Ο κινητήρας του Ford C-MAX  βγαίνει νικητής τόσο στο κομμάτι των επιδόσεων, όσο και στην κατανάλωση στην πράξη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας του Ford C-MAX βγαίνει νικητής τόσο στο κομμάτι των επιδόσεων, όσο και στην κατανάλωση στην πράξη.

Κινητήρες: Ο μικρότερος σε κυβικά του C-MAX είναι καλύτερος

45.273 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2017)

Για τα κινητήρια σύνολα των τριών μοντέλων της δοκιμής μας, διαλέξαμε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους. Έτσι, κάτω από το καπό του Peugeot 308 βρισκόταν ο 1,6 BlueHDI κινητήρας των 120 ίππων του PSA Group, το C-MAX φόραγε των 1.500άρη κινητήρα της Ford, επίσης στην έκδοση των 120 ίππων, ενώ το Nissan Qashqai τον πολυφορεμένο 1,5 dCi των 110 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στα χαρτιά, ο κινητήρας του Peugeot 308 έχει το προβάδισμα γιατί έχει τη μεγαλύτερη ροπή και το χαμηλότερο βάρος να κουβαλήσει, όμως με το χρονόμετρο στο χέρι το Ford C-MAΧ χάρη στην πιο κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου του βγαίνει νικητής. Από την άλλη, όσον αφορά στον τρόπο λειτουργίας, και τα τρία μοντέλα έχουν χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών, πιο πολιτισμένο όμως εμφανίζεται το γαλλικό μοτέρ. 
 
Τέλος, όσον αφορά στην κατανάλωση, τα Ford C-MAX και Nissan Qashqai βγαίνουν ισοπαλία καθώς στην πράξη το trip computer δεν δείχνει πάνω από 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ και στον αυτοκινητόδρομο κινούνται απροβλημάτιστα ακόμη και φορτωμένα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green