Όταν βρίσκεται στη λειτουργία κυψελών υδρογόνου, το Audi A7 h-tron quattro concept καταναλώνει περίπου ένα κιλό υδρογόνου ανά 100 χλμ., κάτι που αντιστοιχεί σε 3,7 λτ./100 χλμ. συμβατικού καυσίμου.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όταν βρίσκεται στη λειτουργία κυψελών υδρογόνου, το Audi A7 h-tron quattro concept καταναλώνει περίπου ένα κιλό υδρογόνου ανά 100 χλμ., κάτι που αντιστοιχεί σε 3,7 λτ./100 χλμ. συμβατικού καυσίμου.

Plug-in hybrid υδρογόνου

3.857 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2014)

Το Audi A7 Sportback h-tron quattro concept διαθέτει 300 κυψέλες υδρογόνου και 2 ηλεκτρικά μοτέρ. Έχει συνδυαστική ισχύ 231 ίππων, αυτονομία 500 χλμ., κάνει το 0-100 σε 7,9 δλ., ενώ αν χρειαστεί φορτίζει στην πρίζα.

Η Audi αποκαλύπτει στην έκθεση του Λος Αντζελες το A7 Sportback h-tron quattro concept. Παρόλο που εξωτερικά μοιάζει με το «κανονικό» μοντέλο, το πρωτότυπο είναι ένα όχημα κυψελών υδρογόνου με plug-in υβριδικό setup. Η περίπλοκη τεχνολογία που φέρει αποτελείται από μια σειρά από κυψέλες υδρογόνου οι οποίες βρίσκονται κάτω από το καπό του οχήματος. Εκεί υπάρχουν 300 ανεξάρτητες κυψέλες με μία μεμβράνη από πολυμερή και διπλή επικάλυψη από πλατίνα. Οι εν λόγω κυψέλες λειτουργούν σε ένα εύρος τάσης 230-360 volt. Μια τουρμπίνα στέλνει τον αέρα σε αυτές, ενώ ένας ανεμιστήρας ανακυκλώνει το υδρογόνο που δεν χρησιμοποιήθηκε, στέλνοντάς το στην άνοδο του κυκλώματος, όπου ψύχεται μέσω μιας σχετικής αντλίας.Όταν βρίσκεται στη λειτουργία κυψελών υδρογόνου, το Audi A7 h-tron quattro concept καταναλώνει περίπου ένα κιλό υδρογόνου ανά 100 χλμ., κάτι που αντιστοιχεί σε 3,7 λτ./100 χλμ. συμβατικού καυσίμου. Υπάρχουν 4 δεξαμενές υδρογόνου, οι οποίες εξασφαλίζουν στο πρωτότυπο όχημα αυτονομία άνω των 500 χλμ., ενώ όταν αυτές αδειάσουν, γεμίζουν σε τρία λεπτά.Το σύστημα των κυψελών υδρογόνου λειτουργεί με μπαταρίες ιόντων λιθίου 8.8 kWh, οι οποίες προέρχονται από το A3 Sportback e-tron. Είναι τοποθετημένες κάτω από το ντεπόζιτο και εξασφαλίζουν στο πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για 50 χλμ. Μπορούν να φορτιστούν είτε μέσω της ανάκτησης της ενέργειας, είτε μέσω πρίζας, μια διαδικασία που διαρκεί 2 ώρες με τάση 360 volt ή 4 ώρες στα 230 volt.Υπάρχουν και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας μπροστά και ένας πίσω, οι οποίοι κινούν ανεξάρτητα τους δύο άξονες, καθιστώντας το μοντέλο 4κίνητο. Ο κάθε ένας από αυτούς έχει ισχύ 116 ίππων (155 με προσωρινή αύξηση της τάσης) και ροπή 270 Nm. Όλα τα παραπάνω αύξησαν το βάρος του συγκεκριμένου Α7 στα 1.950 κιλά, αλλά η συνδυαστική απόδοση των 231 ίππων και των 540 Nm, του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ., με την τελική του να ορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.
&&&&

Κάτω από το καπό υπάρχουν 300 ανεξάρτητες κυψέλες υδρογόνου, με μία μεμβράνη από πολυμερή και διπλή επικάλυψη από πλατίνα, οι οποίες λειτουργούν σε ένα εύρος τάσης 230-360 volt.

Κάτω από το καπό υπάρχουν 300 ανεξάρτητες κυψέλες υδρογόνου, με μία μεμβράνη από πολυμερή και διπλή επικάλυψη από πλατίνα, οι οποίες λειτουργούν σε ένα εύρος τάσης 230-360 volt.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto