Σε ένα premium αυτοκίνητο που ξεφεύγει αρκετά στην τιμή, δεν περιμένεις να υπάρχει ούτε δείγμα βλάβης, άσχετα αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης.

Πονάει περισσότερο;

4.948 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/11/2015

Ακριβότερο δεν σημαίνει και πιο αξιόπιστο. Μήπως όμως μας κακοφαίνεται μία ζημιά σε ένα premium μοντέλο, που αν την έβγαζε ένα άλλο δεν θα μας πείραζε;

 
Μήπως τελικά έχουμε περισσότερες απαιτήσεις από κάποιες μάρκες και μας κακοφαίνονται οι ζημιές περισσότερο;

Όταν ακόμη κυκλοφορούσαν τα
Zastava καινούργια στην ελληνική αγορά, το να μπάζει νερά η οροφή όταν βρέχει, όσο απαράδεκτο κι αν ακουγόταν, κανείς από τους αγοραστές της μάρκας δεν το συζητούσε. Τι περίμεναν άραγε όταν το Yugo κόστιζε το ένα τρίτο της τιμής οποιουδήποτε άλλου μοντέλου της ίδιας κατηγορίας;

Και καλά όμως το
Yugo, ήταν όντως μια πολύ πρόχειρη κατασκευή με έμφαση στις ανάγκες της αγοράς της ανατολικής Ευρώπης και όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος. Η γκρίνια περιοριζόταν στον χλευασμό.

Σήμερα όμως υπάρχει αυτή η λογική; Τη στιγμή που όλα τα μοντέλα της κατηγορίας βρίσκονται από άποψη τιμής μέσα σε ένα 20% από το μέσο όρο, διαφορές όπως αυτές του
Yugo δεν υπάρχουν πια. Κι όμως, κάποιοι εξακολουθούμε να δεχόμαστε στωικά κάποιες ζημιές, ενώ άλλοι, επειδή έδωσαν τρία κατοστάρικα παραπάνω είναι έτοιμοι να σηκώσουν τον κόσμο στο πόδι.

Καλά, σε ένα premium αυτοκίνητο που ξεφεύγει αρκετά στην τιμή, δεν περιμένεις να υπάρχει ούτε δείγμα βλάβης, άσχετα αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης. Στο κάτω κάτω,
τόσα λεφτά δεν μπορεί να μην μεταφράζονται σε άψογη αξιοπιστία. Έτσι δεν είναι;

Πιθανώς, όμως οι απαιτήσεις αυτές βλέπουμε ότι περνούν και σε αυτοκίνητα που έχουν «αέρα» premium αλλά όχι και ουσία. Κυρίως κάποια γερμανικά μοντέλα που με κάποιον τρόπο έχουν πείσει μερίδα της αγοράς ότι είναι πιο «premium» από τα άλλα, πιθανότατα όμως δεν έχουν την ίδια ακριβή αξιοπιστία με τα πραγματικά premium.

Όμως
ο κόσμος αρχίζει να βρίζει. Αρχίζει να φουντώνει που το αυτοκίνητό του, έστω και «οριακά» premium, ή στα δικά του μάτια «πιο premium» από τα άλλα, βγάζει ζημιές. Εξαπατήθηκε; Μήπως νόμιζε ότι επειδή το είδε εκείνος premium θα είναι κιόλας;

Μήπως η εντύπωση που δημιουργείται σε αρκετούς ότι κάποιες μάρκες είναι πιο «χάι» δεν μεταφράζεται και σε λιγότερες ζημιές; Μήπως είναι καιρός να δούμε πως ολίγον premium δεν γίνεται, και πως αν δεν είσαι, τότε παίζεις με τους άλλους και βγάζεις παρόμοιες βλάβες; Εσείς τι λέτε; Υπάρχουν μάρκες που όταν βγάζουν ζημιές σας κάνει περισσότερο εντύπωση; 

 
  • vsilverson

    Όταν το χρήμα βγαίνει με ιδρώτα, το πονάς. Όσα περισσότερα δώσεις τόσο περισσότερο πονάς σε κάθε αναποδιά κι ακόμα περισσότερο όταν είναι καινούριο. Όλα ξεκινάνε απ΄το μάρκετινγκ. Αν μας πούν οτί μια Α μάρκα ειναι premium θα πληρώσουμε παραπάνω κ θα περιμένουμε τα ανάλογα καλούδια. Αλλά σίγουρα όταν πρόκειται για θέματα γοήτρου/εγωισμού λιγότεροι θα αναφέρουν τα προβλήματα που προκύπτουν σε αυτοκίνητα των οποίων την ποιότητα την υπερασπιζονται με περισσειο σθένος!! Θαρρείς κ μόλις μπαίνεις στο Club π.χ. της Mercedes γίνεσαι κ μέτοχος της εταιρείας κ δε λές πουθενά τίποτα για το κοστος χρήσης/επισκευής μη τυχόν πέσει η μετοχή της...κ πολυ περισσότερο οι 'μετοχές' σου ως ειδήμων της αυτοκίνησης...

      8
  • lkoutis

    Εγώ αυτό που θέλω να επισημάνω είναι ότι τη σήμερον ημέρα στον τομέα της αυτοκίνησης σε ελάχιστες περιπτώσεις ισχύει το ότι δίνεις παίρνεις. Πλέον λόγω ανταγωνισμού πολλές εταιρίες βγάζουν μοντέλα στην αγορά τόσο γρήγορα που πολλές φορές η αξιοπιστία τους έρχετε σε δεύτερη μοίρα. Κάποτε τα Γερμανικά αυτοκίνητα ήταν υπόδειγμα αξιοπιστίας και ποιότητας κατασκευής, τη σημερινή εποχή όμως υπάρχουν Ιταλικά και Γαλλικά που υπερτερούν σχεδόν σε όλους τους τομείς και κερδίζουν τα Γερμανικά, σε ποιότητα κατασκευής και αξιπιστίας, κατα κράτος....

      2