Ποιο είναι το ένα στοιχείο που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο για να κρατήσει τα λεφτά του στη μεταπώληση;
Ποιο είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό που κρατάει ψηλά την αξία μεταπώλησης ενός αυτοκινήτου;
5.563 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2014)
Ποιο είναι το βασικό στοιχείο που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο που αγοράζετε σήμερα ώστε να πουληθεί όσο πιο ακριβά γίνεται ως μεταχειρισμένο αργότερα; Υπάρχει κάτι που το προκαθορίζει; Πως μπορείτε να προβλέψετε τι θα πουλάει αύριο και τι όχι;
Οι καιροί όμως άλλαξαν και ένα μικρό 1.000άρι μπορεί να πιάσει καλύτερα λεφτά από το μεσαίο τούρμπο που ήταν κάποτε η περηφάνια της οικογένειας. Τι άλλαξε; Το 0-100 σε επτά δευτερόλεπτα απασχολεί ελάχιστα ενώ τα 12 ή και 15 λτ/100 χλμ κατανάλωσης καίνε τους πάντες.
Με τέτοιες αλλαγές πως μπορεί να προβλέψει κανείς τι θα πουλάει καλά ως μεταχειρισμένο σε πέντε, έξι ή επτά χρόνια; Η εύκολη απάντηση είναι η μάρκα. Πως αν δηλαδή αγοράσεις ένα ακριβό αυτοκίνητο σήμερα θα σου δώσει και περισσότερα λεφτά αργότερα.
Ναι, είναι πιθανό ένα αυτοκίνητο μιας ακριβής μάρκας να πιάσει περισσότερα από ένα αντίστοιχο μοντέλο ενός mainstream κατασκευαστή. Το ερώτημα είναι, θα πιάσει τη διαφορά που είχε ως καινούργιο, έστω σε ποσοστό, ή απλά μερικά εκατοστάρικα παραπάνω;
Φυσικά μετράνε κι άλλοι παράγοντες. Αν για παράδειγμα είναι δεύτερο ή τρίτο χέρι όταν πωλείται. Στο εξωτερικό, για παράδειγμα, τα premium αυτοκίνητα πουλάνε ακριβά μία φορά. Την επόμενη, ως τρίτο χέρι, χάνουν κι άλλα λεφτά. Γιατί απλά ένα φτηνό στην αγορά αυτοκίνητο δεν δικαιολογεί το υψηλό κόστος συντήρησης και έτσι είτε δεν το θέλει κανείς, είτε αυτός που το πουλάει δεν το είχε συντηρήσει αρκετά. Και η τιμή πέφτει.
Ο κυβισμός και η κατανάλωση είναι αυτή τη στιγμή σημαντικά, το ίδιο και το αν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας βάσει ρύπων, αν και το τελευταίο αλλάζει χωρίς ειδοποίηση και ποιος ξέρει τι όριο θα υπάρχει σε πέντε χρόνια από σήμερα.
Το ντίζελ είναι για πολλούς ένα καλό στοίχημα, και με βάση το ισχύει εκτός Ελλάδας, είναι πιθανό τα λεφτά του να επιστρέφονται σχεδόν στο σύνολό τους σε σχέση με την τιμή ενός βενζινοκίνητου καινούργιου. Όμως αυτό ισχύει σήμερα σε ώριμες αγορές της Ευρώπης, και δεν είναι δεδομένο ότι θα ισχύει στην Ελλάδα του 2020, ειδικά με όσα αλλάζουν γύρω στους κινητήρες, νέα καύσιμα και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προ των πυλών.
Τι λέτε εσείς όμως; Ποιο είναι το ένα στοιχείο που πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο για να κρατήσει τα λεφτά του στη μεταπώληση; Η μάρκα; Ο κυβισμός, η έκδοση, ο εξοπλισμός; Τι λέτε;
μα φυσικα η μαρκα κ το μοντελο επισης!!η απηχηση που ειχε στο αγοραστικο κοινο η αξιοπιστια του η φημη που κουβαλα απο γενια σε γενια . . μου φαινετα αστειο π.χ ενα wv golf να πουλιεται πιο ακριβα απο ενα toyota corolla sedan η ενα i30 μονο και μονο επειδη εινα μαρκετιστικο προιον κ μονο κ δε σου προσφερει τπτ παραπανω απ τα υπολοιπα..για να μην μιλησω για κοστος χρησησ κ συντηρησης.. ειμαι κατοχος honda εχω γραψει 330.000 κ δεν εχει ζητησει τπτ !!!
Κατά την άποψή μου, το όνομα που έχει στην αγορά για μακροχρόνια αξιοπιστία, η καλή γενική του κατάσταση και ιδανικά να είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση της αντιπροσωπείας.
Χρησιμοποιείτε ακόμα η φράση: <<Αξία μεταπώλησης αυτοκίνητου>>
ΝΟΜΙΖΩ Η ΜΑΡΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ. MAZDA2 TOY 2003 OYTE ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΦΛΑΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΚΑΘΩΡΙΣΜΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