν όλων των άλλων, το τιμόνι, την αίσθηση, την ανάρτηση, την οδική συμπεριφορά και την τεχνολογια του Γάλλου δεν την φτάνει. Ούτε εκτός δρόμου ελαστικά φοράει καν. Τα έχω οδηγήσει και τα δυο και τα συγκρίνω. Επίσης, στο εσωτερικό τους τα δυο αυτοκίνητα ανήκουν σε άλλη κατηγορία. Σε αντιπροσωπεία Peugeot - Nissan ήμουν τις προάλλες και μου έλεγαν οι πωλητές οτι πάνε για Qashqai και μόλις μπαίνουν στο Peugeot λένε όλοι αυτό θελουμε (βέβαια μετα ακούνε τη διαφορά τιμής και το ξανασκέφτονται για Qashqai). Απλά φτωχό το εσωτερικό του Qashqai μπροστά στο Peugeot και παρωχημένο. Εάν αναβαθμιστεί το ξανασυζητάμε. Μέχρι τότε να βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλό πριν εκφέρουμε άποψη...

      3
  • ion

    Δηλαδη μεταξυ tiguan -kuga - qashqai diesel ειναι το πιο ακριβο με μικρο κινητηρα βενζινης. Οκ σχεδιαστικα τολμηρο αλλα πως θα χτυπησει τα παραπανω? Προφανως εμπορικη αποτυχια στην Ελλαδα ( εχουν ενσωματωσει προωθητικη ενεργεια εγγυηση/service κλπ στη τιμη)

      3
  • Jimmys

    Εμένα δε μου αρέσει καθόλου η εξωτερική του σχεδίαση. Από τα πιο άσχημα κατά τη γνώμη μου. Από μέσα είναι ωραίο.

      3
  • Νίκος

    Αγαπητέ alekan ήσουν προκλητικά ειρωνικός σε πολλά σχόλιά σου και το ξέρεις. Αυτοκίνητο της χρονιάς το renegade στην Ελλάδα (μεγάλη υπόθεση !!!). Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς το 3008 και πρώτη φορά αυτοκίνητο κατηγορίας SUV με τη διάκριση του C.O.T. Και super mini φωτιά ξαναβγάζει το group (βλ. 2008 gti py peugeot sport, DS3 turbo, έρχεται και C3 turbo) και sedan (για την προέλευση της αερανάρτησης γνωρίζεις τίποτα ;) κορυφαία (βλ. 508, C5, DS5) και SUV που μέλλει να δούμε εάν θα πουλήσουν (εγώ θα αγοράσω πάντως) και επαγγελματικά οχήματα ένα σωρό και την Opel θα δούμε πως θα αξιοποιήσει και τη DS την πάει για premium κ.λπ. Η δε Jeep αγαπητέ μου, πρέπει να δεις πως δεν υπάρχει πλέον. Εκείνο το αμερικάνικο, φορτωμένο δύναμη, με χαρακτήρα (δυσκολοδήγητο μεν) και προσωπικότητα άγριο Jeep είναι παρελθόν (μιλάς με καμάρι για το 1400άρι βενζίνης ;) Για να καλύψει το κενό αρχίζει να βάζει και εξοπλισμούς (φραμπαλά) που δεν έχουν καμία σχέση με Jeep (δες όμως και τον εξοπλισμό της Peugeot στην αντίστοιχη με τη Limited έκδοση Allure). Δεν με πειράζει η άποψη σου.. Το στυλ του είρωνα παντογνώστη ενώ είσαι πιτσιρικάς που κοιτάς μόνο το σήμα με πειράζει..

      2
  • Νίκος

    Το νέο 3008 είναι το αυτοκίνητο που θα εκθρονίσει το Qashqai από την πρωτιά σε πωλήσεις στην κατηγορία είτε το θέλουμε είτε όχι (τουλάχιστον στην Ευρώπη αυτό θα συμβεί), διότι ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη στην ποιότητα υλικών και κύλισης, εργονομία, επιδόσεις, τεχνολογία, οικολογία, εξοπλισμό, ανέσεις, οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά και ιδίως στην εμφάνιση (ας μην ξεχνάμε ότι αυτοκίνητα αγοράζουν και οι γυναίκες που κοιτάνε μόνο αυτό). Στα μοναδικά σοβαρά του μειονεκτήματα καταλέγονται μόνο η τιμή του (η οποία θα πρέπει να πέσει αισθητά για να γεμίσουν οι ελληνικοί δρόμοι με τις μεσαίες diesel εκδόσεις και τις μικρές βενζίνης) και η απουσία (προς το παρόν) τετρακίνησης. Όλα τα άλλα, είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

      2
  • Egeas

    Αυτό που αξιζει από το αυτοκίνητο είναι το εσωτερικό του που έχει όντως εξαιρετική ποιότητα και καταπληκτικό design το ταμπλό. Επίσης οι εσωτερικοί του χώροι είναι όσοι ακριβώς χρειάζεται. Μέχρι εκεί. Εξωτερικά ειδικά από μπροστά ... εγώ το βρίσκω άσχημο - προσωπική άποψη. Με το που θα σκάσει το ανανεωμένο /βελτιωμένο Qashqai το καλοκαίρι ... έχει τελειώσει η υπόθεση !

      2
  • geoval1

    Στην Ελλάδα της κρίσης 25000€ για τρικύλινδρο μοτερ 1.2 είναι πολυ μεγάλο ρίσκο.Ας περιμένουμε ενα τεστ 100000χμ να δούμε την αξιοπιστια του παραπανω κινητηρα.Ο μεσος Έλληνας κραταει το αυτοκινητο του πανω κατω καμια δεκαρια χρονια και δεν ειναι ευρωπαιος ωστε να αλλαξει το αυτοκινητο του σε τρια χρονια στην περίπτωση που κινητήρας τα φτυσει.Σημειωτεον ειμαι κατοχος πεζο 307 1.6 και πεζο 207 1.4 και ειμαι πολυ ευχαριστημένος.Αν ηθελα SUV honda hrv 1.5 130 ps ατμοσφαιρα και ΠΑΝΤΑ βενζινη.Ενας παλιος μοτοσυκλετιστης κατοχος τριων SUZUKI 125,400,κα 750 cc. Τα πολλα κυβικα και οι πολλοι κυλινδροι ηταν,ειναι και θα ειναι εγγυηση και αξιοπιστια!!!!!!*

      2
  • Filos

    Δεν θα με πειραζε αν δεν ειχα ηλεκτρικα παραθυρα πίσω, θερμαινόμενους καθρεπτες και πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, (ίσως και cruise control) αλλά κλιματισμο θα ήθελα αντί A/C , στην "βασικη" εκδοση...

      2
  • Alekan

    Νικόλα, παντογνωστης σίγουρα όχι, ειρωνικό μόνο αν είσαι επίσημος αντιπρόσωπος του Group μπορείς να με πεις (αν και όταν είπες για panda cross δεν ήταν ειρωνία σωστα?) - για το πιτσιρικάς δε θα πω όχι. Στα 46 μου μια χαρά μου ακούγεται. Προς ενημερωση σου έμαθα να οδηγώ σε Citro GSA του '83 με ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ και ΟΧΙ ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ (έτσι για να ξέρουμε τι λέμε) ενώ τα δυο πιο αγαπημένα μου αυτοκίνητα (που πλήρωσα εγώ ξεκινώντας να δουλευω) ήταν 106 XSi και Saxo VTS. Αυτά για να κλείσουμε το θέμα "κοιταζω σήμα" κλπ κλπ. Αναφορικά με το ότι δεν υπάρχει η Jeep (δεν είχα ποτέ - δε μου άρεσαν έτσι χοντροκομμένα...για την ιστορία), σου παραθέτω 2 παραγράφους πό γνωστο site: "Οι Ευρωπαίοι έχουν «αγκαλιάσει» τα νέα αυτοκίνητα της Jeep, κάτι που αποτυπώνεται στους αριθμούς. Ο περασμένος Μάρτιος αποτέλεσε τον 29ο συνεχή μήνα ανόδου πωλήσεων για την αμερικάνικη μάρκα στην Ευρώπη!" "Στο διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2016, η Jeep πούλησε 26.406 αυτοκίνητα (αύξηση 22,5% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους). Μεγάλη άνοδος σημειώθηκε σε Ιταλία με 40,6% (εκεί άλλωστε κατασκευάζεται το Renegade), σε Μ. Βρετανία με 37,6% και σε Ισπανία με 22,3%." Oυπς....ψωνίζουν και οι Ευρωπαίοι...τι έγινε? Το ότι το Renagade δεν έχει καμία σχέση με τα προηγούμενα jeep ισχύει - μήπως έχει το 3008 με τα αυτοκίνητα που κατασκευαζε παλιά η Pug? Ναι τότε που τα έπιανε κάτι και αναβανε όλα τα λαμπάκια σαν Χριστουγεννιατικο δενδρο? Και όμως, όπως προείπα και τους 2 Γάλλους μου τους λατρευα. Kάποιες πράγματα απλά δεν...... Οδήγησα πέρσι ενα RCZ ενός φίλου. Α Π Ι Θ Α Ν Ο!!!!! Στον κύβο!!! Πόσο έχει πουλήσει ανα την Ευρώπη? Τρίχες! Το όλο point είναι ότι ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!! δεν μπορώ να αγοράσω αγροτικό Mercedes, super mini της Jeep ή της Jaguar (αν ποτέ βγάλει), SUV ή race sport του PSA, οικογενειακό από την Hyundai - KIA. Φιλικά.....

