Τελικά ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό το οποίο κατάφερε να κερδίσει το νέο Honda Civic Type R στην πίστα;

Η τετρακίνηση καθιστά εξαιρετικά αποτελεσματικό το Audi TTS των 310 ίππων.

Εντυπωσιακό το νέο Honda Civic Type R τόσο σε απόλυτα νούμερα όσο και σε εμφάνιση.

Το Peugeot 308 GTi ξεχώρισε στην πίστα με τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά του.

To Corsa OPC είναι ένα μικρό πυραυλάκι έτοιμο να πατήσει τους τροχούς του στην πίστα.

Το Ford Fiesta ST είναι στο στοιχείο του στην πίστα, ενώ αποδείχθηκε αρκετά ευχάριστο οδηγικά.

Ποιος κέρδισε το Type R;

18.648 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2016

Με αφορμή την άφιξη του νέου Honda Civic Type R συγκεντρώσαμε τα καλύτερα γκάζια για τα λεφτά τους και τα οδηγήσαμε στο όριο στην πίστα των Μεγάρων. Ποιο αυτοκίνητο κέρδισε το νέο Type R; Ποιοι αναδείχθηκαν νικητές των τεσσάρων καυτών ζευγαριών;

 

Το Honda Civic Type R αποτέλεσε την καλύτερη αφορμή για να συγκεντρώσουμε τα καλύτερα γκάζια για τα χρήματά τους και να τα τεστάρουμε διεξοδικά στην πίστα των Μεγάρων. Τα ερωτήματα που έψαχναν απάντηση πολλά, με πρώτο και καλύτερο "χάνει το Type R; Και αν χάνει από ποιον;". Φυσικά ακολούθησαν και πολλά άλλα ερωτήματα. Ο χρόνος είναι χρήμα ή το χρήμα χρόνος; Πληρώνοντας πολλά παίρνω και το καλύτερο γκάζι; Ναι; Όχι; Σαφώς και η απάντηση δεν είναι προκαθορισμένη. Το θέμα δεν είναι μόνο τα άλογα, αλλά πως αυτά περνάνε στο δρόμο μέσω από την μετάδοση, το «στήσιμο» του αυτοκινήτου και εν γένει την φιλοσοφία του. Έτσι δεν είναι και λίγες οι φορές, που ένα πιο προσιτό και με λιγότερα άλογα μοντέλο τα βάζει στα ίσια με ένα πιο ισχυρό και ακριβό, όντας ο Δαβίδ της υπόθεσης, που κερδίζει τον Γολιάθ. 

Ο απόλυτος κριτής για ένα αυτοκίνητο είναι η χρονομέτρηση στην πίστα Είναι το σημείο στο οποίο πιέζοντας το αυτοκίνητο θα πάρεις τις απαντήσεις που ζητάς. Εδώ δεν μετράνε τα λεφτά, αλλά η αξία κάθε μία κατασκευής. Κινητήρας, μετάδοση, πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα, όλα δουλεύουν στο όριο και είτε σε κάνουν μάγκα, είτε σε αφήνουν πίσω. Επιλέξαμε λοιπόν μοντέλα με κινητήρες που ξεχωρίζουν και έχουν τσαγανό και βάλαμε συγκεκριμένα σκαλοπάτια τιμής.

Μέχρι 20.000 ευρώ

Εδώ βάλαμε το Ford Fiesta με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, που αποδίδει 100 άλογα. Απέναντί του τοποθετήσαμε ένα άλλο χαρισματικό μικρό, το VW Polo Blue GT με 1,4 λτ. ΤSI κινητήρα, που έχει 150 άλογα, αλλά και δυνατότητα αυτόματης λειτουργίας με μόνο 2 κυλίνδρους για οικονομία.

20.000-30.000 ευρώ

Σε αυτό το σκαλοπάτι υπάρχουν δύο mainstream μικρά «πυραυλάκια»: Το Ford Fiesta ST με 1,6 λτ.EcoBoost κινητήρα 182 ίππων απέναντι στον βασικό του ανταγωνιστή το νέο Opel Corsa OPC με 1,6 λτ. κινητήρα με 207 άλογα και έξτρα πακέτο που το εξοπλίζει μεταξύ άλλων και με μπλοκέ διαφορικό.

30.000 – 50.000 ευρώ

Ακόμη ένα Ford, αυτή τη φορά το Focus ST με 2λιτρο EcoBoost κινητήρα 250 ίππων είναι η επιλογή μας σε μια κατηγορία, που έχει φανατικούς οπαδούς, αυτής των μικρομεσαίων GTi.  Απέναντί του ένα μοντέλο, που καταφέρνει από κινητήρα μόλις 1,6 λτ. να αποδίδει 270 άλογα! Ο λόγος φυσικά για το Peugeot 308 GTi!

50.000+ ευρώ

Φέραμε το νέο Honda Civic Type R στην Ελλάδα και εντυπωσιαστήκαμε με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, τον ξυραφένια του χαρακτήρα και τις επιδόσεις, που του χαρίζει ο 2λιτρος turbo VTEC κινητήρας του με τα 310 άλογα. Ένα πολύ δυνατό γκάζι με ίδια άλογα, αλλά και τετρακίνηση είναι το Audi TTS, που είναι ένα από τα πιο καυτά, κουπέ που έχουμε δοκιμάσει.

 
  • Dimitris T.

    Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η σύγκριση δεν ήταν αντικειμενική. Ο καλύτερος χρόνος του civic ήταν ο πρώτος με κρύα δηλαδή ελαστικά που "δεν ήταν και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση" ??? Ενώ το ΤΤ στον 4ο γύρο με ζεστά καλά ελαστικά??? !!! Άρα με ίδια ελαστικά το TYPE R παίζει να ήταν και καλύτερο....

      8
  • πετραν

    η τελευταια συγκριση ηταν ατυχη νομιζω καθως πιστευωVW Polo Blue GT με 150 αλογα και Ford Fiesta EcoBoost 100 αλογα ειναι αλλη κατηγορια!θα μπορουσε να συγκριθει με Ford Fiesta 140 αλογα με ροπη 210 και 0-100 σε 8,8sec! στη συνεχεια βλεπω οτι Opel Corsa OPC, Ford Fiesta ST και Ford Focus ST εχουν τους ιδιους χρονους! αρα μηδαμινη η υπαρξη του Ford Focus ST αφου δεν ξεχωριζει απο τα αλλα παρολλο που ειναι μια κατηγορια παραπανω και 10.000++ ευρω!!!! για Audi TTS δεν εχω να πω κατι απλα ΚΟΡΥΦΗ!!!!

      1
  • thomas

    Οι συγκρίσεις που κάνετε ειδικά στην περίπτωση του fiesta με το polo ήταν κάπως άτυχες. Δεν συγκρίνεται ένα αυτοκίνητο των 11 - 12 χιλιάδων με ένα των 19. Μια σύγκριση με το black/red edition θα ήταν πιο αντικειμενική ! Για να μην πω ότι βάση του σκεπτικού σας (τιμή) θα έπρεπε να συγκριθεί με το st (19408 μα απόσυρση το fiesta, 17500 το polo). Αυτόματα ακυρώνεται και η σύγκριση του st με το opc που ακόμα και χωρίς το πακέτο performance (+2400) με το οποίο ήταν εφοδιασμένο το αυτοκίνητο της δοκιμής κοστίζει πάνω από 20000 (20934 με απόσυρση) .