      1
  • Egeas

    Σωστός ο Vag. Το Tucson είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο σε ποιότητα και σχεδιασμό. Απλά οδηγικά είναι μέτριο ... έχει κι αυτό πρόβλημα τιμής όμως στην Ελλάδα έτσι όπως διαμορφώνονται οι τιμές με τα κυβικά και τα CO2 ... / Στην Αμερική και στην Ευρώπη το Tucson έχει κάνει θραύση. Παίζει πολύ και το θέμα αξιοπιστία στην επιλογή αυτοκινήτου ... και η Hyundai έχει προβάδισμα έχαντι των Ευρωπαϊκών ...

      1
  • Vag

    Νομίζω με κάλυψε πλήρως ο geoval1 . Ο χειρότερος μηχανικός θα σου πει μακριά από λίγα κυβικά με πολλά άλογα! Οδήγησα την πετρελαιοκινητη έκδοση και είναι όντως πολύ όμορφο ειδικά εσωτερικά αλλά θεωρώ ότι είναι υπερεκτιμημενο για αυτά που προσφέρει. Θέλει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη για να έχεις έξτρα όταν αλλού είναι στον βασικό. Νομίζω ότι ο ψαγμένος στον χώρο αυτοκινήτων θα κινηθεί σε hyundai tucson & kia sportage . Υ.Γ έλεος εν έτει 2017 με τους ημιακαμπτους άξονες

      1
  • Sylvestros

    Όμορφο, πολύ, δε λέω, αλλα άμα δε πατάει χώμα κ να νιώθεις ότι το πατάει για τα καλά, τότε προς τι η γκουμούτσα???

      1
  • Giannis

    Πολυ καλα ξεκινάει τα νέα της μοντέλα η Peugeot δυναμικά, όμορφα, ελπίζω να ειναι και μετά το ίδιο, αν και αυτο το ταμπλό δε με ενθουσιάζει η αλήθεια ειναι! Λιγο τσιμπημένη η τιμή του βεβαια να λέμε την αλήθεια!

      1
  • Egeas

    Μάλλον πλάκα κάνω... Θα δείξει το πράγμα σύντομα ... Εξαρτάται κι ο καθένας τι ψάχνει ... Δεν θα με χάλαγε να δω σ ένα super μοντέρνο Mitsubishi Suv 4χ4 το κινητήρα 1.6d 120hp της Peugeot ... αν και θα προτιμούσα κατι πιο δυνατό που να μην είναι 2000cc , αλλά δύσκολο να μου κάνουν την χάρη...

      1
  • Alekan

    Φιλτατε Νίκο. Δεκτό το όποιο σχόλιο - άποψη, τεκμηριωμένο ή μη! Ομως το "Μέχρι τότε να βουτάμε τη γλώσσα στο μυαλό πριν εκφέρουμε άποψη..." σημαίνει τι? Οτι όποιος έχει άλλη άποψη από εσένα είναι άμυαλος και ελαφρύς? Εκφράσαμε κάποια άποψη, ο Egeas συμφώνησε, εσύ διαφώνησες, και τι έγινε? Έχω ένα GLK δεν έχω κανένα κέρδος ούτε απο το Renegade, ούτε από το Nissan. Είδα το Jeep μπροστά μου, στην "πραξη" και το θαύμασα. Οι πωλήσεις του και το ότι ψηφιστηκε car of the year 2016 μπορεί να μη σου λένε τίποτα μιΑς και για σένα είναι "εποχούμενο περίπτερο". Οι πωλήσεις του Nissan το ίδιο. Το ότι εσένα σου φαίνεται για Panda Cross είναι μια άποψη. Πάω στοίχημα ότι δεν έχεις δει από κοντα το Jeep πόσο μάλλον να το πας βόλτα. Θεωρώ ότι οπτικά και μόνο κρίνεις, που είναι και δικαιωμα σου στην τελική. Το 300000000008 θα πουλήσει καμιά εκατοστή κομμάτια (όπως και το προηγούμενο 3008, όπως και το 5008 όπως και τα ξαδέρφια της Citroen C-crosser και Renault Koleos???), όχι γιατι δεν είναι καλό αυτοκίνητο (γιατί είναι) αλλά γιατί και ακριβό είναι αλλά και γιατί το PSA GROUP φτιαχνεί state of the art σαξόραλα (και τέτοια αμάξια δεν θα ξαναβγουμ) και ρημαδο-Jeep φτιαχνει suv,mpv και........JEEP!!!!

     
  • Egeas

    Σωστό, και στον τύπο του το Reny είναι φανταστικό - δεν το συζητάω, απλά εγώ δεν είμαι τόσο φίλος αυτού του σχήματος - προτιμώ το σχήμα τύπου GLC, Q5 κλπ ... τα πιο urban suv σχήματα ... καθαρά υποκειμενική άποψη.

     
  • Alekan

    Eπίσης φίλε Egeas, αν βάλουμε στην άκρη το "αισθητικό" κομμάτι, το boxy αμάξωμα με τα δυο στρογγυλά φώτα και τις γρίλας, είναι το ρημάδι "σημα κατατεθέν" της μάρκας....αυτο που το βλέπεις από μακρυά και δεν το μπερδεύεις....τώρα είναι Toyota, είναι Mitsubishi, είναι .....Ssangyong..?

     
  • Alekan

    Egeas, ΟΚ δεν έχεις άδικο - το εμφανισιακό είναι σχετικό και υποκειμενικό. Άλλο αυτό και άλλο να συζητάμε για "εκθρονίσεις" και λοιπά χαρωπά. Εμένα το Reny μου αρέσει - αν έδινα το (βενζινοβόρο ειναι η αλήθεια) SUV Mercedes μου, θα το έπαιρνα. Επίσης να πω ότι πριν από 1 μήνα, σε ανάβαση σε χιονοδρονικό κέντρο, ένα Reny diesel ΔΙΚΙΝΗΤΟ ηταν συνέχεια μπροστά μου και σε σημεία που έλεγα "δεν περνάει, κόλλησε" πέρασε μαρς, "αβάδιστα" και "αβίαστα". Το 3000000000008 θα είχε μείνει στην κάτω πλατεία για κοψίδια.... Αν το θες μόνο για το Κολωνακι, πάσο!

     
  • Egeas

    O Alekan έχει ένα point νομίζω. Βέβαια, είναι και θέμα αισθητικής. Εγώ το Reny δεν θα το διάλεγα γιατί δεν μου αρέσει εξωτερικά ως αυτοκίνητο (δεν μου αρέσει αυτό το τετράγωνο που έχει και τα στρογγυλά φώτα μπροστά). Θα διάλεγα όμως το νέο Jeep Compass που έρχεται σύντομα ... με όλα τα πλεονεκτήματα του Reny συν πιο την μοντέρνα εμφάνιση / design / αναβαθμισμένη ποιότητα εσωτερικού. Όσο για το 3008 ... σε καμία περίπτωση δεν πιστέυω ότι θα εκθρονίσει το Qashqai σε πωλήσεις στην Ευρώπη - μπαίνουν κι άλλοι παίχτες τώρα ... οπότε θα είναι σκληρή η μάχη.

     
  • Alekan

    ΑΚΡΙΒΩΣ στα ίδια χρήματα, παίρνεις το (μακράαααν καλύτερο σε όλους τους τομείς) JEEP RENEGADE, αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2016 (ποιοι το ψηφισαν...ποιοι το ψηφισαν...). Σε πλούσια έκδοσή limited (απο navi μέχρι σύστημα αποφυγής τρακαρίσματος και σύστημα ελέγχου ακούσιας αλλαγης λωρίδας και 7ιντσων οθόνη κλπ κλπ) είτε 1400 βενζίνη με 170 ίππους αν θες γκάζι, είτε 1600 diesel σε αυτόματο με τιτάνια ροπη 32kg!!!!!! αν θες οικονομία! Δηλαδή τώρα θα συγκρίνουμε τώρα τον Πέζουλα με το Reny ή με το (πραγματικά πολύ καλό) Qashqai?